?????????????

σκέψεις από το προσωπικό μου ημερολόγιο- τις αντέγραψα χωρίς να τις επεξεργαστώ…

.

Στο κατώφλι της νέας χρονιάς, αναρωτιέμαι: τι στόχους θέλω να θέσω;…

Άλλος ένας χρόνος πέρασε, με πολλά χαρούμενα αλλά και δύσκολα γεγονότα στην ζωή μου…. και κοιτώντας προς τα πίσω, αναρωτιέμαι:

«Άραγε βγήκα πιο σοφή απ΄όλα αυτά;

ακολουθώ σωστή, σωστική πορεία στη ζωή μου;

ή παραμένω το ίδιο «επιφανειακή»,αναζητώντας την χαρά και την ζωή στα ίδια, περπατημένα μονοπάτια, που δεν φέρνουν προς το Φως;…»

 

Γιατί να θέλω να θέσω και πάλι επιμέρους στόχους,  (όπως εδώ) που σε λίγο καιρό ίσως να παραμελήσω, και γιατί να μην θέλω να θέσω προτεραιότητες στην ζωή μου;…

Μάλλον οι προτεραιότητες είναι αυτό που χρειάζομαι, που με βοηθούν περισσότερο.

 

Και καταλήγω σε κάτι, που ακούω πολύ αυτές τις μέρες:

«ΑΓΑΠΗ»

αγάπη όμως σε ποιους;…

αν η αγάπη μου δεν εκπηγάζει από μια καρδιά που αγαπάει την όντως Αγάπη, τότε θα έχει πολλούς ρύπους, γρήγορα θα χάσει την «λάμψη» της, σύντομα θα μεταβληθεί σε πάθη χαμερπή….

Αγάπη στον Θεό…

να αγαπήσω τον Θεό και το δημιούργημά Του, τον άνθρωπο…( ήταν στόχος ζωής του αγίου Πορφυρίου)

Και πώς να αγαπήσω τον Θεό;

Θα Τον αγαπήσω

αν τον αισθανθώ Πατέρο και αδελφό και φίλο

αν δω με καθαρή ματιά τις ευλογίες στην ζωή μου

αν δω αυτό που έχει ετοιμάσει για εμένα, και είναι αιώνιο

αν δω σε ποια θέση εξύψωσε τον χοϊκό άνθρωπο- τον ανύψωσε στο ύψος των αγγέλων, του έδωσε την ευκαιρία να γίνει κατά χάριν Θεός.

 

Καλή χρονιά, με Αγάπη, που να κατευθύνει όλη την ζωή μου…

και να μην αμελώ να βάζω: «Κάθε μέρα νέα αρχή».

 

 

Καλή και ευλογημένη χρονιά!

με την αγάπη μου,

Αλεξία

5 σκέψεις σχετικά με το “Αγάπη… για τη νέα χρονιά

  1. Η αγάπη δεν εκδηλώνεται αφ’ υψηλού. Συμμερίζεται για να εξυψώσει, γιαυτό και ο Υιός του Θεού «έγινε» άνθρωπος ( Μέγας Αθανάσιος)

    Μακάρι να γνωρίζαμε τη δύναμη της αγάπης Αλεξία μου!

    Καλή χρονιά σε όλους, υγεία, ειρήνη και γαλήνη στην ψυχή μας!
    Ας δώσουμε την αγάπη μας απλόχερα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Πόσο δύσκολο είναι τελικά το Αγαπάτε αλλήλους?Το λέω κάθε μέρα σχεδόν στα παιδιά μου.Να αγαπάμε όλο τον κόσμο,και εκείνα ρωτούν και τους κακούς να αγαπάμε μαμά?Ολους απαντώ αυτό μας είπε ο Κύριος μας.Οχι δεν είναι εύκολο να αγαπάς όλους τους ανθρώπους, καλούς κακούς.Νομίζω η απάντηση βρίσκετε στα λόγια σου Αλεξία μου, να αγαπήσουμε το Θεό και το δημιουργημά του.Εύχομαι ο Πολυέλαιος Θεός να ζεστάνει τις καρδιές μας να φωτίσει το νού μας,και να γεμίσουμε απο την Αγάπη του,να την σκορπίζουμε απλόχερα παντού.Καλή και Ευλογημένη χρονιά σε όλους μας.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Αλεξία μου εύχομαι σε όλους καλή νέα χρονιά να έχουμε με ειρήνη στην ψυχή(αλλά και γενικότερα),χωρίς άλλο πόνο,δυστυχία..
    χωρίς ανθρώπους στους δρόμους,στο κρύο και την παγωνιά..
    και χωρίς άλλη δική μας παγερή αδιαφορία για όλους..
    μακάρι αυτή η χρονιά που θα μπει σε λίγο να μας φέρει όλους πιο κοντά,να μας κάνει λίγο περισσότερο ανθρώπους..

    σε φιλώ,να έχεις με την οικογένειά σου μια καλή και ευλογημένη νέα χρονιά
    με την αγάπη μου…

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.