ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΕΝΤΟΣ ΜΟΥ Μέρες εγκυμοσύνης

της  Αλεξάνδρας Χοροζίδου-Τσανακτσίδου

«Έβλεπα γυναίκα έγκυο και συγκινούμουν…
Έβλεπα μάνα να θηλάζει το μωρό της και δάκρυζα».
(Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης)

Εγκυμοσύνη… Ταξίδι ευλογημένο!
Φέρνει στην αγκαλιά μας τον πιο γλυκό καρπό.
Ένα θαύμα γεννιέται εντός μου,
παίρνει ζωή από το σώμα μου,
πνοή από την ψυχή μου.

Όταν ξεκίνησα για πρώτη φορά αυτό το ταξίδι,
δεν ήξερα τι ακριβώς θα μου επιφύλασσε.
Τη δεύτερη, την τρίτη… την όγδοη φορά
ήμουν πιο έμπειρη.

Κάθε εγκυμοσύνη είναι τόσο ιδιαίτερη,
τόσο συναρπαστική.
Χαρίζει βιώματα και συγκινήσεις,
πληρότητα στην ψυχή μου,
ευλογία στην οικογένειά μας…

(από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Ένα βιβλίο για την εγκυμοσύνη και τη μητρότητα,
διαποτισμένο με τις διδασκαλίες σύγχρονων
Αγίων Γερόντων.

27 σκέψεις σχετικά με το “ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΕΝΤΟΣ ΜΟΥ – Μέρες εγκυμοσύνης (βιβλίο)

  1. Τα θερμά μου συγχαρητήρια για αυτό σου το έργο και όχι μόνο…Είσαι μητέρα πρότυπο αλλά και σύζυγος και γυναίκα.Σου εύχομαι πάντα ο Θεός και η Παναγία να ευλογούν και να προστατεύουν την οικογένεια σου και να συνεχίζεις να μας συμβουλεύεις και να μας ανεβάζεις πνευματικά με τη βοήθεια του Κυρίου μας.Καλή δύναμη και καλή συνέχεια και στις σπουδές σου (είδα στο βιογραφικό σου ότι συνεχίζεις με σπουδές ΑΠΘ).

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Καλοταξιδο Αλέξια μου!
    Χάρηκα πολύ!
    Είσαι η πλέον κατάλληλη να μιλήσεις για την εμπειρία σου από τις εγκυμοσύνες και τη μητρότητα!
    Συγχαρητήρια που βρήκες χρόνο και για αυτό!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Αλεξάνδρα μου αγαπημένη, καλοτάξιδο το πρώτο σου βιβλίο.
    Τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή!
    Μπράβο σου που μέσα σε όλες σου τις υποχρεώσεις το χώρεσες κι αυτό.
    Πολλά συγχαρητήρια για την πρώτη σου συγγραφική απόπειρα. Εύχομαι να υπάρξει και συνέχεια…
    Ο Θεός να ευλογεί τους κόπους σου και την οικογένεια σου.
    Σε φιλώ με όλη μου την αγάπη… πραγματικά σε καμαρώνω!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Εχθες το παρελαβα!!!! Δεν ειχα καταλαβει οτι ηταν δικο σου, γιατι σε εχω συνηθισει ως Αλεξια.. Παντως το πηρα γιατι λεω ,για να το προτεινει σιγουρα αξιζει! ..Σιγουρα αξιζει!!! Πολλα συγχαρητηρια!!! Ο Θεος να σας εχει ολους καλα!!! Σας εχουμε προτυπο… Δοξα Τω Θεο που σε ανακαλυψα τυχαια…

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Πολλές ευχαριστίες μέσα από την καρδιά μου
    για όλα τα σχόλια και τα μηνύματα που έλαβα
    και μου έδωσαν πολλή χαρά και συγκίνηση! …

    Εύχομαι ολόψυχα να χαίρεστε τα μικρά θαύματα που ο Θεός μάς χαρίζει καθημερινά στη ζωή .

    με την αγάπη μου
    Αλεξάνδρα Χ. Τ.

    υγ δεν μπόρεσα ακόμη να απαντήσω προσωπικα στον καθένα γιατί δεν έχω άμεση πρόσβαση στο διαδίκτυο αυτές τις μέρες.

    Μου αρέσει!

  6. Να στο γράψω κι εδώ Αλεξία μου..καλοτάξιδο να είναι το νέο σου βιβλίο καλή μου!Εύχομαι να αποτελέσει ένα σημαντικό όσο και χρήσιμο βοήθημα για τις νέες γυναίκες που είναι έτοιμες να διανύσσουν την ευλογημένη περίοδο της εγκυμοσύνης,του θηλασμού και της μητρότητας..με μια κουβέντα της οικογενειακής ζωής!
    Την αγάπη μου και τα φιλιά μου σε όλους σας!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Να είσαι καλά, Ελευθερία μου!
      σε ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου και τα καλά σου λόγια- τα εκτιμώ ιδιαίτέρως.

      να χαίρεστε την όμορφη οικογένειά σας
      μέσα στην σκέπη της Παναγίας μας

      Μου αρέσει!

  7. Συγχαρητήρια Αλεξάνδρα!

    Να μας δίνει όλους ο Θεός κουράγιο, υπομονή και φωτισμό να μεγαλώνουμε τα παιδάκια μας. Παρακολουθώ το blog σου από την πρώτη μου εγκυμοσύνη. Με τη βοήθειά Του, περιμένουμε σε λίγο καιρό το τρίτο… Να είστε όλοι καλά και να εύχεστε!

    Και εις άλλα με υγεία…

    Αρέσει σε 1 άτομο

  8. Αλεξια, το διαβασα σε μια μερα!!! Πολυ πολυ ομορφο, και τοσο χρησιμο σε ολες τις γυναικες αλλα και σε νεες μαμαδες ή υποψηφιες μανουλες! Χωρις υπερβολες ενα ομορφο ταξιδι σε μια ορθοδοξη ,λειτουργικη , υγιης ,μεγαλη οικογενεια!!! Θα το ξαναδιαβασω πιο αργα γιατι καθε σελιδα περιεχει τοσα πολλα μηνυματα… οδοδεικτης για εμενα!!! Ευχομαι να σας μοιασουμε… Ευχαριστω!!! Η Παναγια μας και ο Καλος Χριστος μας, να σκεπει εσας και εμας και ολο τον κοσμο…

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για την ανταπόκριση! Είναι πολύ σημαντική η γνώμη των αναγνωστών!

      Όπως αναφέρω και στον πρόλογο, σταθείτε στους λόγους των αγίων γερόντων και εκείνους ακολουθείστε…
      όχι τα γραφόμενα τα δικά μου.

      και να εύχεσθε ο Θεός να με φωτίζει να τηρώ τον λόγο Του…

      Πολλές πολλές ευχές και για εσάς!

      Μου αρέσει!

  9. Διάβασα το βιβλίο σου σε μία μέρα.Το πήρα από την έκθεση βιβλίου στην Αθήνα και οι κοπέλες από την Ελληνοεκδοτική ήταν ευγενέστατες και πολύ πρόθυμες για βοήθεια και κατεύθυνση.Εξαιρετικό βιβλίο,γεμάτο νοήματα και βάθος πνευματικό.Συγχαρητήρια, είσαι εξαιρετική προσωπικότητα.Ένιωσα εντούτοις, τόσο μικρή μπροστά σε όλα λες, νιώθεις,πράττεις και βιώνεις.Να μας καθοδηγείς γιατί απέχουμε πολύ από το να ζούμε και να είμαστε αληθινοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί γονείς και άνθρωποι.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Γεωργία μου, οφείλω και εγώ να πως πως η Ελληνοεκδοτική είναι μια πολύ αξιόλογη εταιρία και νιώθω μεγάλη τιμή για την συνεργασία μαζί της.

      Όσο για τα καλά σου λόγια… ειλικρινά νιώθω ότι δεν τα αξίζω.
      Σκοπός μου δεν ήταν να δώσω συμβουλές. Μόνο να μοιραστώ κάποια βιώματα και ευλογίες…
      Ας είναι οδηγός μας τα λόγια των Αγίων και των Γερόντων που παρεμβάλλονται στις σελίδες του βιβλίου.
      Ο Θεός να μάς ευλογεί και να μάς φωτίζει.

      με την αγάπη μου

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.