Το μπλογκ “mamaseagapo” !

.αγριολούλουδα

.

“Μαμά, όταν μεγαλώσω θα φτιάξω ένα μπλογκ που θα το λένε: “Μαμά σε αγαπώ”
και κάθε μέρα θα γράφω εκεί γιατί σε αγαπώ! “

Κόλλησε η μικρή από τη μαμά της το μικρόβιο του blogging! 🙂

.
Δεν ξέρω αν μεγαλώνοντας θα φτιάξει μπλογκ και αν το ονομάσει με αυτό το όνομα…

Δεν ξέρω αν και σε μερικά χρόνια θα συνεχίσουν να γράφουν και να εκφράζονται οι άνθρωποι με το ίδιο σθένος μέσα από το πληκτρολόγιο και τις οθόνες, μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.( Το χαρτί και το μελάνι χάνουν την θέση τους, και δεν είμαι σίγουρη αν αυτό είναι θετικό… )

Αν είναι να φτιάξει κάτι όμορφο, που θα καταθέτει κομμάτια απ΄την ψυχή της, το μυαλό της , τις εμπειρίες της και ό,τι όμορφο και ωφέλιμο , να μοιράζεται και να επικοινωνεί, ας το κάνει… 

Αρκεί να βρει τα όριά της στον χώρο αυτό.

***

Μέσα από τα γραπτά μας στο διαδίκτυο αφήνω ένα ανεξίτηλο στίγμα… αν αυτό αξίζει,τότε  κερδίζω και προσφέρω κάτι όμορφο, που επιστρέφει σε εμένα πολλαπλό.

Αλλιώς, έχω χάσει τον χρόνο μου, την ενέργειά μου και την δύναμη του νου και της ψυχής μου…

***

Μικρούλα μου, εύχομαι ολόψυχα να αφήσεις κάτι όμορφο, χαρούμενο, αισιόδοξο και ελπιδοφόρο στο πέρασμά σου από τον κόσμο αυτό, είτε στο διαδίκτυο είτε όπου αλλού!

.

με την αγάπη μου, 

η μαμά σου

Αλεξία

 

10 Σχόλια (+add yours?)

  1. Τριανταφυλλένια
    Αὔγ. 26, 2015 @ 11:24:32

    Μια πολύ όμορφη ανάρτηση που μου έφτιαξε τη μέρα! Πραγματικά έχεις δίκιο, το θέμα είναι αν αυτά που αφήνουμε πίσω μας αξίζουν πραγματικά και ίσως αυτό θα έπρεπε να σκεφτόμαστε κάθε φορά που πρόκειται να γράψουμε μια ανάρτηση! Όσο για την κόρη σου… η νέα γενιά blogger είναι ήδη εδώ! Σε λίγα χρόνια θα τρίβουμε τα μάτια μας με το πόσα πολλά μπορούν να κάνουν οι μικρότεροι! Εμείς θα θεωρούμαστε απαρχαιωμένες!!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Αὔγ. 26, 2015 @ 22:58:23

      Μακάρι να γίνουν πολύ καλύτερα από εμάς τα παιδιά μας, Τριανταφυλλένια μου, σε κάθε τομέα!
      αυτό δεν θέλουμε όλοι οι γονείς;…
      και τους το “διδάσκουμε” με το δικό μας παράδειγμα

      την αγάπη μου

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  2. Giota Lim
    Αὔγ. 26, 2015 @ 22:20:27

    Ελα μωρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε…..!!!! Ψυχουλίνι μου!!!!!!! Τι γλυκια σκέψη!!!!! Τι όμορφος τίτλος!!!!!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Μέλια
    Αὔγ. 27, 2015 @ 00:23:53

    Είμαι σίγουρη Αλεξία μου ότι το τρυφερό σου κοριτσάκι αν και όποτε φτιάξει αυτό το μπλογκ, θα είναι γεμάτο από την αγάπη της για σένα!
    Πολύ όμορφη ανάρτηση.

    την αγάπη μου

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. ntina nt
    Αὔγ. 27, 2015 @ 01:19:34

    Τι γλυκό και τρυφερο αυτο που σου είπε! Δεν υπάρχει κατι πιο αγνό απο την αγάπη των παιδιών μας!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. παρασκευή απόγευμα
    Αὔγ. 27, 2015 @ 21:28:55

    Πολύ γλυκούλα, να τη χαίρεσαι Αλεξία μου!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

