.

(όπως λέμε «και η ζωή συνεχίζεται…» Life goes on… λίγες σκέψεις χθεσινοβραδινές)

χαρταετός

Καλοκαίρι: εποχή ξενοιασιάς για τα παιδιά, μια ανάπαυλα οι διακοπές για όλους

το φετινό καλοκαίρι μόνο ξένοιαστο δεν είναι , όμως, για εμάς τους μεγάλους. Πολλές οι εξελίξεις, τα νέα εισβάλλουν στην ζωή μας και διαρκώς μας αναστατώνουν.

Αυτό σκεφτόμουν σήμερα το απόγευμα, καθώς κρατούσα στην αγκαλιά μου το νεοφώτιστο μωράκι μας, και κοιτούσα τα άλλα παιδιά που έπαιζαν ανέμελα στην αυλή.

.

Εντελώς ανυπεράσπιστο εκείνο… αφημένο όμως με πλήρη εμπιστοσύνη στα χέρια μου…

Χαρούμενα και τα άλλα παιδιά, χορτάτα από το παιχνίδι… δεν θέλουν και πολλά για να νιώθουν ευτυχισμένα: δυο γονείς να τα νοιάζονται, να τα φροντίζουν , ήρεμο οικογενειακό περιβάλλον,λίγους φίλους και τίποτα άλλο δεν τα νοιάζει! Τόσο «λίγα» τους αρκούν …

Πόσα με διδάσκουν τα παιδιά! αρκεί να έχω τα «μάτια» μου ανοιχτά και διάθεση μαθητείας…

***

Η ζωή συνεχίζεται…με όλες τις δυσκολίες με όλες τις αντιξοότητες, με όλους τους προβληματισμούς και τις αβεβαιότητες του μέλλοντος.

Βλέπω το μωράκι μου, τα παιδιά που παίζουν ξένοιαστα, και σκέφτομαι:Όταν σαν μωρό παιδί αφεθώ με πίστη, με εμπιστοσύνη στην αγκαλιά του Πατέρα, τότε όλες οι έννοιες χάνονται. Μια ειρήνη πλημμυρίζει την ψυχή και νιώθω την πληρότητα της Θείας Αγάπης.

Παίρνω κουράγιο… και συνεχίζω τον αγώνα, για το χατήρι των μικρών μου και σε πείσμα όσων θέλουν να μας κλέψουν το χαμόγελο και να μας ρίξουν σε εθνική κατάθλιψη, σε αδράνεια.

Θα αντέξουμε!  …πρώτα ο Θεός…

Αλεξία

η φωτό είναι από το πέταγμα του χαρταετού την καθαρά Δευτέρα, αλλά μου αρέσει πολύ, γιατί όλα τα παιδιά έχουν το βλέμμα τους στραμμένο Ψηλά!…

Copyrighted.com Registered & Protected  AAFC-XBWF-3ST8-YFEJ

8 σκέψεις σχετικά με το “Και το καλοκαίρι συνεχίζεται!…

  1. (me sygxwreite ek twn proterwn gia ta greeklish..) Na xairetse ta paidakia sas pantote etsi eytyxismena eyxomai..pragmati,mono an afethoume me empistosunh sto Theo mas mposoume na eytyxisoume pisteyw..na sas zhsei ki o neofwtistos!! kalh synexeia.. 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Η ζωή πάντα συνεχίζεται και εμείς πρέπει να είμαστε δυνατοί πνευματικά και σωματικά. Σου εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι και να απολαμβάνεις χαρούμενες οικογενειακές στιγμές μαζί με το μωράκι σου!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.