Μετά τον πόνο…τι;

 

Πολύς πόνος αυτές τις μέρες…

και πού να στραφώ για να γαληνέψει η ψυχή μου, που έχει μαυρίσει;….

 

μετά το ετήσιο μνημόσυνο της γιαγιάς μας, – μέσα από το οποίο έζησα ξανά την έξοδο της από αυτό τον κόσμο…-η είδηση του χαμού του Βαγγέλη

την βίωσα πολύ βαθιά, σαν δικό μου άνθρωπο να έχασα

ομολογώ πως φοβάμαι και τρέμω για τα παιδιά μου, αναλογίζομαι τις ευθύνες μου ως μάνα και τρομάζω

 

Μια προσευχή βγαίνει από την ψυχή μου, σαν κραυγή προς τον Θεό:

¨Φώτιζε τα σκοτάδια μας,άνοιξε τα μάτια μας να βλέπουμε πάντα τον πόνο του αδελφού μας και να μην τον προσπερνάμε

για να μην χρειαστεί να βιώσουμε ανάλογες καταστάσεις και τότε μόνο να ταρακουνηθούμε…”

Αν ήταν το δικό μας παιδί, πόσο εύκολα θα ξεπερνούσαμε τον χαμό του;

 

Το ξέρω, δεν αρκεί να μείνω στην θλίψη και στον πόνο- ας προχωρήσω σε κάτι εποικοδομητικό:

ας προσευχηθώ, ας δείξω πραγματική αγάπη και ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο που πάσχει- και δεν χρειάζεται να ψάξω για να τον βρω…-ας δώσω ανθρώπους σωστούς στην κοινωνία.

 

Τότε ελπίζω ότι η ψυχούλα του Βαγγέλη, και κάθε θύματος, θα αναπαύεται, και η θυσία αυτή θα έχει συντελέσει και θα έχει γίνει η αφορμή όχι για κούφιους συναισθηματισμούς, αλλά για μια γενικότερη αλλαγή νοοτρόπιας, για Μετάνοια…

Ο Θεός να δώσει…

 

Αλεξία momyof6

 

(αν και δεν το συνηθίζω, ένιωσα την ανάγκη να καταθέσω εδώ λίγες σκέψεις μου από το ημερολόγιό μου…)

φωτο από: oganiok.livejournal.com

.

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. Yianna Panou
    Μαρ. 18, 2015 @ 07:10:22

    Λυπάμαι για την γιαγιά σου, έχω εξαιρετική σχέση με την δική μου και καταλαβαίνω… Όσο για τον Βαγγέλη… Μου έχει κοστίσει και εμένα πολύ. Εύχομαι- προσεύχομαι βαθιά μέσα στην καρδιά μου να γαληνέψει η ψυχή του,… και εσύ ξέρεις τι εννοώ.. Φιλιά πολλά γλυκιά μανούλα και να μην στεναχωριέσαι στην κατάσταση σου- έχεις ένα τόσο δα ανθρωπάκι μέσα σου που ρουφάει όλη σου την ψυχολογία και την ενέργεια.. ❤

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Μαρ. 18, 2015 @ 09:41:16

      Γιάννα μου, θερμά σε ευχαριστώ για όλα!
      ένιωσα την αγάπη σου να με αγκαλιάζει…

      Αμήν, ο Θεός να αναπαύει τις ψυχούλες όλων των αγαπημένων μας, και να ζούμε με την ελπίδα ότι μια μέρα θα ανταμωθούμε…

      Ξέρεις, Γιάννα μου, σκεφτόμουν αυτές τις ημέρες αν μπορούμε να προφυλάξουμε τα παιδιά μας, ακόμα και τα κυοφορούμενα, από τον πόνο… και κατέληξα ότι είναι μάλλον αδύνατο να μην τον βιώσουν κι αυτόν, όσο κι αν προσπαθήσω να τα προφυλάξω… Ωστόσο, σίγουρα μπορώ μέσα από τον πόνο και το ξε- πέρασμά του, να τους δώσω την στροφή προς την Ελπίδα… και αυτό προσπαθώ.

      Να είσαι καλά, πολλά φιλιά και την αγάπη μου ❤

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  2. Iris mama goes vintage
    Μαρ. 18, 2015 @ 22:33:35

    Λυπάμαι τόσο για την γιαγιά σου Αλεξία μου.. Μόνο τη μια γιαγιά μου εχω κοντά και τη λατρεύω. . Εύχομαι η ψυχή της να αναπαυεται εν ειρήνη και εκεί ψηλά να προσέχει τον Βαγγέλη και άλλες ψυχουλες μόνες! Οφειλουμε και πρέπει να θωρακισουμε τα παιδιά μας στο παρόν και στο μέλλον από τέτοιες συμπεριφορές. . Να τιμωρηθούν ολοι οι ένοχοι μακάρι και ο Βαγγέλης να είναι ο τελευταίος που φεύγει και πονά.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Μαρ. 18, 2015 @ 22:44:41

      Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, Ίριδα!
      Εκεί ψηλά βρίσκονται στην πιο στοργική αγκαλιά..
      και κάποια μέρα θα ανταμωθούμε.

      Το χρέος μας μεγάλο, προσωπικό και συλλογικό, για όλα τα παιδιά.

      Να είσαι πάντα καλά, την αγάπη μου

      (πρέπει να διευκρινίσω ότι αναφέρομαι στην πεθερά μου, αλλά επειδή το κείμενο που είχα γράψει εκείνη την μέρα ήταν σαν γραμμένο από τα παιδιά… έγραψα και εδώ “γιαγιά”)

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  3. Μέλια
    Μαρ. 19, 2015 @ 23:06:38

    Η γιαγιά σας Αλεξία μου σας καμαρώνει από ψηλά (όπως κι εγώ) και είμαι σίγουρη ότι δεν θέλει να σε βλέπει θλιμμένη. Σκέψου ότι “΄μία ψυχούλα” νιώθει την θλίψη σου.
    Άλλωστε με τους δικούς μας ανθρώπους κάποια στιγμή θα ανταμώσουμε, εκεί που δεν υπάρχει πόνος και πίκρα, παρά μόνο χαρά και αιώνια γαλήνη!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. momyof6
    Μαρ. 19, 2015 @ 23:34:57

    έτσι ακριβώς είναι, Μέλια μου, και σε ευχαριστώ που ακόμα μια φορά μου το θυμίζεις… πέρασε κι αυτό, προχωράμε μπροστά…

    σε ευχαριστώ για όλα, μέσα από την καρδιά μου ❤

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

