“Τώρα, Παναγία µου, θα θηλάσω λίγο Χάρη”-(άγιος Παΐσιος)

.Panagia_h_Galaktotrofousa_05

.

– Γέροντα, ὅταν ἔχω συνέχεια πτώσεις στὸν ἀγώνα μου, μὲ πιάνει λύπη.

Νὰ ψέλνης τὸ «Πάντων προστατεύεις, ἀγαθὴ» καὶ τὸ «Πάντων θλιβοµένων η χαρά». Αὐτὸ νὰ τὸ κάνης σὰν κανόνα, καὶ ἡ Παναγία θὰ σὲ βοηθήση. Ἡ Παναγία δὲν µᾶς ἀφήνει· μᾶς κουβαλάει στὴν πλάτη Της, ἀρκεῖ κι ἐµεῖς νὰ τὸ θέλουµε καὶ νὰ µὴν κλωτσᾶµε, ὅπως κάνουν τὰ ἄτακτα παιδιά.

.

– Γέροντα, θὰ ἤθελα ἡ Παναγία νὰ κρατήση κι ἐµένα στὴν ἀγκαλιά Της, ὅπως κρατάει τὸν Χριστό.

– Δὲν σὲ κράτησε ποτὲ ἐσένα; Δὲν ἔνιωσες καµµιὰ φορὰ σὰν µωρὸ στὴν ἀγκαλιά Της; Ἐγὼ αἰσθάνοµαι σὰν παιδάκι κοντά Της. Τὴν νιώθω Μάνα µου.

.

Πολλὲς φορὲς πηγαίνω καὶ ἀκουµπῶ στὴν εἰκόνα Της καὶ λέω: «Τώρα, Παναγία µου, θὰ θηλάσω λίγο Χάρη». Νιώθω σὰν µωρὸ ποὺ θηλάζει στὴν ἀγκαλιὰ τῆς µάνας του ξέγνοιαστο, ἀµέριµνο, καὶ νιώθει τὴν µεγάλη της ἀγάπη καὶ τὴν ἀνέκφραστη στοργή της, καὶ τρέφοµαι µὲ Χάρη.

*************************

-Γέροντα, γιατί η Παναγία άλλοτε μου δίνει αμέσως αυτό που της ζητώ και άλλοτε όχι;

 –Η Παναγία, όποτε έχουμε ανάγκη, απαντά αμέσως στην προσευχή μας. Όποτε δεν έχουμε, μας αφήνει, για να αποκτήσουμε λίγη παλληκαριά.

.

από το βιβλίο:Γέροντος Παϊσίου Ἁγιορείτου,  «ΛΟΓΟΙ, τόμ. Ϛ´, Περὶ Προσευχῆς»

και από το κεφάλαιο: Παναγία, ἡ Φιλόστοργη Μητέρα µας 3. «Πάντων προστατεύεις Ἀγαθή»

ἔκδ. Ἱ. Ἡσυχαστηρίου «Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης ὁ Θεολόγος»,  Σουρωτή Θεσσαλονίκης, 2012,
σελ. 89-90

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. Mαρία Έλενα
    Αὔγ. 12, 2015 @ 15:36:33

    Όμορφη ανάρτηση
    Φιλάκια …

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  2. Εἰδοποίηση σύνδεσης: “Τώρα, Παναγία µου, θα θηλάσω λίγο Χάρη”-(άγιος Παΐσιος) – Αντέχουμε…
  3. Εἰδοποίηση σύνδεσης: “Τώρα, Παναγία µου, θα θηλάσω λίγο Χάρη” – (άγιος Παΐ&s
  4. Εἰδοποίηση σύνδεσης: “Τώρα, Παναγία µου, θα θηλάσω λίγο Χάρη” – (άγιος Παΐσιος) - Pentapostagma.gr : Pentapostagma.gr

Ἀπαντῆστε

