Στο αγέννητο παιδί μας…

.

Στο αγέννητο παιδί μου….

.

Ήρθες και φώλιασες στα σπλάγχνα μου

Μια κουκίδα που από την πρώτη στιγμή είχες την θεϊκή πνοή, την ψυχή, μέσα σου.

.

Ως θείο δώρο σε δεχτήκαμε και πολλή χαρά έφερες στο σπιτικό μας.

Μια επίσκεψη του Θεού ο ερχομός σου, το βλέμμα Του επάνω μας…

.

Μια ελπίδα ότι «η ζωή συνεχίζεται» και η ζωή είναι αλλού.

.

Μεγάλη ευλογία νιώσαμε αλλά και μεγάλη ευθύνη.

Το σωματάκι σου μέρα με τη μέρα μορφοποιείται και μεγαλώνει.

.

Και η ψυχούλα σου… πόσες δέχεται επιδράσεις από την δική μου ψυχική κατάσταση! Ομολογώ ότι τρομάζω μπροστά στην ευθύνη.

Όλα καταγράφονται μέσα σου: τα συναισθήματά σου περνούν σε εσένα, οι ψυχικές μου μεταβολές, και η ταραχή ενίοτε. Μακάρι να ήταν μόνο θετικά όσα σου μεταδίδω, αλλά δεν είναι…

.

Και ζητώ από Εκείνον, που αναπληρώνει τα ελλείποντα, να αμβλύνει τις επιδράσεις τους και μόνο τα ωφέλιμα στοιχεία να μπολιαστούν στην ψυχούλα σου. Μόνο η αγάπη μου για εσένα, παιδί μου, και η ολόθερμη προσευχή μου για εσένα. Όλα τα άλλα να χαθούν μέσα στο πέλαγος της δικής Σου αγάπης….

 .

Η αγάπη που ήδη νιώθουμε για εσένα , οι γονείς σου και τα αδελφάκια σου, τεράστια !

Με το καλό να σε δεχτούμε, μωρό μου!

.

Αλεξία- momyof6

.

Copyrighted.com Registered & Protected  L4SH-E8ZM-OFJD-VTHQ

 

 

εικόνα από εδώ: της KmBerggren, “ζωγράφου της μητρότητας”

 

άλλα κείμενα που έγραψα για το μωρό μας…

Κάποιες στιγμές μοναδικές στην ενδομήτρια ζωή του παιδιού σου…

“Και ύστερα, τι θα κάνεις;…Θα κάνεις έκτρωση;..”

Τα σκιρτήματά σου, παιδί μου…

με την ανάρτηση αυτή συμμετέχω στο link party του Mama Relax

.

.

.

24 Σχόλια (+add yours?)

  1. Γεωργία
    Ἰαν. 20, 2015 @ 10:31:36

    Μιλας μες στην ψυχή μου. Με το καλό να δεχτείς κι αυτό το αγγελούδι. Σε θαυμαζω να ξέρεις!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  2. DiaperGifts
    Ἰαν. 20, 2015 @ 12:13:22

    Τι υπέροχα λόγια!!! Με το καλό να ρθει και το 7ο Αλεξία μου!!! Μεγάλη ευλογία τα παιδιά!!!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  3. Τριανταφυλλένια
    Ἰαν. 20, 2015 @ 14:55:04

    Το 7ο; Με το καλό! Μακάρι να σε φτάσω μια μέρα!! Καλή δύναμη!!!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. παρασκευή απόγευμα
    Ἰαν. 20, 2015 @ 15:18:35

    με το καλό!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. Μέλια
    Ἰαν. 21, 2015 @ 11:18:16

    Αλεξία μου για μένα είσαι ο ορισμός της μάνας, σε θαυμάζω και σε καμαρώνω!!

    Με το καλό να έρθει η ευλογημένη μέρα που θα κρατήσεις στην αγκαλιά σου το αγγελούδι σου και να πλημμυρίσει για ακόμα μια φορά από ευτυχία το σπιτικό σας!

    Οικογένεια μια γωνιά του Παραδείσου!!(momyof6)

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰαν. 21, 2015 @ 15:57:23

      Αχ Μέλια μου. ..

      Μακάρι να με φωτίζει ο Θεός να ανατρέφω σωστά τις ψυχούλες που Εκείνος εμπιστεύτηκε στα άπειρα χέρια μου…

      Σε ευχαριστούμε θερμά ,κάθε ευλογία και σε εσάς, εύχομαι.

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  6. Athena CraftCookLove
    Ἰαν. 21, 2015 @ 19:54:31

    Αλεξία μου διάβασα το κείμενο σου και συγκινήθηκα!! Με το καλό το νέο μέλος της οικογένειάς σας! Να είναι γερό και καλότυχο! Φιλιά

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  7. Πωλινα
    Ἰαν. 22, 2015 @ 14:57:10

    Πριν 26 έγινα μανούλα. και νιώθω ακριβώς αυτά που γράφεις. Παρ’ όλο που στο τσακ με έσωσαν οι γιατροί, εγώ ονειρεύομαι το επόμενο. Να είσαι καλά, με το καλό το παιδάκι. Υγιή και τυχερά και αυτά που ήδη έχεις και αυτό που έρχεται.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰαν. 22, 2015 @ 16:33:47

      Πωλίνα μου να σου ζήσει! !1
      Γερό και Καλοφωτισμένο να είναι το μωράκι σας και μόνο χαρές να έχετε.
      Και εσύ,πάντα γερή και δυνατή να το μεγαλώσεις και να το δεις σαν τα ψηλά βουνά.

      Χαίρομαι που μαθαίνω νέα σου..ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα και να δούμε αναρτήσεις σου.

      Σε ευχαριστούμε θερμά για τις ευχές.

      Την αγάπη μου
      Αλεξία

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  8. Αναστασία BS
    Ἰαν. 23, 2015 @ 15:27:09

    Με το καλό να το δεχτείτε Αλεξία μου!!! Μεγάλη ευλογία!!! Ήρθα από το πάρτυ της Μάρθας! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  9. to e - periodiko mas official
    Ἰαν. 23, 2015 @ 17:12:26

    Πόσο τρυφερό και πόσο αληθινό, Αλεξία!!! Μίλησες κατευθείαν στην καρδιά μας. Ερχόμαστε από το πάρτυ της Μάρθας. Φιλιά πολλά, καλό απόγευμα…
    Μαρίνα – Όλγα

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰαν. 23, 2015 @ 17:55:09

      Καλώς ήρθατε Μαρίνα και Όλγα
      σας ευχαριστώ για την επίσκεψη.

      Έτσι “μιλούν” τα παιδάκια μας , αν και αγέννητα ακόμα, στην ψυχή μας…

      Καλό σας απόγευμα, την αγάπη μου

      (πολύ ενδιαφέρον το “περιοδικό” σας, θα το παρακολουθώ μέσω μέιλ)

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  10. καιτη
    Ἰαν. 23, 2015 @ 18:11:54

    τι γλυκο και όμορφο!!!
    απο link party mama relax

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  11. γιωτα
    Ἰαν. 23, 2015 @ 21:59:11

    Εχουμε ξανα μιλησει και νομιζω μου εχεις πει οτι περιμενεις το 6 παιδακι σου αν δεν κανω λαθος! Το κειμενο ειναι βγαλμενο απο την ψυχη σου! Με το καλο το νεο μελος

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  12. des tzav (Μαμά σε κρίση)
    Ἰαν. 25, 2015 @ 21:28:38

    Με το καλό να έρθει το αγγελούδι σου, σε θαυμάζω για τη δύναμη και το κουράγιο να φέρεις στο κόσμο τόσα παιδιά , σε αυτό τον δυστυχώς αμφίβολο κόσμο που ζούμε… Και είμαι σίγουρη οτι ο Θεός θα σου το ανταποδώσει!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

