.
s2.

Η επιχείρηση «οργάνωση του σπιτιού» (που έλεγα εδώ) συνεχίζεται αισίως! 

Πολύ βοηθητικά βρήκα τα 10λεπτα project που προτείνει η Μαρία, και θα τα βρείτε εδώ– με δέκα λεπτά επιπλέον δουλειάς κάθε μέρα, το σπίτι μπαίνει αργά αλλά σταθερά σε σειρά- απομένει να διατηρήσουμε αυτή την όμορφη τάξη. Όχι πως πάντα όλα θα είναι στην εντέλεια, αλλά έτσι είναι πολύ πιο λειτουργικό, «χαρούμενο»  και ξεκούραστο ένα σπιτικό που κάθε πράγμα έχει μια δική του θέση- και δεν χρειάζεται να αφιερώνω πολύτιμο χρόνο προς αναζήτηση των απολεσθέντων.

Σήμερα έβγαλα εις πέρας μια από τις πιο δύσκολες- για εμένα- αποστολές: τακτοποίηση ενός μεγάλου συρταριού στην κουζίνα, στο οποίο έχει πρόσβαση όλη η οικογένεια, εκτός από το μωρό! Εκεί να δείτε τι μπορεί να βρεθεί- τα πάντα!

και φυσικά… δεν βγαίνει άκρη με τίποτα, αν δεν βάλω ένα χεράκι κατά καιρούς, για να το τακτοποιήσω.Ήταν, χωρίς αμφιβολία, το πιο «ανακατεμένο» σημείο του σπιτιού και το πιο επιρρεπές στην ανακατωσούρα. 

Το είχα παραμελήσει λίγο το καημένο, αλλά σήμερα πήρα την απόφαση- μια βαθιά ανάσα και ξεκίνησα!

 

Το καταγράφω εδώ, όχι γιατί είμαι παράδειγμα προς μίμησιν, αλλά γιατί με κάποιες φίλες το παλεύουμε το θέμα, και είπα να συμβάλλω και εγώ με αυτό το ποστ στο να δούμε το νοικοκυριό με άλλο μάτι.

Έβαλα το μωρό κοντά μου, στο ρηλάξ, να με βλέπει και να το βλέπω. Το μεγαλύτερο παιδάκι έπαιζε εκεί γύρω με κάτι πάζλ και ήταν απασχολημένο.

.

Να το αποτέλεσμα- το πριν (μην τρομάξετε!) και το μετά!

.

s3

Βήμα 1ο:

Έβγαλα τα πάντα μέσα από το συρτάρι, προσπαθώντας να τα ομοδαδοποιήσω ανά κατηγορία.

Δίπλα μου το καλάθι των απορριμάτων- πετούσα κάθε άχρηστο και χαλασμένο αντικείμενο.

Μου πήρε 10 λεπτά.

.

s1

Βήμα 2ο:

Αφού άδειασε το συρτάρι, το καθάρισα και τοποθέτησα μέσα 3 πλαστικά δοχεία και κάποια μικρότερα, για τα μικροαντικείμενα (κέρματα φορτιστές, κοκκαλάκια των κοριτσιών, μολυβάκια κτλ).

Τα χαρτιά και τα προσπέκτους πήραν την δική τους θέση.

Σε άλλα 10 λεπτά, γέμισε πάλι το συρτάρι.

(πω πω, πόσα άχρηστα πράγματα βρισκόταν εδώ μέσα! 🙂

Μετά το 20λεπτο , το μωρό ήθελα να θηλάσει, οπότε σταματήσαμε. Με λυπήθηκε, είπε: «φτάνει κουράζεται η μαμά, καλά τα έφτιαξε, ας καθίσουμε λίγο μαζί αγκαλίτσα! » ❤

Έμειναν λίγα αντικείμενα πάνω στον πάγκο, που πρέπει να μεταφερθούν αλλού .

.

s2

.

Δεν άξιζαν 20 λεπτά;… νομίζω πως ναι!

Τώρα μένει να μάθω και στα παιδιά να το διατηρήσουμε όσο γίνεται πιο οργανωμένο και λειτουργικό. 

.

Εσείς, φίλες του μπλογκ και μαμαδομπλόγκερς, που την «έχετε» την τάξη, τι θα μας προτείνατε για την οργάνωση των συρταριών;

Θα χαρώ να διαβάσω τις προτάσεις σας και να δω, αν υπάρχουν, ανάλογες αναρτήσεις.

.

με την αγάπη μου,

Αλεξία

11 σκέψεις σχετικά με το “Επιχείρηση: τακτοποίηση και οργάνωση συρταριού

  1. Μπράβο, μπράβο, μπράβο και πάλι μπράβο Αλεξία! Μη μου πεις ότι δεν σε ευχαρίστησε η αλλαγή ; Και να δεις που τα παιδιά θα το κρατήσουν έτσι, θα βάζουν κάθε πράγμα στο κουτάκι του. Με το καλό και στα υπόλοιπα! Όταν το φτάσεις το σπίτι στο σημείο που θέλεις, το μότο είναι «καθαρίζω τα καθαρά » και με μία ώρα το πολύ θα ξεμπερδεύεις. Φιλιά πολλά!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Πολύ με ευχαρίστησε η αλλαγή, Μαρία μου
      και με χαρά συνεχίζω!

      και, όντως,σε ένα συμμαζεμένο σπίτι, το καθάρισμα γίνεται σε πολύ πιο σύντομο χρόνο

      σε ευχαριστώ και πάλι για την έμπνευση!

      Μου αρέσει!

  2. Γέλασα στο σημείο που είπες ότι έμειναν κάποια πραγματάκια απ΄έξω που θα μεταφερθούν, γιατί σκέφτηκα πως στο δικό μου σπίτι αυτά τα πραγματάκια τα απ΄έξω δε θα είχαν καμία ελπίδα να βρούνε ποτέ τη θέση τους.Εκεί θα έμεναν για μήνα μη σου πω. Άσε που με βοήθησε η ανάρτησή σου,γιατί μόλις κατάλαβα ποιο είναι το δικό μου πρόβλημα. Τα μέσα τα έχω πάντα καλά, τα έξω πάντα χάλια. Και τελικά το πρόβλημά μου είναι που τα δικά μου πράγματα κάπου χάνουν το δρόμο τους από το έξω προς το μέσα. Βγαίνουν και αργούν να επιστρέψουν. Νομίζω το έχω, Αλεξία. Εντόπισα το βασικό πρόβλημα και είμαι έτοιμη για αλλαγή. Εμένα κατάφερες να με ξεσηκώσεις για τακτοποίηση 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Είδες που τελικά το έχεις; 🙂
      κάτι γίνεται και κάπως πρέπει να συνειδητοποιήσουμε κάποια πράγματα-
      γι αυτό είναι χρήσιμα και τα μπλογκ! 🙂

      μάλλον κάποια πράγματα που λίγο μας δυσκολεύουν τα αποφεύγουμε, γι αυτό και δεν τα «καλλιεργούμε»…. και συνεχίζουν να μας κάνουν την ζωή δύσκολη- έτσι βλέπω από τον εαυτό μου

      σε ευχαριστώ!

      Μου αρέσει!

  3. Εγώ Αλεξία μου ξεκινάω ανάποδα.

    Μαζεύω άδεια κουτιά από χαρτομάνδηλα, αφαιρώ το πάνω κομμάτι των κουτιών, τα ντύνω με κάποιο χαρούμενο χαρτί (απλό ή αυτοκόλλητο) για να μου φτιάχνει τη διάθεση.. και μετά τακτοποιώ μέσα τα «χρήσιμα» πράγματα.

    Επειδή αυτά τα κουτιά έχουν όλα το ίδιο μέγεθος κερδίζω πολύ χώρο στο συρτάρι.
    Όταν το χαρτί στα κουτιά αρχίζει και «ξεφτάει» σημαίνει ότι ήρθε η ώρα.. της «αλλαγής» χαρτιού, της τακτοποίησης και της …. «χειροτεχνίας»..

    Με τη χειροτεχνία αδειάζει το κεφάλι μου!!

    την αγάπη μου

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Ετοιμάζομαι για το επόμενο συρτάρι- θα εφαρμόσω την δική σου μέθοδο, Μέλια μου!

      αφού κατάφερα να φτιάξω αυτό το «χάος»… τα άλλα δεν είναι τίποτα μπροστά σ΄αυτό 🙂

      σε ευχαριστώ πολύ, την αγάπη μου

      Μου αρέσει!

  4. Εγώ λοιπόν που είμαι λιγο φρικιό με την οργάνωση, θα σου πω πως ο μόνος τρόπος να μπουν σε τάξη συρτάρια που τείνουν να εχουν πολλά και διάφορα -όπως φαρμακείο, γενικό συρταρι, κουζινικα εργαλεία, το κομοδίνο μας, ή ακόμα και το ντουλάπι στο μπάνιο ή τα απορρυπαντικα πάνω στο πλυντήριο ή κάτω απο τον νεροχύτη μπαίνουν σε ταξη μονο έτσι, με αναλόγου μεγέθους κουτάκια, δοχεία κτλ. Μόνο που εγώ έχω και την ψυχασθενια να είναι ομοιόμορφα τα κουτάκια και πάντα ορθογώνια ή τετράγωνα διότι έτσι δεν χάνεις καθόλου χώρο. Κουτιά., θήκες, κλειστά ή ανοιχτά μόνο έτσι! Καλή αρχή Αλεξία μου, μπράβο!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Εγώ λοιπόν Αλεξία μου, που είμαι κομματάκι φρικιό με την οργάνωση έχω σε όλα τα συρτάρια και ντουλάπια κουτιά διότι μόνο έτσι διατηρούνται τακτοποιημένα. Ιδίως κομοδίνα, ντουλάπια στο μπάνιο, το φαρμακείο, τα ντουλάπια με τα απορρυπαντικά, μόνο έτσι. Απλώς επιλέγω πάντα ομοιόμορφα κουτιά , τετράγωνα ή ορθογώνια- έτσι εκμεταλλεύεσαι κάθε εκατοστό. Μέχρι και στην αποθήκη έβαλα από τοίχο σε τοίχο ράφια και δεν ξέρεις πόσο τακτοποιημένα είναι πάντα όλα και προσβάσιμα. Άστα η οργάνωση είναι η αδυναμία μου- μακάρι να με άφηνε η αδελφή μου να κατέβω σπίτι της, θα της το άλλαζα συθέμελα!! Φιλιά πολλά. καλή αρχή!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Λοιπόν, αρχίζω να μαζεύω κουτιά!

      και το μόνο που θα σου πω, είναι ότι έχω την αδελφή μου, που μοιάζει πολύ με εσένα!
      αχ, πώς δεν μοιάζουν μεταξύ τους τα αδέλφια, πώς; 🙂

      σε ευχαριστώ πολύ, Γιάννα μου, για όσα έγραψες, περνάω στην εφαρμογή.
      Τέλεια μπορεί να μην τα κάνω, αλλά σίγουρα θα γίίνουν καλύτερα από τώρα.

      σε ευχαριστώ πολύ, την αγάπη μου

      υγ αν βλέπεις ότι «κολλάει» το σύστημα και δεν αναρτάται το σχόλιό σου, να μού στέλνεις μνμ για να το εγκρίνω, να μην μπαίνεις στον κόπο να το γράφεις ξανά

      Μου αρέσει!

    1. Ναι, κάπου το είχα δει αυτό με τις αυγοθήκες- έβαλα επιπλέον και μερικά φλυτζάνια με σπασμένα χερουλάκια στο κενό του συρταριού, για τα μικροπράγματα.

      Είναι ωραίο να είναι οργανωμένα τα συρτάρια, το χάρηκαν και τα παιδιά και προσπαθούν να το διατηρήσουν!

      να είσαι καλά, Ελευθερία μου!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.