Χαίρετε!

Την περίοδο της νηστείας, αναζητούμε νόστιμες και υγιεινές λιχουδιές για τα παιδιά. ‘Ετσι, με μια τροποποίηση των αγαπημένων μας νηστίσιμων pancakes φτιάξαμε αλμυρά pancakes και μάς άρεσαν πολύ! Μοιραζόμαστε την συνταγή μαζί σας, γιατί πολλές φίλες στο Facebook και στο Ιnstagram μας την ζήτησαν.

Ελπίζω να σάς αρέσουν! Δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι είναι τόσο νόστιμα όσο και οι τηγανίτες με τυρί φέτα, αλλά για την περίοδο της νηστείας είναι μια χαρά! 🙂

.

Υλικά:

1 φλυτζάνι τσαγιού αλεύρι

1 φλυτζάνι τσαγιού βρώμη σε νιφάδες (καλύτερα να τις χτυπήσετε στο multi)

1 φλυτζάνι τσαγιού χυμό πορτοκαλιού

1/2 φλυτζάνι τσαγιού νερό

3 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο

2 κουταλάκια του γλυκού baking powder

λίγο αλάτι

πιπέρι, ρίγανη, πάπρικα (προαιρετικά)

Για «γέμιση» : τριμμένο νηστίσιμο τυρί ή ψιλοκομμένες ελιές, μανιτάρια, σπανάκι κλπ

.

Σε περίπτωση αλλεργίας στο πορτοκάλι, απλώς αντικαθιστούμε το πορτοκάλι με νερό.

Μπορούμε, επίσης, να αντικαταστήσουμε ένα μέρος από τα υγρά με ρόφημα σόγιας ή αμυγδάλου (χωρίς ζάχαρη).

.

Εκτέλεση:

Ανακατεύουμε καλά όλα τα υλικά με το σύρμα ή με μίξερ.

Προθερμαίνουμε καλά ένα αντικολλητικό τηγάνι με ελάχιστο λάδι

και ψήνουμε τις τηγανίτες μας 1-2 λεπτά από κάθε πλευρά.

.

Εσάς σας αρέσουν οι τηγανίτες; Πώς τις φτιάχνετε;

.

Καλή επιτυχία!

Με την αγάπη μου,

Αλεξάνδρα Χ. Τ.

.

Μπορείτε να βρείτε όλες τις νηστίσιμες συνταγές μας με κλικ ΕΔΩ!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.