Φωτογραφία του χρήστη Οικογένεια : μια γωνιά του Παραδείσου.

 

Ένα φαγητό που αγαπήσαμε πολύ και το μοιράζομαι ως ιδέα και μαζί σας, γιατί ελπίζω ότι θα αρέσει και σε εσάς. Είναι ένα πολύ νόστιμο και θρεπτικό πιάτο και μπορεί να έχει την θέση του και σε ένα πιο «καλό» τραπέζι ή στο κυριακάτικο μενού μας.

Αγαπούμε οικογενειακώς τα μανιτάρια και, ειδικά σε περιόδους νηστείας, έχουν την τιμητική τους στη διατροφή μας.

Περιέχουν πλήθος θρεπτικών συστατικών και , κυρίως, την αιμοποιητική βιταμίνη Β12, που υπάρχει σχεδόν αποκλειστικά στο κρέας- οπότε τα μανιτάρια αποτελούν μια πολύ καλή εναλλακτική πηγή αυτή της βιταμίνης, καθώς και πολλών πρωτεινών και ιχνοστοιχείων. 

Πάμε να δούμε την συνταγή;

Να σημειώσω ότι τα μυρωδικά παίζουν σημαντικό ρόλο. Νομίζω πως «την διαφορά» την κάνει η δάφνη και η κανέλλα.

Προτείνω να τα επιλέξετε σύμφωνα με τις γευστικές προτιμήσεις των παιδιών, καθώς κάτι που ίσως δεν το συνηθίζουν να τους ξενίσει και να απορρίψουν την συνταγή 😦 Οπότε, τους κάνουμε το χατήρι με τα αρώματα που θα βάλουμε 🙂 (κάποια από τα παιδιά μας, πχ, δεν συμπαθούν τον άνηθο, οπότε, αν και σε εμένα αρέσει πολύ, τον χρησιμοποιώ σε ελάχιστες ποσότητες).

 

Υλικά για 4-5 μερίδες:

500 γρ. πλευρώτους (ή άλλα μανιτάρια) κομμένα σε φέτες
2- 3 ώριμες ντομάτες τριμμένες (ή αντίστοιχη ντομάτα του κουτιού ή αν έχετε δική σας έτοιμη ντομάτα *)
1 ξερό κρεμμύδι τριμμένο
1-2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
1-2 φύλλα δάφνης
1 κ.γ. κοφτό κανέλα

κατά βούληση: ρίγανη, πάπρικα, κάρυ, κόλιανδρος κλπ

ελαιόλαδο
αλάτι κ πιπέρι

 

Εκτέλεση: 

Σοτάρω για 5 λεπτά το κρεμμύδι με το σκόρδο, με ελαιόλαδο και λίγο νεράκι.

Μετά προσθέτω τα μανιτάρια και μαγειρεύω  για 5-10 λεπτά, ώσπου να μαλακώσουν.

Σβήνω με το κρασί. (αν το χρησιμοποιήσω)

Προσθέτω την τριμμένη ντομάτα.

Αλατοπιπερώνω, ρίχνω τα δαφνόφυλλα, την κανέλλα και όσα μυρωδικά- μπαχαρικά μάς αρέσουν.

Μαγειρεύω 5- 10 λεπτά , προσθέτω  λίγο ακόμα ελαιόλαδο και έτοιμο!

Συνοδεύεται με πιλάφι, ρύζι μπασμάτι, τηγανητές πατάτες ή νηστίσιμο πουρέ.

Καλή σας όρεξη!

*η τριμμένη ντομάτα στην κατάψυξη μού λύνει τα χέρια! Έχω έτοιμη τριμμένη ντομάτα από το καλοκαίρι, αποθηκευμένη σε ποτηράκια μιας χρήσης,  και είναι – φυσικά-  πολύ καλύτερη από την έτοιμη! Την αφήνω να ξεπαγώσει ή , αν δεν προλαβαίνω, την προσθέτω αμέσως στο φαγητό.

 

 

Κάποιες από τις αγαπημένες μας συνταγές με μανιτάρια:

πίτα5

Μανιταρόπιτα νηστίσιμη- εύκολη και πεντανόστιμη!

 

μανιταρόσουπα 1

Μανιταρόσουπα: νόστιμη, θρεπτική και νηστίσιμη

 

πιτάκια 2

Aλμυρές μπουκίτσες – με γέμιση ελιάς , πιπεριάς και μανιταριών- νηστίσιμες και υπέροχες!

 

(δείτε και άλλες συνταγές με μαντιτάρια στην αντίστοιχη ενότητα ΕΔΩ )

 

7 σκέψεις σχετικά με το “«Κοκκινιστό» της νηστείας με μανιτάρια

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.