Ο καλός πατέρας…

Το επαναστατημένο παιδί και ο καλός πατέρας

.
Έλεγε ο π. Πορφύριος ότι τό ενδιαφέρον τού καλού πατέρα γιά τό παιδί του πρέπει να μένει αμείωτο ακόμη κι όταν τό παιδί μεγαλώνει καί σκληρύνεται καί επαναστατεί καί δέν τόν ακούει και παίρνει ακόμη καί θέσεις εχθρικές κι αντίθετες.

Εκεί θά φανεί η δεξιοτεχνία, άλλα κι η αγάπη του καλού πατέρα, γιατί τα παιδιά, μέχρι να εισέλθουν εις τήν ανδρική ηλικία, κάνουν πολλές άνέμπειρες καί ανόητες ενέργειες καί προκαλούν τους γονείς, ειδικά τόν πατέρα.

.


O πατέρας καμιά φορά σκληρύνεται καί, από άπερισκεψία λησμονεί τη θέση του καλού πατέρα καί γίνεται αστυνομικός σκληρός καί κάνει στο παιδί του, πολλές φορές, ανεπανόρθωτο κακό.

.
Αν το ανώριμο παιδί, ο νέος αυτός, ψυχολογήσει τόν πατέρα του ότι είναι πραγματικά καλός πατέρας, ότι κάνει παράλογες παραχωρήσεις καί υπομονή πατρική, τότε τό παιδί αυτό, μέχρι πού θά πεθάνει, θά έχει συνεχώς στο στόμα του τo όνομα τού πατέρα του, καi θa λέει:

“Εμένα o πατέρας μου ήτανε άγιος- τον γνώρισα, όταν είχα τις νεανικές μου τρέλες”. 

.

.

από το βιβλίο:Ανθολόγιο Συμβουλών Γέροντος Πορφυρίου, εκδ. Μεταμόρφωσις του Σωτήρος, Μήλεσι Αττικής, σ. 55

για την αντιγραφή: ιστολόγιο Ὁικογένεια-μια γωνιά του Παραδείσου”

εικόνα από Pinterest

1 Σχόλιο (+add yours?)

  1. Ειρήνη
    Ἰούν. 07, 2017 @ 09:07:58

    “Παραλογες υποχώρησεις” αυτό έκανε κι εμένα ο πατέρας μου όταν ήμουν στις τρέλες της εφηβείας! Και τώρα που έχει φύγει για τον ουρανό αυτό επαναλαμβάνω “εμένα ο πατέρας μου ήταν άγιος”. Αυτό ισχύει για όλα τα παιδιά, αγόρια και κορίτσια! Να δίνει ο Θεός φωτισμό και δύναμη στους γονείς για την κάθε στιγμή.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

