Ο Νυμφίος …

.

Σε βλέπω ενδεδυμένο χλαμύδα κόκκινη

Στο μέτωπό Σου πορφυρό ρέει το αίμα από τα αγκάθια που σε στεφάνωσα

Στα άχραντα χέρια Σου το καλάμι που Σου πρόσφερα.

Δεν είμαι άμοιρη ευθυνών και εγώ για τα Πάθη Σου τα φρικτά…

.

η συνέχεια ΕΔΩ

.

(γραμμένο πέρσι τέτοια μέρα)

.

* για την επόμενη εβδομάδα η πρόσβασή μου στο διαδίκτυο θα είναι πολύ περιορισμένη-θα αναρτηθούν όσα κείμενα έχουν προγραμματιστεί. Θα τα ξαναπούμε, πρώτα ο Θεός, μέσα στην Διακαινήσιμο Εβδομάδα. Να είστε όλοι καλά.

Με τις πιο θερμές ευχές μου για καλό Μεγαλοβδόμαδο και καλή Ανάσταση. ..

Αλεξάνδρα Χ. Τ.

.

 

.

σχετική ανάρτηση

Τι σημαίνουν οι ύμνοι «Ιδού, ο Νυμφίος έρχεται…» και «Τον νυμφώνα Σου βλέπω, Σωτήρ μου, κεκοσμημένον”

 

 

Ἀπαντῆστε

