Οι τουλίπες της…

.

Ό,τι απέμεινε από το πέρασμά σου απ’ αυτή τη γη
είναι η γλυκιά σου η μορφή
που μάς κοιτάει από μια φωτογραφία θολή

.


Τα λόγια σου και η βιοτή σου
χαραγμένα στην ψυχή

.
Και οι τουλίπες σου που ανθίζουν κάθε άνοιξη
της αναστάσεως και της αιωνιότητας υπόσχεση. ..

.

Αλεξάνδρα Χ. Τ.

.

(στην θεία Ελένη,

που οι τουλίπες που κάποτε φύτεψε και φρόντιζε,

συνεχίζουν,αν και αφρόντιστες,

να ομορφαίνουν τον κήπο στο χωριό)

.

 

είχα γράψει για την θεία μου:

Καλό Παράδεισο, αγαπημένη μου ψυχή…

Βιώνοντας τον πόνο ,την απώλεια και το πένθος στην εγκυμοσύνη μου…

 

2 Σχόλια (+add yours?)

  1. Μέλια
    Ἀπρ. 08, 2017 @ 19:42:24

    Οι τουλίπεςπου φύτεψε με τα χεράκια της δεν θα πάψουν να ανθίζουν Αλεξία μου και να ομορφαίνουν τον κήπο, γιατί η αγάπη σας για εκείνην θα τις κρατούν για πάντα “ζωντανές”

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

