Απογοήτευση …και ελπίδα!

.

Την απογοήτευση την φοβάμαι, την απεύχομαι.

Με τρομάζει η μαυρίλα της

το κενό που νιώθω όταν εισβάλει στην ψυχή μου.

Όμως…

“ουδέν κακόν αμιγές καλού”.

.

Όταν απογοητευθώ από κάτι ή από τον ιδιο μου τον εαυτό

τότε μπορούν να ανοίξουν τα μάτια μου

και να δω ξεκάθαρα

από ποιον “γοτεύτηκα”

ποια ήταν η ελπίδα μου και το αποκούμπι μου

και τι ήταν αυτό που με “πρόδωσε”

.

και τότε να δω αν άξιζε πραγματικά αυτό το “αντικείμενο”

πάνω στο οποίο είχα στηριχτεί

και εντέλει αποδείχτηκε σαθρό

και ανάξιο…

.

Αν στον εαυτό μου είχα πιστέψει

τότε καλώς και ήρθε η απογοήτευση

να με ξυπνήσει απο το όνειρο της αυτάρκειας

από τα πλάνα λόγια και τις επευφημίες…

.

Να δω ξεκάθαρα πού όντως μπορώ να στηριχτώ

-όχι στις δυνάμεις τις δικές μου τις πεπερασμένες- .

.`

Ένα να είναι το στήριγμά μου το στέρεο

η πηγή της ελπίδας και της δυνάμεώς μου.

Εκείνος που ποτέ κανέναν δεν διαψεύδει

ο μόνος Αγαθός και Φιλάνθρωπος.

.

Και η απογοήτευση ακόμα μπορεί να αποβεί καρποφόρα,

αφορμή για ταπείνωσηανασύνταξη δυνάμεων

και αναδιάρθρωση του αγώνα.

 

Αλεξάνδρα Χ. Τ.

 

 

7 Σχόλια (+add yours?)

  1. Sofia Kioroglou
    Ἀπρ. 03, 2017 @ 10:10:49

    Σωστό! Καλημέρα γλυκιά μου!Καλό υπόλοιπο σαρακοστής!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  2. Ευτυχία
    Ἀπρ. 03, 2017 @ 11:27:40

    Πάρα πολύ σωστά! Όπως πάντα τοποθετείς τα πράγματα στη σωστή τους βάση.
    Καλή δύναμη στον αγώνα σου Αλεξία μου.
    Σε φιλώ με αγάπη…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἀπρ. 04, 2017 @ 21:21:38

      Καλή δύναμη να έχουμε Ευτυχια μου,
      ο Θεός να μάς φωτίζει και να μάς καθοδηγεί στην πορεία της ζωής μας
      και να μπορούμε ν ααδιακρίνουμε το άγιο θέλημά Του…

      με πολλή αγάπη

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  3. Εἰδοποίηση σύνδεσης: Απογοήτευση… και ελπίδα! | ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ
  4. Μέλια
    Ἀπρ. 08, 2017 @ 19:36:46

    Μεγάλος ο αγώνας μας καθημερινός .“Κύριε πρόσθες ημίν πίστιν και κατάρτιζέ μας έως την τελευταία πνοή προς την ιδικήν σου αγάπην”.

    την αγάπη μου Αλεξία μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

