Ψυχή μου, ψυχή μου…

Πέμπτη του Μεγάλου Κανόνος σήμερα…

1856.

(μετάφραση)

Ψυχή μου! Ψυχή μου!
Σήκω ἐπάνω! Γιατί κοιμᾶσαι;
Τὸ τέλος τῆς ζωῆς σου φτάνει
καὶ σ᾿ ἀναμένει ταραχή!
Ξύπνα, λοιπόν! Γιὰ νὰ σὲ λυπηθεῖ ὁ Χριστὸς καὶ Θεός.
Κεῖνος ποὺ βρίσκεται παντοῦ     
καὶ τὰ πάντα γεμίζει μὲ τὴν παρουσία Του.

.

Κοντάκιον αὐτόμελον. Ἦχος πλ. β´.

Ψυχή μου, ψυχή μου,
ἀνάστα, τί καθεύδεις;
τὸ τέλος ἐγγίζει
καὶ μέλλεις θορυβεῖσθαι·
ἀνάνηψον οὖν, ἵνα φείσηταί σου Χριστὸς ὁ Θεός,
ὁ πανταχοῦ παρὼν
καὶ τὰ πάντα πληρῶν.

.

.

.

Κάθε μέρα με φέρνει πιο κοντά στο τέλος.

Αυτή είναι η αλήθεια και δεν μπορώ να την αρνηθώ…

.

Και τι θα προσπαθήσω να κάνω

μέχρι να φτάσω σε εκίνη την μέρα την τελευταία;

Να χαρώ τη ζωή μου;

Να αποκτήσω αγαθά που πίσω θα αφήσω;

Να συλλέξω αναμνήσεις και όμορφες στιγμές;

Να κάνω, έστω, πράξεις καλές;…

.

“Ψυχή μου, ψυχή μου,
ἀνάστα, τί καθεύδεις;”

Ξύπνα , ψυχή μου…

Δες τι αξίζει πραγματικά…

.

Θα φτάσω κοντά στο “καθ΄ομοίωσιν”;

Θα πλησιάσω στον Θεό

και στην κατάσταση για την οποία έχω πλαστεί;

.

Τοτε θα αξίζει η ζωή μου,

αν αυτό έχω σκοπό και στόχο.

Και τότε το πέρασμά μου από την γη

θα με βρει έτοιμη για να ακούσω το “Είσελθε..”.

.

Αλεξάνδρα Χ. Τ.

2 Σχόλια (+add yours?)

  1. Mamamia
    Μαρ. 30, 2017 @ 13:05:18

    Καλά που σε έχουμε να μας υπενθυμίζεις τα σημαντικά, γιατι η αλήθεια ειναι πως ασχολούμαστε ΠΟΛΥ με τα ασήμαντα. Την καλημέρα μου και καλή δύναμη.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

