Μία “συγγνώμη” σάς οφείλω… και μια υπόσχεση

 

Ελληνίδα Μάνα

.

Μορφές φωτεινές

μέσα στο ταπεινό τους μεγαλείο.

Ηρωικές

μέσα στην αφάνεια.

Αγνοημένες από την Ιστορία

ξεχασμένες από εμάς.

Ηρωίδες του ΄21…

.

Η Ελληνίδα του σήμερα

πώς να σταθώ δίπλα σας;

Πώς να δηλώσω ότι σάς τιμώ

αφού … τιμή του ήρωα

είναι η μίμηση του ήρωα;

.

Μία συγγνώμη σάς οφείλω

και μια υπόσχεση:

.

μια επανάσταση να κηρύξω

-πρώτα προς το κακό που έχω μέσα μου-

και με το όπλο της Πίστης και της προσευχής

να διώξω την σκλαβιά που κατατρώει το είναι μου

και ό,τι σκλαβώνει την Πατρίδα μου.

.

Αλεξάνδρα Χ.Τ.

.

.

ζωγραφικός πίνακας: η Ελληνίδα Μάνα- από το αντίστοιχο ποίημα του Δ. Σολωμού

 

 

 

 

3 Σχόλια (+add yours?)

  1. Ελευθερία
    Μαρ. 26, 2017 @ 09:34:48

    Πανέμορφο Αλεξία μου!Σ’ευχαριστούμε γι’ ακόμα μια φορά..
    Χρόνια πολλά…τα φιλιά μου

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Akrovolistis
    Μαρ. 27, 2017 @ 20:11:21

    Γυρίσαμε την πλάτη μας και στην ιστορία και στην ορθοδοξία και φτάσαμε να γιορτάζουμε εθνικές και θρησκευτικές εορτές, σε καφετέριες, ταβέρνες, μπουζούκια. Μπορεί να ακούγομαι ισοπεδωτικός. Φυσικά υπάρχουν και άνθρωποι που αποτελούν τη μαγιά και ευτυχώς. Όμως ο Θεός να βάλει το χέρι του γιατί, πολλοί δεν βάζουμε μυαλό. Κοσμικεύσαμε τα Θεία και Ιερά του τόπου και θεοποιήσαμε τα κοσμικά. Κάτι ηθοποιούς, κάτι, πως το λένε; “Είδωλα της Μουσικής”! Μπήκανε στη ζωή μας τα “Είδωλα” και τρέχουμε να τα δούμε, να πάρουμε αυτόγραφα! Τέλος πάντων…..
    Συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα.
    Ήταν το κείμενο όμορφο και μου έδωσε την ευκαιρία να εκφράσω αυτό που αισθάνομαι.

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

