Καλή Μεγάλη Τεσσαρακοστή! Καλή Άνοιξη!

.

“Ανέτειλε το έαρ της νηστείας…”

.

16991592_173919036444813_1141287281405110718_o

Καλή Μεγάλη Σαρακοστή,
αναζωογονητική για τις ψυχές μας
όπως η άνοιξη που μόλις μπήκε.

.


Ας ανθίσουν τα λουλούδια των αρετών
και ας μαραζώσουν τα αγκάθια των παθών
(κατά τον αγ. Πορφύριο- εδώ)

.

Με πολλή αγάπη,

Αλεξάνδρα Χ.Τ.

.

Ἀνέτειλε τὸ ἔαρ τῆς νηστείας, καὶ τὸ ἄνθος τῆς μετανοίας·

ἁγνίσωμεν οὖν ἑαυτοὺς ἀδελφοί, ἀπὸ παντὸς μολυσμοῦ,

τῷ φωτοδότῃ ψάλλοντες, εἴπωμεν·

Δόξα σοι, μόνε φιλάνθρωπε.

.

(παλιότερες αναρτήσεις για τη νηστεία εδώ)

9 Σχόλια (+add yours?)

  1. Sofia Kioroglou
    Μαρ. 02, 2017 @ 13:05:00

    Καλή άνοιξη και καλή σαρακοστή!Αλεξία μου, έφτιαξα μια σελίδα επαγγελματική στο facebook με την δουλειά μου. Στην στέλνω αν θέλεις να την δεις και να κάνεις ένα like! φιλακια
    https://www.facebook.com/Sofia-Kioroglou-1851168701772737/?ref=settings

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. mamamia
    Μαρ. 02, 2017 @ 19:05:20

    Eπίσης! Χάθηκες, δεν γράφεις και τόσο συχνά. Πάντα σε διαβάζω και ας μη σχολιάζω. Ο Θεός μαζί σας.

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  3. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    Μαρ. 03, 2017 @ 08:49:25

    Καλη μεγαλη σαρακοστη!καλη δυναμη!
    Οντως η ανοιξη ειναι συνδεδεμενη με νηστεια αλλα και με τη χαρα της αναστασης…
    Οσοι ειδικα ζουν στην εξοχη απολαμβανουν την αναγεννηση της φυσης…
    Καλο αγωνα..καλημερα Αλεξια μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. Ελευθερία
    Μαρ. 03, 2017 @ 12:23:16

    Καλό μήνα,καλή Σαρακοστή,καλή άνοιξη καλή μου Αλεξία!
    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. ΑΓΓΕΛΙΚΗ
    Μαρ. 03, 2017 @ 15:43:51

    Καλή και Ευλογημένη Σαρακοστή Αλεξία μου , ο Θεός να δίνει δύναμη σε όλους μας.Πάντα με αγάπη.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. sarakey
    Μαρ. 03, 2017 @ 22:13:22

    Καλή Σαρακοστή! Καλόν αγώνα! Καλό μήνα! Όλα καλά και ευλογημένα να είναι καλή μου Αλεξία!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  7. Μέλια
    Μαρ. 04, 2017 @ 21:47:17

    Κάποιος ρώτησε τον Άγιο Παΐσιο :”Γέροντα τι να σκέφτομαι την Σαρακοστή;;
    Και ο Άγιος απάντησε: ” το Πάθος,και τη θυσία του Χριστού να σκέφτεσαι”

    Καλό λουλουδιασμένο και ευωδιαστό μήνα Αλεξία μου!!!.
    Καλή Σαρακοστή και καλή δύναμη στον αγώνα μας!!

    την αγάπη μου…

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

