Στάλες Χάρης θεϊκής…

%ce%b2%cf%81%ce%bf%cf%87%ce%ae-%ce%b8%ce%b5%cf%83%cf%83%ce%b1%ce%bb%ce%bf%ce%bd%ce%af%ce%ba%ce%b7-1

.

.

Σταλάζει ο Ουρανός την Χάρη Του…

Την δέχομαι άραγε ή την διώχνω από επάνω μου

με την ομπρέλα της λογικής, του “εγώ” και των μικροτήτων μου

και τον λυπώ τον Ουρανό και κλαίει για χάρη μου;…

.

.

Αλεξ. Χ. Τ.

29/1/2017

.

 

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. Maria Elena
    Φεβ. 01, 2017 @ 09:05:23

    Πολύ όμορφο
    Καλό μήνα
    Φιλάκια …

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Ελευθερία
    Φεβ. 01, 2017 @ 10:59:02

    Αλεξία μου γράφεις πολύ όμορφα…συνέχισε,μας δίνεις πολύ κουράγιο σε δύσκολες στιγμές!..
    Καλό μήνα σε όλη την ευλογημένη οικογένειά σου και σε εσένα
    με πολλή αγάπη..

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Φεβ. 01, 2017 @ 22:32:51

      Καλό μήνα , Ελευθερία μου
      γεμάτο με ευλογίες, δύναμη και κάθε καλό και στο δικό σου σπιτικό.

      Χαίρομαι που σου ἀρεσε,κάποιες φορές αναρωτιέμαι αν γίνονται κατανοητες οι σκέψεις μου , που αυθόρμητα, αφρόντιστα και άτεχνα γίνονται γραμμές στο χαρτί…

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

