“Δέηση”

ένα ποίημα-προσευχή γραμμένο από μια αγαπημένη φίλη.

την ευχαριστώ θερμά που το μοιράζεται μαζί μας

prayer
.

.
Σε μονοπάτια
σκοτεινά,
σε δρόμους
απαράκλειτους
περπατώ χρόνια,
φως πουθενά...

.


…κι αναρρωτιέμαι
πώς θα Σε φτάσω,
πώς να ‘ρθω
κοντά Σου…
.

Σκοντάφτω
στις πέτρες,
πληγώνομαι
στ’ αγκάθια
και στα βάτα…
.

Τυφλή ψυχή
και αιώνια πληγωμένη…
Ζητώ τη Χάρη
και το Φως Σου

.
Θεέ και Κύριέ μου
βόηθα με,κράτα με,
σήκωσέ με,
πλύνε τις πληγές μου,
έλα και σκήνωσε
εντός μου...

.

.

Eλευθερία Σ.

για το ιστολόγιο: Ὁικογένεια-μια γωνιά του Παραδείσου

.

.

εικόνα από το  pinterest: praying woman

5 Σχόλια (+add yours?)

  1. Μέλια
    Ἰαν. 19, 2017 @ 11:30:12

    Χίλια ευχαριστώ στην φίλη Ελευθερία που το έγραψε και κυρίως που το μοιράστηκε μαζί μας!
    Είναι συγκλονιστικό, είναι αληθινό, κάθε του λέξη …”κέντημα” … άγγιξε την ψυχή μου!!

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Ευτυχία
    Ἰαν. 19, 2017 @ 14:44:10

    Είναι πολύ όμορφο, βγαλμένο από τα βάθη της κάθε ψυχής, που πληγωμένη αναζητά εναγωνίως τη Θεία Χάρη, που επιζητά το Θείο Φωτισμό και την Άνωθεν Βοήθεια.
    Ελευθερία μου, σε ευχαριστώ πολύ για αυτό το μοίρασμα…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Μαρία Έλενα
    Ἰαν. 20, 2017 @ 08:53:10

    Πολύ όμορφο
    Φιλάκια …

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. Ελευθερία
    Ἰαν. 20, 2017 @ 12:07:58

    Έρχονται κάποιες στιγμές που,όπως γράφει και η Ευτυχία,εναγωνίως ψάχνουμε για τον Πατέρα μας..
    αυτο ακριβώς το συναίσθημα έρχεται να αποτυπώσει αυτή η μικρή “δέηση”
    Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου την Αλεξία που είχε την ευαισθησία να τη δημοσιεύσει και να επιμεληθει αυτή τη δημοσίευση με τον καλύτερο τρόπο,αλλά και όλες τις φίλες,τη Μελια,την Ευτυχία,τη Μαρία Έλενα για τα καλά τους λόγια…
    με την αγάπη μου..
    Ελευθερία

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. momyof6
    Ἰαν. 21, 2017 @ 22:29:05

    Να είστε καλά, φίλες μου
    χαρά και τιμή να φιλοξενώ τέτοια κείμενα
    αλλά και όλα τα σχόλιά σας
    που είναι βγαλμένα μέσα από την ψυχή σας
    και πάντα αγγίζουν και την δική μου…

    Ας φωτίζει ο Θεός τα μάτια της ψυχής μας, στα μονοπάτια της ζωής…

    με την αγάπη μου πάντα

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

