Λόγια…

%ce%bb%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%bf%cf%8d%ce%b4%ce%b9-%ce%ba%ce%ac%ce%b8%ce%b5%cf%84%ce%bf-2

Να γράψω και πάλι; …

να χαράξω γραμμές

που προς στιγμήν θα φανούν δυνατές

αλλά αδύναμες θα δειχτούν και πάλι

.

μπροστά στην συνήθεια,

στον κακό μου εαυτό,

στο εγώ,

που θα απαιτεί τα δικά του

και εν τέλει θα του κάνω την χάρη

και θα χαθούν τα γραφόμενα

ως νέφος και ως σύννεφο…

.

και τι θα μου απομείνει

πέρα από λόγια

που έχουν ειπωθεί από καιρό;…

.

Τότε απαγοητευμένη απ΄ όλα τα δικά μου

και ταπεινωμένη προς ώρας από τα χάλια μου

ένα “Κὐριε, ελέησον!” απομένει να αναφωνήσω

ως κραυγή, ως προσμονή

ως ελπίδα αδιάψευστη…

.

“Το έλεος του Θεού σε σώζει,

όχι η δική σου, ασήμαντη προσπάθεια…

να το θυμάσαι αυτό…”

μου είχαν πει…

.

Αλεξ. Χ. Τ.

.

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. ΑΓΓΕΛΙΚΗ
    Ἰαν. 08, 2017 @ 13:30:17

    Καλή και Ευλογημένη χρονιά να έχεις Αλεξία μου, εχω να σου γράψω αιώνες,όμως σε διαβάζω και σε ακολουθώ δύσκολη χρονιά ήταν το 2016 και δεν ήξερα όπως και τώρα τι να σου γράψω, εύχομαι τα πράγματα να βελτιωθούν για όλους και το Μέγα Ελεος του να μας σώσει.Πολύ πολύ αληθινές και ανθρώπινες οι σκέψεις σου,πάντα με αγάπη.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰαν. 09, 2017 @ 21:06:04

      Αμήν, Αγγελική μου,
      ο Θεός να βοηθήσει να είναι καλύτερη αυτή η χρονιά και πνευματικά και υλικά, για όλους…

      (συμβαίνει συχνά και σε εμένα να μην ξέρω τι να γράψω, αλλά νιώθω μια ανάγκη για επικοινωνία και, ξεκινώντας το γράψιμο, κάτι προκύπτει)

      σε φιλώ, με αγάπη

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  2. Sofia Kioroglou
    Ἰαν. 11, 2017 @ 11:36:12

    Άστα Αλεξία μου….αυτά τα χάλια μας που όπως λες μας κάνουν να ντρεπόμαστε… Αχ, πόσο μπήκαν στην καρδιά μου αυτές οι γραμμές. Μακάρι φέτος όλα να είναι πιο πνευματικά και μεις πιο συνετοί. Αμήν!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰαν. 11, 2017 @ 22:44:34

      Αμήν, Σοφία μου…

      “ο ποιήσας και διδάξας…”
      εύκολο να γράφω, να λέω λόγια
      αλλά οι πράξεις έχουν σημασία.
      Ταπείνωση χρειάζεται, που προσελκύει το έλεος του Θεού.

      Καλή χρονιά, καρποφόρα πνευματικά να έχουμε.

      με την αγάπη μου

      Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

      Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

