Βόλτα νυχτερινή

%ce%b8%ce%b5%cf%83%cf%83%ce%b1%ce%bb%ce%bf%ce%bd%ce%af%ce%ba%ce%b7

.

Βόλτα νυχτερινή στην πόλη…

Τα φώτα του Πύργου άναψαν νωρίς

πέφτει γρήγορα το σκοτάδι

η θάλασσα φουρτουνιασμένη

.

το κρύο περονιάζει

αλλά οι καρδιές ζεστές 

αναζητούν το δικό τους στέκι

το δικό τους καταφύγιο

μετά από μια βδομάδα δύσκολη…

.

Αλεξία

.

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. Μέλια
    Δεκ. 05, 2016 @ 13:57:52

    Η Θεσσαλονίκη μας είναι “παντός” καιρού, πανέμορφη και πάντα στην καρδιά μου!!

    Καλή σου μέρα Αλεξία μου την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Ελευθερία
    Δεκ. 07, 2016 @ 09:25:07

    Είναι ωραίες αυτές οι χειμωνιάτικες βόλτες με αγαπημένους!Είναι πολύ όμορφο το “πλησίασμα” αυτό των καρδιών Αλεξία μου!
    Να ε’ιστε πάντα καλά,τα φιλιά μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Katerina Konstantinou
    Δεκ. 15, 2016 @ 16:34:58

    Μας πήγες μια όμορφη βόλτα στη Θεσσαλονίκη Αλεξία μου! Ότι πρέπει!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

