Νυχτερινή ικεσία…

.

Αποτέλεσμα εικόνας για вечерняя молитва

.

Ώρα νυχτερινή

καταλαγή του νου και της ψυχής…

.

Απόθεση του βάρους των ανομιών

πρεσβείες για την εκπλήρωση επιθυμιών αγαθών.

.

Γονατίζω

μπροστά στις άγιες μορφές

που φωτίζονται με το ιλαρό φως του καντηλιού

και με τη φλόγα του κεριού.

.

Με το βλέμμα τους με συμπονούν,

με αφουγκράζονται

και με παρηγορούν…

.

Αλεξία

.

.

παλιότερα είχα γράψει:  Νυχτερινή δέηση…

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. Ευτυχία
    Ὀκτ. 22, 2016 @ 22:18:56

    Τι όμορφη είναι η στιγμή που περιγράφεις, Αλεξία μου!
    Πόσο πολύτιμη για την ψυχή… πως αλλιώς να μπορέσει να σταθεί στον αγώνα της τωρινής ζωής που έχει αντίκρισμα σε μια άλλη ζωή κοντά στο Θεό και στους Αγίους Του.
    Και πόσο γλυκά μας κοιτούν οι Άγιες μορφές, ειδικά όταν πονούμε ή είμαστε κουρασμένοι…
    Ευχές για ένα όμορφο βράδυ!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Μέλια
    Ὀκτ. 22, 2016 @ 23:25:07

    Θυμήθηκα ένα ποίημα Αλεξία μου

    Πριν πέσω να πλαγιάσω
    Θεέ μου σε παρακαλώ
    να δώσεις να περάσω
    τη νύχτα με καλό.

    Τον άγγελό Σου πάλι
    στείλε μου από ψηλά
    ναρθεί στο προσκεφάλι
    πιστά να με φυλά.

    Όταν εγώ κοιμάμαι
    στο πλάι μου να αγρυπνά
    κι έτσι να μη φοβάμαι
    τα σκότη τα πυκνά.

    Και σ’ όλη Σου την πλάση
    κι όπου καλό παιδί
    στείλε να το σκεπάσει
    η στοργική Σου ευχή.

    Καλό βράδυ και καλή Κυριακή!
    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ὀκτ. 24, 2016 @ 08:38:01

      Τι ομορφη!… σε ευχαριστώ πολύ, Μέλια μου,
      μπορούν να την μάθουν τα παιδάκια να την λένε το βράδυ.

      (έψαξα και βρήκα ότι είναι από το βιβλίο: Mιχ. Δ. Στασινόπουλος, Aρμονία, Eκδόσεις «Kένταυρος», 1956)

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  3. Ελευθερία
    Ὀκτ. 23, 2016 @ 17:20:29

    Παρηγοριά μεγάλη η “απόθεση του βάρους” μέσω της προσευχής!…
    Μπορεί να είμαστε μόνοι μας φαινομενικά κάποιες στιγμές και να σηκώνουμε τα βάρη μας,αλλά υπάρχει ο Θεός που δίνει μεγάλη παρηγοριά όταν Του το ζητήσουμε..
    πολύ όμορφο Αλεξία μου..

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ὀκτ. 24, 2016 @ 08:39:14

      Παρηγοριά αναγκαία …
      αρκεί να μην στηριζόμαστε στις δικές μας δυνάμεις, να ταπεινονόμαστε και να ζητούμε από Ψηλά το έλεος…

      να είσαι καλά, Ελευθερία μου

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

