Λιμάνι της ζωής μου…

.

.

Λιμάνι απάνεμο

απάγκιο

η αγκαλιά Σου,

Μητέρα μου…

.

Ασφαλές καταφύγιο

στις τρικυμίες της ζωής

στη ζάλη των λογισμών

στον αναβρασμό της ψυχής…

.

Κοντά σου γαληνεύει το είναι μου

ξαστερώνει ο νους

ηρεμεί των αδιέξοδων σκέψεων

και των αναίτιων παραπόνων η παραζάλη.

.

Στο λιμάνι της αγκαλιάς Σου

η λύπη και η ταραχή

μετατρέπονται με τη Χάρη Σου

σε χαρά και ευφροσύνη.

.

.

“Εν ταις ζάλαις εφεύρων Σε λιμέναν

εν ταις λύπαις χαράν και ευφροσύνην…”

(στίχος από τον Μεγάλο Παρακλητικό Κανόνα)

.

2 Σχόλια (+add yours?)

  1. Μέλια
    Αὔγ. 05, 2016 @ 18:42:58

    Αχ Αλεξία μου, τι να πρωτογράψω για την Μάνα μας, δεν τολμώ, είναι τόσα πολλά κι εγώ τόσο “μικρή”… Μεγάλο το όνομά Της, τεράστια η αγκαλιά Της!!

    Παναγία, ἡ Μητέρα τοῦ Χριστοῦ

    Ἡ Παναγία μας εἶναι ἡ καταφυγή, ἡ παραμυθία, ἡ ἐλπίδα, τό στήριγμα καί ἡ βοήθεια τοῦ κάθε ἀνθρώπου.

    Στίς δυσκολίες καί στά προβλήματά μας τήν καλοῦμε ἀμέσως σέ βοήθεια καί αὐτή, ὡς Γοργοεπήκοος, σπεύδει νά προσφέρει τή μητρική ἀγάπη καί βοήθειά της.

    https://oikohouse.wordpress.com/2016/08/02/παναγία-ἡ-μητέρα-τοῦ-χριστοῦ/#more-24477

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Ελευθερία
    Αὔγ. 05, 2016 @ 23:37:05

    Απάνεμο λιμάνι η μανούλα μας!Ας προστρέχουμε στις πρεσβείες της,παρέχει πάντα απλόχερη τη βοήθειά της σε όλους!…

    την αγάπη μου πάντα…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

