Με γάλα και αγάπη. ..

(στις άγρυπνες νύχτες του θηλασμού, αλληγορικά και αληθινά. ..)

.

Θα μεγαλώσεις. ..

Δεν θα έχεις πια ανάγκη, μωρό μου,  από την αγκαλιά και το γάλα μου.

.

Θα πάρεις το δρόμο σου, με “γεμάτες” τις αποσκευές της ψυχής σου.

.

Θα κοιμάμαι και εγώ ολόκληρα βράδια (ή μήπως θα ξαγρυπνώ, με αγωνίες στην ψυχή,προσμένοντας την επιστροφή στο πατρικό σπίτι;…).

.

Ελπίζω και εύχομαι, παιδί μου,

η μυρωδιά απ’το γάλα της καρδιάς μου, που απλόχερα σου έδωσα,

και οι χτύποι της προσευχής της ψυχής μου,  που δεν θα πάψουν να ηχούν,

να καθοδηγούν τα βήματά σου ζωής σε οδούς αληθινής ζωής.

.

Η αγάπη που ολόκαρδα έλαβες, να ξεχειλίζει και γύρω σου.

.

“Τίποτα δεν πάει χαμένο από τους κόπους τους άδολους της μάνας”, μου είπαν…

.

Aλεξία

.

Copyrighted.com Registered & Protected 
AAFC-XBWF-3ST8-YFEJ

ζωγραφικός πίνακας: Cezanne, Mother’s Milk

 

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. zevrakova
    Ἰούλ. 16, 2016 @ 00:04:13

    Αλεξια μου!!….Πόσο αληθινο και άδολο το κειμενο και η αγαπη σου!!Ετσι κι εγω ευχομαι στο μονακριβο μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰούλ. 20, 2016 @ 17:08:37

      Αμήν, καλή μου φίλη…
      η προσευχή η καρδιακή της μάνας και ο μόχθος της κατά Θεόν ανατροφής των παιδιών, πιάνει τόπο.
      Εμείς ανθρωπινως θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, και μετά θα εμπιστευτούμε τα βλαστάρια μας στα χέρια Του και στην αγκαλιά της Μάνας Του…

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  2. Μέλια
    Ἰούλ. 16, 2016 @ 11:20:17

    Οι στιγμές του θηλασμού Αλεξία μου, όσα χρόνια κι αν περάσουν μένουν βαθιά χαραγμένες στην καρδιά της μητέρας…το να κρατάς αγκαλιά το “τρυφερούδι” σου και να νιώθεις τους χτύπους της καρδιάς του να γίνονται ένα με τους δικούς σου… είναι δώρο Θεού!

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰούλ. 20, 2016 @ 17:10:14

      “οι χτύποι της καρδιάς του να γίνονται ένα με τους δικούς σου”
      τι υπέροχη φράση!
      καταπληκτική εικόνα για τις στιγμές του θηλασμού.
      Είναι όντως δώρο Θεού και το οφείλουμε στα παιδιά μας, μετά το δώρο της γέννησης.

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  3. gewrgia
    Μαρ. 14, 2017 @ 16:33:55

    Tolmw na pw oti sto prwto paidaki mou oi fovoi,oi agwnies, to agxos kai kuriws ayto to xasimo twn oswn eixa mathei na kanw egwistika k me filautia den mou edwsan perithwria apolausis tis mitrikis frontidas kai tou thilasmou.itan k i epiloxeia katathliyi pou me ponese toso…twra omws sto deytero paidaki niwthw ayta pou perigrayes pio panw Alexia mou.niwthw tin proseuxi mou na synodeuei to mikro se kathe epafi mou mazi tou, oi euxes kai i agapi mou gia ta paidakia alla kai gia ton kosmo pou ponaei kai ypoferei syntrofeuoun ta xenuxtia mou k epitelous arxizw na niwthw ayti tin Eulogia.doxa to theo.xilies doxes..

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Μαρ. 15, 2017 @ 18:00:47

      Δόξα τω Θεώ!!!
      πολύ χαίρομαι, Γεωργία μου.
      Να κρατήσεις αυτές τις ευλογίες στην ψυχή σου,
      όπως σίγουρα εντυπώνονται και στην ψυχούλα των παιδιών σου…
      με πολλή αγάπη

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

