Ο Γέροντας και οι οικογένειες… (μέρος 2ο)

.

.

(από τους λόγους του γέροντος  Ευσεβίου Γιαννακάκη – αντιγράφω από το υπέροχο βιβλίο , που αναφέρεται στο βίο και τη διδασκαλία του αγαπημένου γέροντα)

Το 1ο μέρος ΕΔΩ

.

Ο Γέροντας αγαπούσε πολύ τά παιδιά. Τά αντιμετώπιζε με ο στοργή και κατανόηση, και τους μιλούσε σάν νά ήταν μεγάλοι. « Ο σεβασμός της προσωπικότητος είναι αξίωμα» έλεγε, και αυτό εφάρμοζε και προς τά νήπια ακόμη.Έδειχνε την αγάπη του, αλλά χωρίς πολλές εκδηλώσεις, διότι, όπως έλεγε, η υπερβολή των στοργικών εκδηλώσεων ζημιώνει το χαρακτήρα του παιδιών.
Ακουμπούσε το άγιο χέρι του στό κεφάλι τους και τά ευλογούσε. «Αγγελάκι νά είσαι. Νά μοιάζεις του Άγιου…, που φέρεις το όνομά του. Νά κάνουμε μιά συμφωνία; Έσύ θά προσεύχεσαι γιά μένα πρωί και βράδυ, κι εγώ γιά σένα».

.


Ακόμη και σε παιδιά σχολικής ηλικίας έγραφε γράμματα, διαθέτοντας άπό τον πολύτιμο χρόνο του:

.
23 Ιουνίου 1987
Παιδιά ευλογημένα του Χρίστου,παιδιά άφωσιωμένα στους άξιους, στοργικούς και πολύ σεβαστούς γονείς σας,Πνευματικά μου και αγία παιδιά …,
Τη στιγμή αυτή νιώθω απέραντη χαρά πού επικοινωνώ μαζί σας… Είσθε ευλογημένα παιδιά, γιατί αγαπάτε πολύ τον Χριστό, υπακούετε στο Άγιο θέλημα Του και πειθαρχείτε πάντοτε στους καλούς γονείς σας… Σάς το εύχομαι όλοψύχως, καλά μου παιδιά, με την υπακοή σας και τήν αφοσίωση σας στον Χριστό και στους πολυσέβαστους γονείς σας, νά ξεχωρίζετε άπό τά άλλα παιδιά και νά είσθε τά πιο ευλογημένα παιδιά του κόσμου.
Έτσι θά προοδεύετε και σάν παιδιά του Χριστού, αλλά και στό σχολείο σας… Χαρούμενα και καλόκαρδα… Θά νιώθετε τήν χαρά τήν σωστή, πού δίνει φτερά στους Χριστιανούς… Σεις τά μεγαλύτερα παιδιά νά είσθε παράδειγμα φωτεινό και άγιο και στά μικρότερα, γιά νά σάς εύλογη πολύ ό Χριστός.
Με τήν αγάπη του Χριστού,
ο πνευματικός σας πατέρας

.

Τα παιδιά, ώς άριστοι ψυχολόγοι, αντιλαμβάνονταν τήν αληθινή αγάπη του Γέροντα, η οποία χαροποιούσε τις αθώες ψυχές τους. Κάποτε μια μητέρα, αφού μίλησε στο τηλέφωνο με τον π. Ευσέβιο, έδωσε το ακουστικό και στο επτάχρονο παιδάκι της. Εκείνο, μόλις τελείωσε το τηλεφώνημα, φώναξε με χαρά: “Είναι δικός μου ο π. Ευσέβιος! Κατάδικός μου ο π. Ευσέβιος!”

.

.

.

από το βιβλίο: Ιερομόναχος Ευσέβιος Γιαννακάκης, Ι. Μονή αγ. Ιωάννου Θεολόγου, Αίγιο

για την αντιγραφή: ιστολόγιο “Οικογένεια, μια γωνιά του Παραδείσου”

 

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. Ελευθερία
    Ἰούλ. 09, 2016 @ 14:50:40

    Βάλσαμο οι συμβουλές του γέροντα!
    Την ευχή του να έχουμε όλοι…
    τα φιλιά μου Αλεξία μου,
    σ’ευχαριστώ και για τις δύο αναρτήσεις…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰούλ. 09, 2016 @ 23:16:15

      Aμήν, την ευχούλα του να έχουμε…
      μεγάλη η προσφορά του στις οικογένειες, τα λόγια του ακόμα καθοδηγούν.

      πολύ χαίρομαι που σας άρεσαν οι αναρτήσεις αυτές
      σε φιλώ, Ελευθερία μου

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  2. Μέλια
    Ἰούλ. 10, 2016 @ 00:04:23

    Δεν είναι τυχαίο Αλεξία μου που τον έλεγε η μητέρα του «Ψυχοπόνια μου» τον γέροντα.Είναι τόσο τρυφερά τα λόγια του…σαν την καρδούλα του!

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰούλ. 11, 2016 @ 09:08:29

      έτσι είναι, Μέλια μου…
      μερικοί άνθρωποι λες και είναι εκλεκτοί του Θεού “εκ κοιλίας μητρός”, για να βοηθήσουν και τους υπόλοιπους συνανθρώπους τους και να τους οδηγήσουν κοντά Του.

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

