Κάποτε οι δυο μας… (σκέψεις στην ακροθαλασσιά)

.

ηλιοβασίλεμα στη θάλασσα momyof6

 

.

Ηλιοβασίλεμα στην ακροθαλασσιά

και να μην θέλουμε να ξεκολλήσουμε από εκεί…

Κάποτε οι δυο μας

τώρα πολλές ψυχούλες γύρω μας,

τα παιδιά μας…

.

Αναπολώ το ξεκίνημά μας

τις ώρες τις ξένοιαστες

τις στιγμές τις δικές μας…

Πέρασαν, αλλά δεν χάθηκαν.

Τις κρατώ σαν θησαυρό μέσα μου

καταφύγιο και δύναμη για ώρες δύσκολες…

.

Θυμάμαι και νοσταλγώ

(όσο μου επιτρέπουν τα κεφαλάκια μέσα στο νερό,

που απαιτούν την αμέριστη προσοχή μου).

.

“Μέσα σε όλα , να βρίσκεις χρόνο και για τον άντρα σου.

Να κάθεσαι κοντά του, να τον περιποιείσαι,

να χαίρεται ο ένας την παρουσία του άλλου…

Είναι αναγκαίο για τη σχέση σας, για την οικογένειά σας”…

μου είχε πει πριν λίγα χρόνια μια αγαπημένη κυρία. Φαντάζει δύσκολο, αλλά το έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη όλοι μας… Ζωτική ανάγκη.

.

Εύκολο είναι να απομακρυνθείς, να αποξενωθείς από τον άνθρωπό σου, να παρασυρθείς από τις ανάγκες των παιδιών και τα δικά σου “θέλω”, να σε “καταπιεί” η καθημερινότητα και η ρουτίνα, οι ατέλειωτες ενασχολήσεις με μύρια ανούσια πράγματα…

και να μην κρατήσεις χώρο στην ψυχή και χρόνο στη μέρα σου για τον καλό σου…

Έρχεται εύκολα η απομάκρυνση, ολέθρια και δύσκολο να επανέλθετε κοντά…

.

“Αποτελεί πρότυπο η σχέση σας για τις οικογένειες που θα φτιάξουν τα δικά σας παιδιά”

να μην το ξεχνάς κι αυτό…

Αν πιστεύεις στο Μυστήριο,

αν πιστεύεις στο “έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν”,

αν πιστεύεις στο  “Ους ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη χωριζέτω”

τότε θα προσπαθείς πάντα.

.

Θέλει αγώνα η συζυγία, θέλει δουλειά η αγάπη

αλλά αξίζει, για την ευτυχία όλων μας!.

.

Aλεξία

10 Σχόλια (+add yours?)

  1. Sofia Kioroglou
    Ἰούλ. 01, 2016 @ 13:47:02

    Θέλει αντοχές, υπομονές και αυτοθυσία. Και γω παντρεμένη είμαι. Συνεχής αγώνας για να έχουμε τα στεφάνια μας ευλογημένα. Δόξα το Θεό!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰούλ. 02, 2016 @ 22:55:25

      Ας έχετε και εσείς μια ευλογημένη συζυγία, Σοφία μου.
      Έτσι είναι, όπως τα λες..

      Με την αναφορά σου στα στεφάνια του γάμου, θυμήθηκα αυτό, από την ακολουθία του γάμου:
      “Ἀνάλαβε τούς στεφάνους αὐτῶν ἐν τῇ βασιλείᾳ σου ἀσπίλους καὶ ἀμώμους καὶ ἀνεπιβουλεύτους διατηρῶν εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων”

      Με την ευχή του ιερέα, γίνεται η άρση και ανάληψη των στεφάνων από τα κεφάλια των νεονύμφων. Τα στέφανα δηλαδή παραδίδονται από τον ιερέα στο Θεό για να τα διαφυλάξει αμόλυντα στους αιώνες, στη Βασιλεία Του…Αμήν.

      Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

      Ἀπάντηση

  2. Ευτυχία
    Ἰούλ. 01, 2016 @ 17:23:43

    Το να μοιράζεσαι με τον άνθρωπο σου μια όμορφη, ξεχωριστή, αληθινή αγάπη είναι κάτι εξαιρετικά σπάνιο για τις μέρες μας. Είναι μεγάλη ευλογία από το Θεό και καλό είναι να διαφυλάττετε αυτό το δώρο ως κόρην οφθαλμού.
    Αλεξία μου εύχομαι από καρδιάς να χαίρεστε την όμορφη συζυγία σας!
    Σου στέλνω την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰούλ. 02, 2016 @ 22:57:10

      Να είσαι καλά, Ευτυχία μου, σε ευχαριστώ.
      Ας φωτίζει και ενισχύει ο Κύριος όλους στον αγώνα τους…

      Έλεγε ο άγιος Παΐσιος:
      “Γιατί χωρίζουν τα ζευγάρια;”

      Οι άνθρωποι χωρίζουν από τη φιληδονία τους
      και από τον εγωισμό τους.

      Από τίποτε άλλο.

      Όλους τους άλλους λόγους
      τους εμπνέονται εκ των υστέρων
      για να δικαιολογήσουν τους εαυτούς τους.

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  3. Μέλια
    Ἰούλ. 02, 2016 @ 13:13:16

    Πόσο τρυφερό κείμενο και τι ωραίο ηλιοβασίλεμα Αλεξία μου!

    Όταν έρθουν παιδιά σε ένα σπιτικό ομορφαίνει ο κόσμος μας, ζωντανεύει, το ζευγάρι βάζει λίγο πίσω τα “θέλω του” πάνω απ’ όλα τα παιδιά.

    Όμως όταν τα παιδιά ανοίξουν τα φτερά τους για να βρουν το δικό τους δρόμο, οι γονείς πιασμένοι χεράκι θα αγναντεύουν και πάλι ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα… όπως τότε… Αλεξία μου!

    την αγάπη μου….

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰούλ. 02, 2016 @ 23:01:34

      “εὐλόγησον αὐτούς. Δὸς αὐτοῖς καρπὸν κοιλίας, καλλιτεκνίαν, ὁμόνοιαν ψυχῶν καὶ σωμάτων, Ὕψωσον αὐτοὺς ὡς τὰς κέδρους τοῦ Λιβάνου, ὡς ἄμπελον εὐκληματοῦσαν. ”

      Ευλογία Θεού τα παιδιά, πώς να μην τα καλωσορίζουμε στην ζωή μας!…

      Να είσαι πάντα καλά, καλή μου Μέλια
      την αγάπη μου

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  4. Aurora
    Ἰούλ. 03, 2016 @ 12:27:48

    Γλυκεια μου,συγκινηθηκα με τα λογια σου γιατι περναω δυσκολα αυτόν τον καιρο!!!δυστυχως όμως δεν φτανει η προσπαθεια μονο του ενός…δυστυχως…..

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰούλ. 03, 2016 @ 14:53:02

      Καταλαβαίνω, καλή μου…
      Αλλά μην αποκάμεις στον αγώνα σου.
      Ζήτα ενίσχυση από τον Θεό και καθοδήγηση από έμπειρο πνευματικό.
      Δεν πιστεύω πως δεν υπάρχει ζευγάρι που να μην πέρασε δυσκολίες… αρκεί να υπάρχει διάθεση για συνδιαλλαγή.
      Θα είσαι στην προσευχή μου.
      Με την αγάπη μου…

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  5. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΠΑΖΟΓΛΟΥ
    Ἰούλ. 04, 2016 @ 14:22:28

    Το εύκολο είναι να παρατήσεις τον αγώνα πλέον και να επιλέξετε δρόμους χωριστούς!Θέλει αγώνα όμως να μείνουν δυο άνθρωποι μαζί ως το τέλος,αυτό προσπαθώ και ελπίζω να τα καταφέρουμε!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

