Σαν πνοή ανέμου θεϊκού…

sea and sun

.

Σαν πνοή ανέμου

που ακούς τη φωνή του 

αλλά δεν γνωρίζεις από πού έρχεται 

και πού πηγαίνει…

.

έτσι το Πνεύμα το Άγιο

πνέει κοντά μου

επιθυμώντας να εισέλθει

στην ύπαρξή μου.

.

Τείχη ορθώνονται  γύρω από την ψυχή μου

τα αμαρτήματά μου …

.

Αν με την χάρη του Θεού αρθούν τα εμπόδια

θα λάβω τις δωρεές Του.

.

Αυτός και ο σκοπός της ζωής :

η απόκτηση Του,

η χαρά και η Χάρη Του.

.

Αμήν.

.

.

“Ὁ ἀληθινὸς προορισμὸς τοῦ χριστιανοῦ εἶναι νὰ ἀποκτήσουμε τὸ Ἅγιον Πνεῦμα. Γνώριζε πὼς κανένα καλὸ ἔργο δὲν φέρνει τοὺς καρποὺς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἂν δὲν γίνεται γιὰ τὴν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ. Σκοπὸς τῆς ζωῆς μας εἶναι μοναχὰ ἡ ἀπόκτηση τῆς χάριτος τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.

Ὅταν κατεβαίνη τὸ Ἅγιον Πνεῦμα ἐπάνω στὸν ἄνθρωπο καὶ εἰσχωρεῖ μέσα του, ἡ ψυχὴ τοῦ ἀνθρώπου γεμίζει ἀπὸ μία χαρὰ ἀνέκφραστη, γιατὶ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα μεταμορφώνει σὲ χαρὰ ὅ,τι ἀγγίξει. Φανερώνεται σὰν ἕνα ἀνιστόρητο φῶς σ᾿ ἐκείνους ποὺ ἐκδηλώνεται ἡ θεϊκὴ ἐνέργεια. ” 

(όσιος Σεραφείμ του Σαρώφ- περισσότερα εδώ)

.

.

ανάρτηση για τα παιδιά:

“Ο καρπός του Αγίου Πνεύματος” -“Βασιλεύ Ουράνιε” (με ερμηνεία)

3 Σχόλια (+add yours?)

  1. Ευτυχία
    Ἰούν. 20, 2016 @ 14:11:41

    Αμήν, Αλεξία μου! Να μας αξιώσει ο Θεός αυτής της μεγάλης και ανεκτίμητης ευλογίας!
    Χρόνια Πολλά και την αγάπη μου!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Μέλια
    Ἰούν. 20, 2016 @ 19:12:38

    “Ο Κύριος έδωσε στη γη το Άγιο Πνεύμα. Και όσοι το έλαβαν αισθάνονται τον παράδεισο μέσα τους…”
    Χρόνια πολλά και φωτισμένα Αλεξία μου.!

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. momyof6
    Ἰούν. 22, 2016 @ 00:12:21

    Χρόνια πολλά, με την χάρη του Αγίου Πνεύματος και με τις ευλογίες του:

    “Ὁ καρπὸς τοῦ Πνεύματος ἐστιν
    ἀγάπη,χαρά,εἰρήνη,
    μακροθυμία, χρηστότης, ἀγαθωσύνη,
    πίστις,
    πρᾳότης,
    ἐγκράτεια”

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

