Σε μια σίγουρη αγκαλιά…

Γιατί  θέλουν τα μωρά να αισθανθούν ασφάλεια για να ηρεμήσουν και να αποκοιμηθούν κοιμηθούν;… σκεφτόμουν όταν πρωτοέγινα μαμά… Γιατί δηλώνουν ότι θέλουν κάποια βοήθεια για να περάσουν στην φάση του υπνου;… Γιατί δεν κλείνουν απλώς τα μάτια τους , και θέλουν την υποστήριξη της μαμάς τους;…

Είναι ανάγκη να συμβεί αυτό για να εξασφαλιστεί η επιβίωσή τους, αυτή νομιζω πως είναι η απάντηση (αν δούμε το θέμα ανθρωπολογικά). Σε ένα ασφαλές και ελεγχόμενο περιβάλλον είναι πολύ πιο σίγουρο ότι δεν κινδυνεύουν , και έτσι αφήνονται να χαλαρώσουν, παραδίδοντας την ύπαρξή τους σε “σίγουρα χέρια”…

.

Αυτά σκέφτομουν αποκοιμίζοντας το μικρό μας… Πάντα του παρέχω ένα ασφαλές και σίγουρο περιβάλλον πριν αποκοιμηθεί,το παίρνω στην αγκαλιά μου, το θηλάζω, το νανουρίζω, και μόλις κλείσει τα ματάκια του , τότε το σταυρώνω  και το βάζω στην κούνια μου. Μέχρι να μεγαλώσει και να μην χρειάζεται τόσο άμεση την βοήθεια της μαμάς  για να αποκοιμηθεί ήρεμο και γαληνεμένο.

‘Ετσι μεγάλωσα όλα τα παιδιά μου, και δεν το μετάνιωσα. Δεν κακομαθαίνουν από την αγάπη. Αντιθέτως, αν την στερηθούν, τότε και την αναζητούν αλλού ( σε λάθος “μέρη” και σε υποκατάστατα) , είναι “άδεια” η ψυχούλα τους και δεν μπορούν και τα ίδια να δώσουν αγάπη…

.

(Έτσι και η  ψυχή μου, πριν γείρει το σώμα και το πνεύμα  κατάκοπο, θέλει να ηρεμήσει, να αποβάλει την ένταση της ημέρας, να νιώσει ασφάλεια και σιγουριά, για να παραδωθεί στον ύπνο… Θέλει μια αγκαλιά…

Μια προσευχή με κάνει να νιώσω “σαν το μωρό στην αγκαλιά της μάνας…”  Για αύριο, έχει ο Θεός…

Καληνύχτα…

με την αγάπη μου,

Αλεξία

.

εικόνα από εδώ

 

10 Σχόλια (+add yours?)

  1. Martha Blogging
    Ἰούν. 07, 2016 @ 23:58:00

    Αχ Αλεξια μου ποσο ανάγκη το είχα αποψε αυτο το κείμενο. Ξερεις η κούραση καμία φορα θολώνει την ψυχή μας. Αλλα τωρα εσυ μου θύμισες αυτα που για μερικές ώρες είχα ξεχασει.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰούν. 08, 2016 @ 09:11:07

      Το έχω νιώσει αυτό πολλές φορές, Μάρθα μου…
      η κούραση είναι κακός “σύμβουλος”, έτσι νομίζω.
      Αλλά σαν μανούλες είναι αναπόφευκτη κάποιες φορές.
      Χτυπάν καμπανάκια που μας ειδοποιούν να αλλάξουμε ρυθμούς, πριν καταρρεύσουμε (και σωματικά και ψυχικα΄).
      Τότε εστιαζόμαστε στα πολύ βασικά, με προτεραιότητα την οικογένεια…
      Οι υπόλοιποι, που μας αποσπούν χρόνο, προσοχή και δυνάμεις, μπορούν να περιμένουν 🙂

      Θα βρείτε σύντομα τις ισορροπίες σας!

      Σας σκέφτομαι πάντα με αγάπη ❤

      Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

      Ἀπάντηση

  2. Μέλια
    Ἰούν. 08, 2016 @ 12:18:15

    Η αγκαλιά της μητέρας,είναι ένα απάνεμο “καταφύγιο” για το μωρό, τόσους μήνες στην κοιλιά, δυο καρδιές που χτυπούν σαν μία, δυο γλυκά αθώα ματάκια που σε “καρφώνουν” στην καρδιά την ώρα του θηλασμού…θα μπορούσα να γράφω για ώρες….

    Πόσο όμορφη και τρυφερή η ανάρτησή σου Αλεξία μου, με πήγε χρόνια πίσω!

    Μπορεί να είναι παλιά η είδηση αλλά αξίζει να την ξαναθυμηθούμε!
    http://www.invitromagazine.gr/2014/03/21/klinika-nekro-neogennito-epanilthe-apo-ta-chadia-tis-manas-tou-foto/
    «Θα ήθελα να κρατήσω το παιδί μου μια τελευταία φορά στην αγκαλιά μου γιατρέ. Να το φιλήσω, να τον νανουρίσω εκεί που θα πάει. Σας παρακαλώ»

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 2 ἄνθρωποι

    Ἀπάντηση

  3. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    Ἰούν. 08, 2016 @ 13:22:17

    Αλεξια μου,ετσι αισθανομαι κι εγω!Απο την αγαπη,δεν επαθε κανενας κακο!!Ποσο μαλλον τα μικρα παιδια..Το βιωνουμε κι εμεις με τη χαρη του Θεου…Μεγαλη ευλογια που ειμαστε γυναικες,τοσο για την εγκυμοσυνη οσο και για το θηλασμο.Κουραζομαστε καποιες φορες αλλα αξιζει τα παντα…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰούν. 08, 2016 @ 22:14:41

      Πόσο μεγάλη τιμή να γινόμαστε συνδημιουργοί Θεού! …
      Αξίζει κάθε κόπος για τις αθάνατες ψυχούλες που εμπιστεύεται στα χέρια μας.

      Την αγάπη μου , Παρασκευή μου ❤

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  4. Ελευθερία
    Ἰούν. 09, 2016 @ 09:04:21

    Η αγάπη και η στοργή της μάνας είναι ασύγκριτα και χαράσσονται στη μνήμη του μυαλού και της ψυχής…
    το νιώθω κι εγώ έτσι όπως το περιγράφεις Αλεξία μου και το βλέπω και στα παιδιά,πόσο πολύ αποζητούν την αγκαλιά,την επικοινωνία αυτή!…
    ο Θεός να σ’ έχει καλά..

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. momyof6
    Ἰούν. 09, 2016 @ 22:42:46

    “χαράσσονται στη μνήμη του μυαλού και της ψυχής…”
    πόσο χαρακτηριστική περιγραφή!

    σε ευχαριστώ πολύ, Ελευθερία μου, ο Θεός μαζί μας

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  6. gewrgia
    Νοε. 15, 2016 @ 13:19:58

    Alexia pragmatika se sygxairw kai se thaumazw gia auti tin aisiodoxi kai thetiki diathesi me tin opoia vlepeis k antapokrinesai sta panta sa mitera, suzigos, ergazomeni..eilikrina anatrexw twra na diavasw ola auta pou exeis grayei gia ta neogennita kai me sugkineis bathitata kathws gemizw kai gw mesa apo ayta me pisti kai elpida.ftaiei oti eimai anupomoni, oligopisti kai ‘teleiomanis’ me ta themata twn paidiwn..kai xehnaw ta tou theou kai niwthw anumpori, ellipis kaianeparkis.xerw oti i proseuxi einai i lusi kai to katafugio kai me exeis voithisei polu se ayto esu me ta arthra sou kai tis sumvoules sou.na sai kala me tin oikogeneia sou.kalimera

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Νοε. 16, 2016 @ 13:31:05

      Γεωργία μου,
      με τα χρόνια τα παιδιά μάς διδάσκουν την υπομονή, κινούνται σε άλλους ρυθμούς…
      Όταν ήμουν μικρομάνα- στο πρωτο μου παιδί- δυσκολεύτηκα να ακολουθήσω το πρόγραμμα του παιδιού, ήμουν αλλιώς μαθημένη.
      Όμως τελικά κατάλαβα ότι μόνο αν πάμε “με τα νερά του”, ειδικά στους πρώτους μήνες, μεγαλώνει με ηρεμία και ασφάλεια το μωρό.

      Εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη και κάθε ευλογία από τον Θεό στο σπιτικό σας.
      με την αγάπη μου

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

