Νυχτερινή δέηση…

.

s8

.

Άναψα το καντήλι

η φλόγα του σκόρπισε τα σκοτάδια του νου μου.

Έκαψα λιβάνι

η ευωδία του αναζωογόνησε την ύπαρξή μου…

.

Εδώ είναι ο Θεός, κοντά μου,

Τον νιώθω με τις αισθήσεις της ψυχής μου.

.

Αλεξία

7 Σχόλια (+add yours?)

  1. zevrakova
    Ἰούν. 06, 2016 @ 00:27:05

    παω να αναψω κι εγω καντηλι,γιατι δουλευει βραδυνη βαρδια ο συζυγος….

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰούν. 06, 2016 @ 08:31:49

      η φλογίτσα του καντηλιού σκορπάει γύρω της ένα γλυκό, γαλήνιο φως, φωτίζοντας τις εικόνες των αγίων , που παίρνουν μια όψη τόσο αληθινή… λες και έρχονται κοντά μας να μάς συντροφέψουν.

      να είστε καλά, φίλη μου, την αγάπη μου

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  2. ΑΓΓΕΛΙΚΗ
    Ἰούν. 06, 2016 @ 10:33:13

    Το καντηλάκι μου είναι η μεγάλη μου παρηγοριά, κάθε βράδυ που το ανάβουμε,αισθάνομαι πιο ασφαλής πιο ήρεμη.Τι ωραία Αλεξία μου,πόσο χρειαζόμαστε τη μικρή του τη φλογίτσα!!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Μέλια
    Ἰούν. 06, 2016 @ 11:40:17

    «Εγώ ειμί το φως του κόσμου!»

    Καλή σου μέρα Αλεξία μου την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. Εἰδοποίηση σύνδεσης: Νυχτερινή ικεσία… | οικογένεια: μια γωνιά του Παραδείσου

Ἀπαντῆστε

