Να τολμάς να ζεις…

.

candle

.

Να τολμάς να ζεις

να τολμάς να είσαι αυθεντικός…

Να κινείσαι στο δρόμο της Αλήθειας.

.

.

Μη νιώθεις μόνος, δεν είσαι μόνος.

» Ελθέ ο μόνος προς μόνον» * ,

ας εύχεσαι.

.

Μην κοιτάς πίσω σου και δίπλα σου

αν συμπορεύονται κι άλλοι μαζί σου.

Ένας μόνο ο Κριτής…

.

Κοίτα μπροστά, την Πύλη που σε περιμένει.

Αν βρήκες το Φως, ακολούθησε το

και ζήτα ταπεινά να σε οδηγεί…

.

.

Αλεξία

.

.

(οι σκέψεις αυτές είναι γραμμένες για εμένα και για τα παιδιά μου, καθώς ξανοίγονται στην ζωή )

.

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. Sofia Kioroglou
    Μάϊ. 30, 2016 @ 22:54:53

    Φανταστικό και το εννοώ!!!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Ελευθερία
    Μάϊ. 31, 2016 @ 09:33:34

    Είναι απελευθερωτικό να τολμάς να είσαι αυθεντικός,να εισαι ο εαυτος σου και κανένας άλλος,κανένας ρόλος..
    έχει πράγματι μοναξιά ώρες-ώρες,όχι όμως πάντα,ο Θεός στέλνει ανθρώπους για να παρηγορηθείς όταν χρειάζεται!..
    Πανέμορφο είναι το ποίημά σου Αλεξία μου,σε ευχαριστούμε…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰούν. 01, 2016 @ 08:36:53

      Πράγματι, ποτέ δεν μένουμε μόνοι, όλο και κάποιος αδελφός- συνοδοιπόρος θα βρεθεί… έστω εκ του μακρόθεν.

      Έγραψα αυτές τις σκέψεις και για τα παιδιά που, καθώς μεγαλώνουν και αρχίζουν να αποκτούν προσωπική άποψη- και αναγκαστικά διαφοροποιούνται από το σύνολο…- δυσκολέυονται να ξεχωρίζουν και εκεί νιώθουν μόνα..

      να είσαι πάντα καλά, Ελευθερία μου

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  3. Μέλια
    Μάϊ. 31, 2016 @ 10:30:50

    Εξαιρετικό Αλεξία μου!
    Τα λόγια σου “μίλησαν” μέσα μου…
    Ο Θεός μεγάλο το όνομά Του, δεν αφήνει κανένα!

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

