Είμαστε μαζί…

.l4

.

Η παρουσία σου γεμίζει την ψυχή μου.

Η φωνή σου σκορπίζει τους φόβους μου.

Είσαι πάντα κοντά μου

ακόμα και τις ώρες της απουσίας σου.

.

Είσαι κοντά μου, είμαι κοντά σου.

Είμαστε μαζί.

Δυάδα και, συν Θεώ, τριάδα…

Τι να φοβηθώ;…

Μαζί όλα μπορούμε να τα παλέψουμε και να τα αντέξουμε.

Μαζί… μια πρόγευση Παραδείσου.

.

.

Σε εσένα, που μου διάβασες αυτό:

“Η μεγαλύτερη ευτυχία, δόξα τιμή, ως και ο μεγαλύτερος πλούτος σε ένα ανδρόγυνο είναι να έχουν αγάπη αναμεταξύ τους. Προτιμήστε να έχετε αγάπη και να είστε φτωχοί, παρά να είσθε πλούσιοι και να μην έχετε αγάπη. Όταν έχετε αγάπη θα έχετε τον Θεό και όταν έχετε τον Θεό θα τα έχετε όλα”. (π. Φιλόθεος Ζερβάκος)

.

με την αγάπη μου,

Αλεξία

.

η φωτογραφία από την ανάρτηση:

εκεί που σκάει το κύμα… να “ζωγραφίζεις” ξανά και ξανά την αγάπη

 

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. Μέλια
    Μάϊ. 26, 2016 @ 12:26:58

    Πόσο τρυφερό αυτό που έγραψες Αλεξία μου, ξεχειλίζει από αγάπη!

    Ο άγιος Παΐσιος έλεγε: “όταν υπάρχει αγάπη και μακριά να βρεθεί ο ένας από τον άλλον, αν οι περιστάσεις το απαιτήσουν, κοντά θα βρίσκεται, γιατί την αγάπη του Χριστού δεν την χωρίζουν αποστάσεις”

    την αγάπη μου….

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Μάϊ. 26, 2016 @ 17:30:42

      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου Μέλια για την παράθεση των λόγων του αγίου.

      Αν από το εγώ περάσουμε στο εμείς. ..η ζωή μας και η οικογένειά μας έλκει την ευλογία και την χάρη του Θεού.
      Θέλει αγώνα, αλλά αξίζει!

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  2. Ελευθερία
    Μάϊ. 27, 2016 @ 12:41:42

    Πραγματικά αξίζει Αλεξία μου,μα μερικές φορέςο αγώνας αυτός μοιάζει πολύ δύσκολος..
    Αν στη δύσκολη καμπή στρέψει κανείς το βλέμμα του στο Θεό,ελαφραίνει το φορτίο.
    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Μάϊ. 28, 2016 @ 07:04:47

      Έτσι, Ελευθερία μου…
      Υπάρχουν σε όλους και οι δύσκολες στιγμές, οι πειρασμοί, οι ανθρώπινες αδυναμίες που φέρνουν προστριβές…
      Με τη Χάρη του Θεού, ας ξεπερνούμε αυτούς τους σκοπέλους, που πληγώνουν την αγάπη.
      Αξίζει πάντα η προσπάθεια, για το καλό όλων.

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

