Το γιασεμί

γιασεμί τριαντάφυλλο

 

Είτε βραδιάζει

είτε φέγγει

μένει λευκό

το γιασεμί.

(Γ. Σεφέρης)

.

ευχαριστώ θερμά τον αδελφό μου για την υπέροχη φωτογραφία, από ένα λατρεμένο μέρος.

Αντί δικών μου σχολίων, επέλεξα έναν στίχο του ποιητή, που λέει πολλά.

(Το γιασεμί μένει πάντα λευκό, και πάντα μοσχοβολά, ανεπηρέστο από τις εξωτερικές συνθήκες. Ας παρέμενε το ίδιο “άτρωτη” και η ψυχή μου…

Η φύση μάς διδάσκει…)

Αλεξία

.

.

1

υγ με αφορμή τις φωτογραφίες, θυμήθηκα και το λικέρ και το γλυκό γιασεμί, που έφτιαξα πέρσι. μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ

 

.

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. Μέλια
    Μάϊ. 18, 2016 @ 16:37:27

    Μοσχοβολάει γιασεμί
    βασιλικός και δυόσμος
    μες στη δροσιά του πρωίνού
    όμορφος που είναι ο κόσμος!

    Πανέμορφη φωτογραφία Αλεξία μου “ολοζώντανη”… χαίρεσαι να την βλέπεις!

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Ελευθερία
    Μάϊ. 18, 2016 @ 18:29:15

    Ότι και να συμβαίνει γύρω μας,η ελπίδα μας είναι πάντα στον Κύριό μας,ζωντανή!
    τα φιλιά μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Maria's Lil' Men
    Μάϊ. 18, 2016 @ 21:03:02

    Λατρεμένο γιασεμί! Έχουμε κι εμείς στην αυλή του σπιτιού μου στο χωριό Αλεξία! Λατρεύω τη μυρωδιά του…σε φιλώ

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

