Ουρανός…

 

 

Ουρανός: Αυτό που μάς ενώνει, μάς χωρίζει ,  μάς πληγώνει…

.

Μια διαδρομή προς το χωριό,

 μια “συνάντηση” νοερή με αγαπημένα πρόσωπα

που μάς κοιτούν από Ψηλά…

.

Το σπίτι μοιάζει άδειο από σώματα ,

αλλά οι ψυχές τους τριγυρνούν κοντά μας,

μαζί με τις αναμνήσεις.

Ο χρόνος που “τελειώνει”, που περνά ,

μάς φέρνει (ελπίζω) πιο κοντά. ..

.

20160514_154845

 

(Σήμερα ήταν το ετήσιο μνημόσυνο της αγαπημένης μου θείας. ..)

.

με αφορμή στίχους από το τραγούδι” τι είναι αυτό που μας ενώνει ” )

 

 

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. Μέλια
    Μάϊ. 14, 2016 @ 20:59:56

    Καλό Παράδεισο και καλή αντάμωση να έχουμε Αλεξία μου με τους ανθρώπους μας, που ενώ “λείπουν” από κοντά μας …είναι δίπλα μας!

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Μάϊ. 15, 2016 @ 22:21:10

      έτσι είναι, Μέλια μου, είναι δίπλα μας, κι ας μην τους βλέπουμε με τα “σωματικά ” μας μάτια, παρά μόνο με τα μάτια της ψυχής…

      Καλό Παράδεισο σε όλους…

      με την αγάπη μου πάντα

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  2. Ροδούλα
    Μάϊ. 15, 2016 @ 15:07:11

    Πόσο σωστά τα είπες Αλεξία μου!!
    Με συγκίνησες!
    Να ζεις για πολλά χρόνια ακόμη, με τη γλυκιά ανάμνηση της θείας σου, που είμαι σίγουρη, πρεσβεύει για σένα από κει που βρίσκεται.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

