Περίπατος με το μικρό μου…

 

.άνοιξη 6

.

Περπατάμε μαζί…

μου κρατάς το χέρι, σου κρατώ το χέρι.

Αλλά μάλλον εσύ με οδηγείς…

.

Μου μαθαίνεις να βλέπω ξανά,

με τα μάτια της ψυχής,

να εκτιμώ ακόμα περισότερο  

με χαρά, ενθουσιασμό και αυθορμητισμό

την ανοιξιάτικη φύση:

.

το πέταγμα της πεταλούδας, τις κόκκινες παπαρούνες

τα ταπεινά κίτρινα άνθη του αγριοράδικου 

που  κοιτούσα, αλλά δεν τα έβλεπα,

βυθισμένη σε δικές μου σκέψεις και έννοιες…

.

Μια ανάσα η βόλτα μας,

μια ακόμα διδαχή

η στάση της άδολης ψυχής

απέναντι στο μεγαλείο της Δημιουργίας.

.

Αλεξία

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. yiannapanou
    Μάϊ. 13, 2016 @ 07:14:21

    Έτσι ακριβώς Αλεξία μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Maria's Lil' Men
    Μάϊ. 13, 2016 @ 12:06:45

    Απλά…αγαπώ να σε διαβάζω! Τα φιλιά μου!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Μέλια
    Μάϊ. 13, 2016 @ 15:46:50

    Μέσα από τα αθώα μάτια ενός μικρού παιδιού βλέπουμε τον κόσμο ομορφότερο!

    Βέβαια στη θέα ενός αυτιστικού παιδιού (και όχι μόνο) που βομβαρδίζεται από ήχους, μυρωδιές, εικόνες ενώ προσπαθεί να ανακαλύψει τον κόσμο γύρω του, ως συνήθως όταν το κυριεύει ο φόβος και αντιδρά,…. κάποιοι “τέλειοι” ενοχλούνται …

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Μάϊ. 13, 2016 @ 18:03:00

      Αγγελούδι μου γλυκό…
      ποιος μπορεί να είναι “τέλειος”;…
      σίγουρα όχι όποιος νομίζει πως είναι ..

      σε ευχαριστώ θερμά, Μέλια μου, γι αυτό το βιντεάκι.
      να το δείτε όλοι, αξίζει…

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

