Να μαζεύεις υπομονή…

(για τις δύσκολες στιγμές  με τα παιδιά, για να αποφεύγονται οι εντάσεις μέσα στην οικογένεια. …)

20160410_153044

 

Να μαζεύεις υπομονή,  έτσι μου είπαν…

Τι σημαίνει αυτό;  απόρησα.

Μαζεύεται η υπομονή;…

Ναι, τις στιγμές τις ήρεμες να σκέφτεσαι πώς θα αντιδράσεις σε ώρες δύσκολές και απαιτητικές, που δοκιμάζουν τις δυνάμεις σου.

 

Αν είσαι δυνατός, θα φανείς ψύχραιμος, και η μπόρα θα κοπάσει.

Αλλιώς ,θα αναζωοπυρώνεις την φλόγα και θα ανάψει πυρκαγιά. ..

Μονός καυγάς δεν γίνεται.

Γι αυτό να φανείς συνετός.

 

Ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται…

Στα χέρια του κρατάει το τιμόνι και μπορεί να οδηγήσει τη βαρκούλα μακριά από τα κύματα…ή να προβλέψει την θαλασσοταραχή και να αλλάξει γραμμή πλεύσης. ..

.

Να μαζεύεις υπομονή με στιγμές γαλήνιες , με στιγμές ανάπαυσης για την ψυχή και το σώμα,  κατά τη διάρκεια της ημέρας. (Η κούραση δεν είναι καλός σύμβουλος. ..να παίρνεις τις ανάσες σου).

Οι στιγμές οι δύσκολες είναι προβλέψιμες και επαναλαμβάνονται … οι μάχες σου είναο συχνά οι ίδιες…

Να το έχεις στο νου σου και αναλόγως να κινείσαι. ..

Έτσι θα ζείτε πιο γαλήνια,  πιο ήρεμα, ακόμα πιο αγαπημένα και μονοιασμένα, και θα χαίρεστε την συνύπαρξή σας. ❤

 

Αλεξία

 

10 Σχόλια (+add yours?)

  1. Μέλια
    Μάϊ. 09, 2016 @ 11:27:48

    Όταν χάνουμε την υπομονή μας .. χάνουμε και τη “μάχη”
    Και όπως έλεγε ο γέροντας Δωρόθεος “η υπομονή είναι πορεία που βγάζει σίγουρα σε ουράνιο ξέφωτο”.

    Καλή σου μέρα Αλεξία μου!
    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Clelia by Νεράιδες και Δράκοι
    Μάϊ. 09, 2016 @ 13:58:55

    Πόσο συμφωνώ μαζί σου Αλεξία μου!!! Και πραγματικά προσπαθώ να το κάνω! Αλλά στη δύσκολη στιγμή πάντα κάτι γίνεται και το χάνω!!! Όμως όσο προσπαθούμε γινόμαστε καλύτεροι… έτσι δεν είναι;

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Tzina Varotsi
    Μάϊ. 09, 2016 @ 15:21:12

    Eπειδή είμαι πολύ “τζώρας” σαν χαρακτήρας το πρώτο που καταθέτω όταν εξομολογούμαι είναι “πάτερ μου αγανάκτησα, θύμωσα, φώναξα, έβρισα” κλπ κλπ κι εκείνος πάντα με συμβουλεύει αυτό που μόλις έγραψες.. “όταν θα είσαι ήρεμη να σκέφτεσαι πώς θα αντιδράσεις την επόμενη φορά που θα υπάρξει μια πρόκληση, κατέστρωσε σχέδιο εν ηρεμία έτσι ώστε την δεδομένη στιγμή να πορευτείς βάσει σχεδίου και σιγά σιγά θα καταφέρνεις να βελτιώνεις τις αντιδράσεις σου”… (τον λατρεύω!).. :))

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. fangri1523
    Μάϊ. 09, 2016 @ 16:20:24

    Και πώς το κανουμε αυτο Αλεξια μου καλη;Σημερα το βραδυ το μωρο μου ξυπνουσε ανα μια ωρα…οταν κοιμηθηκε ενα τριωρο αρχισε τα πηγαινελα ο τριτος μας (αρρωστος με γαστρεντεριτιδα) και το πρωι μαθαινω οτι ενας απο τους δυο αγαπημενους θειους εφτασε η ωρα να μας αφησει.Πως μαζευουμε υπομονη κοριτσια μου;;;Συγνωμη για το ψυχοπλακωμα…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Μάϊ. 10, 2016 @ 08:28:32

      Καλή δύναμη, φίλη μου.Είσαι σε πολύ απαιτητική περίοδο, σε νιώθω γιατί τα έχω περάσει και εγώ. ..
      Όταν φτάνουμε στα όρια των δικών μας δυνάμςων, τότε έρχεται η Άνωθεν βοήθεια, εφόσον την ζητήσουμε. …και το βάρος μας ελαφρώνει.
      Και η υπομονή δικό Του δώρο είναι…πόσα υπέμειναν ο Χριστός και η Παναγία μας στην γήινη πορεία Τους…

      Χριστός Ανέστη!

      (Συγγνώμη για το σύντομο σχόλιο, δεν έχω υπολογιστή τις τελευταίες μέρες και μπαίνω μόνο λίγο από το κινητό)

      Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

      Ἀπάντηση

  5. momyof6
    Μάϊ. 10, 2016 @ 08:45:31

    Τὸ παρὸν ἀναδημοσιεύθηκε στὸ Αντέχουμε….

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  6. Maria's Lil' Men
    Μάϊ. 10, 2016 @ 09:45:56

    Αλεξία μου γλυκιά, Χριστός Ανέστη και χρόνια μας πολλά! Ένα μόνο θα σου πω..οι αναρτήσεις σου, μιλούν πάντα μες στην καρδιά μου! σε φιλώ γλυκά!
    Υ.Σ: θα σου στείλω μνμ στο facebook, για κάτι που σε θέλω…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  7. marian3dv
    Μάϊ. 10, 2016 @ 16:45:17

    Χριστός Ανέστη Αλεξία μου! Καλή δύναμη στον αγώνα!!!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  8. sofiatsan7
    Μάϊ. 11, 2016 @ 21:26:04

    Πολύ ωραία ανάρτηση Αλεξία. Σε στιγμές έντασης (και μάλιστα παράλογης συνήθως λόγω κούρασης ή πείνας από τα μικρούλια) βρίσκω πολύ βοηθητικό το… τραγούδι. Τραγουδάω αυτοσχεδιάζοντας, ανάλογα με την περίπτωση, περιγράφοντας το “πρόβλημα” και προτείνω με χιούμορ (και πάντα τραγουδώντας) λύσεις που ίσως καταφέρουν να λύσουν το πρόβλημα. Μπορεί να μην “πιάνει” πάντα το “κόλπο” αλλά σίγουρα δίνει λίγη παραπάνω παράταση στην υπομονή μου και κάνει την ατμόσφαιρα πιο χαρούμενη. Στα πιο ζόρικα προβλήματα (κυρίως εντάσεις με τα μεγαλύτερα παιδιά) χρειάζεται άλλο … ρεπερτόριο. Το ψάλσιμο του “Κύριε Ελέησον” συχνά βοηθάει.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  9. momyof6
    Μάϊ. 12, 2016 @ 23:56:04

    Φίλες μου, σας ευχαριστώ για όσα γράψατε…

    Θα προσθέσω τα λόγια μιας γνωστής μου κυρίας, που εδώ και 40 χρόνια διακονεί με άπειρη αγάπη την ανάπηρη κόρη της:
    “Όλα με την υπομονή γίνονται…”, μου τονίζει, γιατί βλέπει ότι δυσκολεύομαι στον καθημερινό αγώνα της μητρότητας.

    Στο πρόσωπο αυτή της μητέρας λάμπει πάντα ένα φωτεινό χαμόγελο, παρ΄όλες τις δυσκολίες και τον κόπο που καταβάλει…

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

