Δείξε μου Εσύ το δρόμο…

.

σκιά

.

Στα σταυροδρόμια της ζωής

εκεί που με έφεραν τα γεγονότα, οι πράξεις και οι αποφάσεις μου

εκεί που στέκομαι διστακτική

με αγωνία στην καρδιά και φόβο και ατολμία μπροστά στο άγνωστο…

.

Εκεί

δείξε μου , Κύριε, το δρόμο

για να  μην ταλαιπωρηθώ άδικα

μην μπλεχθώ σε συμπληγάδες και λαβυρίνθους αδιέξοδους

και σπαταλήσω χρόνο πολύτιμο και ενέργεια.

.

Και, κυρίως, να μην χάσω τον προσανατολισμό μου

την πορεία προς τον Ουρανό

σερνάμενη σε γήινα μονοπάτια 

που δεν οδηγούν στο Φως.

.

Αλεξία

.

.

Γνώρησόν μοι, Κύριε, οδόν, εν η πορεύσομαι, ότι προς σε ήρα την ψυχήν μου.

δίδαξόν με του ποιείν το θέλημά σου, ότι συ ει ο Θεός μου.

Το Πνεύμα σου το αγαθόν οδηγήσει με εν γη ευθεία.

(Ψαλμός 142ος- από το Απόδειπνο)

.

9 Σχόλια (+add yours?)

  1. ΕΥΤΥΧΙΑ
    Ἀπρ. 05, 2016 @ 22:22:03

    Πόσο όμορφα λόγια! Τι υπέροχη προσευχή! Να μας φωτίζει όλους ο Θεός να παίρνουμε σωστές αποφάσεις και να διαχειριζόμαστε σωστά τις μέρες μας, τη ζωή μας…
    «…δείξε μου , Κύριε, το δρόμο για να μην ταλαιπωρηθώ άδικα…»
    ΑΜΗΝ!!!

    Ἄρεσε στοὺς 2 ἄνθρωποι

    Ἀπάντηση

  2. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΠΑΖΟΓΛΟΥ
    Ἀπρ. 06, 2016 @ 10:37:16

    Μιλάς μέσα στη ψυχή μου.Και τώρα στέκομαι σε ένα σταυροδρόμι και δε ξέρω τι να κάνω,ελπίζω να κάνω το σωστό.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἀπρ. 06, 2016 @ 10:39:11

      Σε παρόμοιο σταυροδρόμι βρίσκομαι και εγώ…
      αλλά η προσευχή γαληνεύει την ψυχή και φωτίζει το νου,
      όπως και η καθοδήγηση έμπειρου πνευματικού πατέρα.

      Σου εύχομαι ολόψυχα, Δέσποινα, να πάρεις το σωστό “μονοπάτι”.

      με την αγάπη μου

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  3. Μέλια
    Ἀπρ. 06, 2016 @ 12:04:12

    Η μητέρα μου έλεγε ” παιδί μου τα δύσκολα είναι για τους ανθρώπους, βάλε τον Χριστό στη ψυχή σου και μη φοβάσαι τίποτα… ”

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 2 ἄνθρωποι

    Ἀπάντηση

  4. Sofia Kioroglou
    Ἀπρ. 06, 2016 @ 12:52:52

    πόσο χαίρομαι που διαβάζω τόσο όμορφα λόγια. Μόλις έφτασα από Αγία Γη και γέμισα χαρά. Καλημέρα Αλεξία μου. Σε έβαλα στα ονόματα. ΦΙΛΑΚΙΑ

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

