ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ;

.

ένα υπέροχο ποίημα από την φίλη μας την Ελευθερία

.

.

Μην πολεμάς άλλο
κουράστηκες
σταμάτησε για λίγο,
πάρε ανάσα..
.

σήκωσε το βλέμμα σου
ψηλά για μια μια στιγμή,
σ’Αυτόν που κάποτε,
πριν χρόνια
σου έδωσε πνοή,καρδιά ψυχή..

.

.

Μίλησέ Του,
άγγιξέ Τον απαλά
δεν ξέρεις πως σε περιμένει;
πως υπομονετικά και ήσυχα
σε κοιτά, χωρίς να σου ζητά;

.

Νοιώσε Τον
να σε αγκαλιάζει
στους πιο μεγάλους πόνους
της καρδιάς σου,
στην πιο μεγάλη μοναξιά σου..

.

Είναι φίλος,αδερφός,μάνα,πατέρας
μόνο Αυτός
τι περιμένεις;
Ξεκίνα,Εκείνος περιμένει ακόμα
να σε δεχτεί στην αγκαλιά Του…

.

Ελευθερία

.

σχόλιο της Ελευθερίας: το έγραψα με αφορμή το άρθρο σου “να φεύγουν γρήγορα οι μαυρίλες”,
αλλά και τα δύσκολα που περνά μια άλλη αγαπημένη φίλη μου

…βγήκε από την καρδιά μου νοιώθοντας τον πόνο.

Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο το έγραψα είναι για τις πολλές φορές που ξεχνάω να προσευχηθώ, να ανοιχτώ στο Θεό,που νοιώθω πως περιμένει αλλά εγώ Τον αφήνω,δεν του δίνω σημασία,δεν τον αφήνω να πλησιάσει,να με αγκαλιάσει…

.

.

σε ευχαριστώ θερμά, Ελευθερία μου! πάντα ευπρόσδεκτα τέτοια κείμενα , από όποια φίλη θέλει να μοιραστεί κάτι μαζί μας. 

.

.

η εικόνα : η δημιουργία του Αδάμ, λεπτομέρεια από τον ζωγραφικό πίνακα του Μιχαήλ Άγγελου

 

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. ΑΓΓΕΛΙΚΗ
    Μαρ. 04, 2016 @ 11:34:26

    Πολύ ωραίο ποιήμα.Ενα “κέντημα” ψυχής.Οταν περνάμε δυσκολίες, τα λόγια μοιάζουν φτωχά περιμένουμε με αγωνία την Θεία παρηγοριά αλλά και τη λύτρωση.Η προσευχή μας δίνει δύναμη, να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε.Εύχομαι η Αγάπη Του να μας σκεπάζει όλους.Αλεξία μου την αγάπη μου.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Μέλια
    Μαρ. 04, 2016 @ 12:31:25

    Εξαιρετικό ποίημα Ελευθερία μου!

    Η μητέρα μου έλεγε ότι “μέχρι να βγει η ψυχή μας” θα αγωνιζόμαστε σ’ αυτή τη ζωή.

    Ο δρόμος του κάθε ανθρώπου, ο Σταυρός που κουβαλάει στην πλάτη του, κάποιες στιγμές είναι ασήκωτος, αυτή είναι η στιγμή που πρέπει να αναζητήσουμε αναπαμό στην αγκαλιά του Θεού. Μόλις πάρουμε τις ανάσες μας λέμε “σ’ ευχαριστώ Θεέ μου” και προχωράμε..

    την αγάπη μου….

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Ελευθερία
    Μαρ. 04, 2016 @ 12:47:47

    Και εγώ σε ευχαριστώ καλή μου Αλεξία για όλα,για την καλοσύνη,την ευγένεια,την αγάπη σου.Ευχαριστώ και τις καλές φίλες την Αγγελική και τη Μέλια για τα καλά τους λόγια(όπως καταλαβαίνετε ίσως όλοι ό,τι γράφω προέρχεται από την καρδιά μου και φυσικά,όπως άλλωστε φαίνεται,δεν έχω καμμία σχέση με την ποίηση,ούτε καν ερασιτεχνική,παρά μόνο γράφω ότι έρχεται στην ψυχή μου αυθόρμητα)
    τα φιλιά μου σε όλες και την αγάπη μου…

    υγ.ας μιλάμε όσο μπορούμε περισσότερο στο Θεό μας,είναι ο μόνος που μας νοιώθει απόλυτα.

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  4. ΕΥΤΥΧΙΑ
    Μαρ. 04, 2016 @ 17:46:18

    Ελευθερία μου, είναι πανέμορφο, βγαλμένο μέσα από την καρδιά σου, γεμάτο από τη γλυκιά αίσθηση της ελπίδας.

    Μακάρι πάντα να είχαμε κατά νου τη μεγάλη Του αγάπη! Πόσο πιο ήρεμη και όμορφη θα ήταν πραγματικά η ζωή μας, με τα πάνω της και τα κάτω της, με τους πόνους αλλά και τις χαρές της. Ειδικά στις δύσκολες στιγμές είναι πάντα εκεί… πόσο συχνά το θυμόμαστε….

    Σε ευχαριστώ που μας τα υπενθυμίζεις όλα αυτά μέσα από το όμορφο ποίημα σου! Ευχαριστώ και τη γλυκιά Αλεξία που το δημοσίευσε!
    Την αγάπη μου σε όλες σας!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. Ελευθερία
    Μαρ. 04, 2016 @ 20:55:55

    Να είσαι καλά Ευτυχία μου!Έχεις μεγάλο δίκιο σε όσα γράφεις..
    Να σε έχει ο Θεός πάντοτε καλά..
    τα φιλιά μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. momyof6
    Μαρ. 07, 2016 @ 08:42:50

    Ευχαριστώ και πάλι την Ελευθερία για αυτό το “μοίρασμα” και όλες τις φίλες που το διάβασαν και σχολίασαν.. είναι ενισχυτικό να βλέπουμε ότι έχουμε κοινούς προβληματισμούς και κοινή ποροία στην ζωή μας… Δόξα τω Θεώ!

    Ελευθερία μου, σχετικά με το πόσο λογοτεχνικό ή όχι είναι ένα ποίημα, θα πω ότι και εγώ έτσι απλά κινούμα όταν γράφω. Σίγουρα είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει χριστιανική ποίηση, με δουλεμένο στίχο, αλλά πιστεύω πως εξίσου σημαντικό είναι να καταγράφουμε (με απλότητα και αμεσότητα) όσα νιώθουμε και βιώνουμε, γιατί αλληλοστηριζόμαστε. Δεν έχουν όλοι αυτό το προσόν, αυτή την ευχέρεια να εκφράζονται γραπτά , οπότε, εφόσον μας δώθηκε Άνωθεν, νομίζω πως είναι καλό να γράφουμε τις σκέψεις μας…

    με την αγάπη μου πάντα

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

