Πέτα τα παράπονα μακριά!

.

(αντιγράφω από το ημερολόγιό μου)

μίλησα με μια  φίλη που αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας… σοφά τα όσα μου είπε, κάθομαι να γράψω κάποιες σκέψεις όσο είναι φρέσκιες στο μυαλό μου, να τα διαβάζω και να θυμάμαι, γιατί εύκολα ξεχνιέμαι και ξεστρατίζω…  :

.

sea rocks

.

Άσε στην άκρη τα παράπονα και τα «γιατί;» και προχώρα.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερο δώρο από την ίδια την ζωή.

Ζήσε την όπως έρθει, «ει το φέρον σε φέρει , φέρου και φέρει»

και να είσαι σίγουρη ότι καθοδηγείται απ΄Αλλού, από τα χέρια Εκείνα στα οποία την εμπιστεύτηκες.

.

.

Τα λάθη τα δικά σου μην τα κάνεις παράπονα… μην τα χρεώνεις αλλού. 

.

Δέξου ταπεινά τα αποτελέσματα των αποφάσεών σου και των πράξεών σου.

Αγωνίσου, κάνε ό,τι περνά από το χέρι σου.

και τα υπόλοιπα, όσα δεν μπορείς να αλλάξεις, δέξου τα ως γεγονότα.

.

Το καθήκον σου το έκανες, τώρα αναλαμβάνει Άλλος την συνέχεια…

.

Έτσι γαληνεύει η ψυχή και ατσαλώνεται

και δίνει όλη την δύναμή της στον αγώνα.

.

Έτσι δεν σπαταλιέται η ικμάδα της σε αδιέξοδα παράπονα

που ρουφούν τους χυμούς της και την μαραίνουν.

Έτσι πετυχαίνεις πολλά…

.

.

Να βρίσκεις χαρά και να αντλείς κουράγιο από τις ευλογίες της ζωής σου.

(και μην πεις πως δεν έχεις !).

.

.

Ούτε για ανθρώπους να παραπονιέσαι.

Εσύ να κινείσαι απλά, αληθινά, με αγάπη για όλους

και μετά, όποια αντίδραση έρθει από απέναντι, καλοδεχούμενη.

Αν δεν αντέχεις κάποιες συμπεριφορές, απομακρύνσου

αλλά χωρίς να κρατάς κακίες και να φθείρεσαι με μικρότητες.

«Εγώ είμαι αλάνθαστη;»… αυτό να αναρωτιέσαι και θα δικαιολογείς πολλά.

.

.

Άνθρωποι είμαστε, προς στιγμήν θα γονατίσουμε κάτω από τα βάρη της ζωής που μοιάζουν ασήκωτα

αλλά και πάλι θα σηκωθούμε, θα προχωρήσουμε προς το σκοπό μας, που πρέπει να ειναι ο Ουρανός.

Είναι η ώρα του αποκαμωμού η δύσκολη, η ώρα που πέφτεις στο χώμα.

Αλλά θα συνεχίσεις τον αγώνα, «δεν γίνεται αλλιώς»…

.

.

«Με την στεναχώρια, δεν βγαίνει τίποτα…»

ούτε με την γκρίνια και την μιζέρια…

.

Με ένα «Δόξα τω Θεώ!» και με ένα χαμόγελο, όλα ομορφαίνουν!

.

Αλεξία 

 

17 Σχόλια (+add yours?)

  1. Ελευθερία
    Μαρ. 02, 2016 @ 09:34:31

    Αχ Αλεξία μου,ποσο δίκιο έχεις!..
    Με τα παράπονα και τα γιατί δεν βγαίνει τίποτα.
    Ανθρώπινο βέβαια το να πούμε και το γιατί,αλλά δε μας βοηθά να πάμε παρακάτω.Αντίθετα μας εγκλωβίζει σε ένα φαύλο κύκλο από τον οποίο δε μπορούμε εύκολα να βγούμε..παρά μόνο όταν αναλάβει Αλλος..
    τα φιλιά μου

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Μαρ. 04, 2016 @ 08:57:13

      Πολύ σοφό αυτό που λες , Ελευθερία μου:
      από τον φαύλο κύκλο, μόνο Άλλος μπορεί να μας βγάλει…
      οι σκέψεις, οι λογισμοί μας. μάς μπερδεύουν, μάς “αρρωσταίνουν”.
      Ας το αφήσουμε κι αυτό στα χέραι Του…

      σε φιλώ, καλή μου φίλη

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  2. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    Μαρ. 02, 2016 @ 09:35:57

    Καλημέρα Αλεξία μου.Πολύ όμορφη ανάρτηση.”Εγώ είμαι αλάνθαστη?” Πολύ καλός και αποτελεσματικός λογισμός.Μας απαλλάσσει από πολλές ψυχοφθόρες σκέψεις.Μακάρι να μας έρχεται άμεσα στο μυαλό όταν πρέπει!Καλό μήνα,καλή δύναμη!

    Ἄρεσε στοὺς 2 ἄνθρωποι

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Μαρ. 04, 2016 @ 08:58:35

      Πολύ βοηθητικός αυτός ο λογισμός- σκέψη…
      (άργησα να το καταλάβω, προσπαθώ να το δουλεύω μέσα μου…)

      ο καλός λογισμός είναι η βάση για την πνευματική ζωή, έλεγε ο άγιος Παΐσιος.
      “ηγεμων εστιν των παθων ο ευσεβης λογισμος”

      Καλό μήνα, ο Θεός μαζί μας!
      φιλιά στα παιδάκια σου

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  3. Martha Blogging
    Μαρ. 02, 2016 @ 10:11:39

    Αλεξία μου εξαιρετική η ανάρτηση σου.
    Γεμάτη νοήματα. Δύσκολα αλλά και απλά. Κατανοητά! Η ουσία της ζωής, σε μερικές γραμμές!
    Θα το στείλω στην μαμά μου! Κάνουμε συχνά τέτοιες σκέψεις/συζητήσεις.

    Σε φιλώ γλυκά!

    Ἄρεσε στοὺς 2 ἄνθρωποι

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Μαρ. 04, 2016 @ 08:55:36

      Οι μανούλες μας, πόση πείρα έχουν!
      Μάρθα μου, μου έβαλες ιδέες: δεσμεύομαι να γράψω κάτι που μου λεει η μαμά μου, σχετικά με τα παράπονα που της κάνω κατά καιρούς για τα παιδιά μου…

      Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

      Ἀπάντηση

  4. Sofia Kioroglou
    Μαρ. 02, 2016 @ 11:13:24

    Σωστά…Ας βλέπουμε τα θετικά στην ζωή μας και ας πάψουμε να γκρινιάζουμε. Όλα καλοδεχούμενα. Εμείς δεν είμαστε τέλειοι ούτε θα πρέπει να ζητάμε την τελειότητα από τους άλλους. Τι ωραίες επισημάνσεις…ας τις έχουμε υπόψη μας

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. Μέλια
    Μαρ. 02, 2016 @ 16:30:31

    Όλα καλοδεχούμενα σ’ αυτή τη ζωή Αλεξία μου, το έλεγε συχνά η μητέρα μου και τα καλά και τα δυσάρεστα γιατί μόνο ο Θεός γνωρίζει γιατί τα “στέλνει”…γιατί μας “δοκιμάζει”..
    Είναι λογικό είναι ανθρώπινο και να λιγοψυχήσουμε και να κλάψουμε και να “γονατίσουμε” όμως με τη δύναμη του Θεού πρέπει να τα αφήνουμε όλα πίσω μας και να συνεχίζουμε τον αγώνα μας…

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. ΕΥΤΥΧΙΑ
    Μαρ. 02, 2016 @ 18:28:33

    Σοφά τα λόγια, που βγαίνουν μέσα από την ψυχή του ανθρώπου, που περνά δυσκολίες. Αντικατοπτρίζουν την πολύτιμη πείρα που απορρέει από αυτές. Γίνονται οδηγός και πυξίδα για τις μέρες που έρχονται, όχι μόνο για αυτόν που αντιμετωπίζει το πρόβλημα , αλλά και για όλους τους υπόλοιπους, που έχουν ανοιχτά τα μάτια της ψυχής τους.
    Σε ευχαριστώ για αυτή την ανάρτηση, μακάρι τέτοιες σκέψεις να τις έχουμε πάντα κατά νου!
    Σε φιλώ γλυκά, Αλεξία μου!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Μαρ. 04, 2016 @ 08:53:25

      Μακάρι να τα έχουμε πάντα κατά νουν…
      χρειάζονται συχνές υπενθυμήσεις, γιατί ξεχνιόμαστε, ή δεχόμαστε λογισούς που υποβάλονται από “αλλού”, και ζαλιζόμαστε- έτσι νομίζω…

      σε φιλώ, Ευτυχία μου!

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  7. paixnidaki
    Μαρ. 04, 2016 @ 08:38:40

    Έχεις δίκιο! Όλοι νομίζω στεκομαστε στα άσχημα και τα θετικά τα προσπερνάμε λες και είναι αυτονόητα!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  8. Εἰδοποίηση σύνδεσης: Μπορώ να κάνω παράπονα για τα παιδιά μου;… | οικογένεια: μια γωνιά του Παραδείσου

Ἀπαντῆστε

