«Χαμόγελα και Ηρεμία..» (πριν να είναι αργά…)

.on the sea

.

Μίλησα μαζί της… αγαπημένη φίλη, μητέρα πολλών παιδιών, που περιμένει τα αποτελέσματα βιοψίας… φόβος για μετάσταση, μετά από αφαίρεση καλοήθους όγκου στο μαστό…

Αν και πολύ ήρεμο και πιστό άτομο, η αγωνία της ήταν εμφανής, όταν με ενημέρωσε, ζητώντας τις προσευχές μας.

-Έχει γίνει τόσο συχνός ο καρκίνος… τι μπορούμε να κάνουμε για να προφυλαχτούμε; την ρώτησα στο τέλος της κουβέντας μας- και είχε μια δόση μοιρολατρίας η ερώτησή μου αυτή…

.

Και η απάντησή της ήρθε , αποστομωτική:

-Χαμόγελα! και Ηρεμία! Τίποτα άλλο!

Μείνε στο σπίτι , ασχολήσου με τα παιδιά σου! μου απάντησε.

Εγώ ασχολούμουν με πολλά, ήμουν συνέχεια -σωματικά και με το μυαλό μου…- από εδώ και από εκεί (λόγω πολλών υποχρεώσεων).

Να είσαι ήρεμη και να χαμογελάς!

.

Όσο αναθυμούμαι τα λόγια της, συγκλονίζομαι.

και τώρα που τα γράφω, τρέμει το χέρι μου…

.

Αν βρεθώ στην θέση της, θα μπορώ να ισχυριστώ (στον εαυτό μου πρώτα και μετά στους δικούς μου…) ότι δεν έφθειρα την υγεία μου και την ψυχή μου με ανώφελες ανησυχίες και άγχη , με περιττές φροντίδες και μέριμνες;…

.

Με ένα χαμόγελο, όλα γίνονται πιο εύκολα, ακόμα και οι μεγαλύτερες δυσκολίες (εδώ).

Αρκεί να υπάρχει και η Πίστη, που αναπληρώνει τις ανθρώπινες ελλείψεις μου…

.

Αλεξία

.

από το προσωπικό μου ημερολόγιο

το αναρτώ, όπως είχα δεσμευτεί στο τέλος του απολογισμού μου,  ΕΔΩ

(είναι λίγο βαρύ αυτό το κείμενο, το ξέρω… δεν έχω την διάθεση να σάς μεταφέρω μελαγχολία και τύψεις… αλλά τέτοια λόγια αληθινά, από ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τέτοιες δυσκολίες, είναι, νομίζω, βοηθητικά για όλους μας..ποτέ δεν είναι αργά για έναν επαναπροσδιορισμό στη ζωή).

.

Copyrighted.com Registered & Protected 
AAFC-XBWF-3ST8-YFEJ

..

116

.

14 Σχόλια (+add yours?)

  1. Sofia Kioroglou
    Φεβ. 18, 2016 @ 10:53:36

    Άσε μας τρώνε οι υποχρεώσεις… Όλο άγχος. Το ζούμε καθημερινά. Όλο αυτό εσωτερικευεται και κάνει μπαμ. Έκανα και γω ένα χειρουργείο άλλου τύπου αλλά βαριά επέμβαση και ξέρω ότι ήταν από τις σκοτούρες. Όλα στον Θεό και τα καλά και τα κακά ευλογημένα. Οι προσευχές μας για όλους τους ασθενείς πάντα…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Φεβ. 19, 2016 @ 10:51:08

      Σοφία μου, τα έγραψες όλα τόσο παραστατικά… συμφωνώ μαζί σου σε όλα.

      Ο Θεός να μάς φωτίζει να βλέπουμε τον αληθινό προορισμό στην ζωή μας… ένα πέρασμα από την γη αυτή στην Αιωνιότητα.

      με την αγάπη μου πάντα

      Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

      Ἀπάντηση

  2. Martha Blogging
    Φεβ. 18, 2016 @ 12:29:49

    Αχ Αλεξία μου! Πόσο μέσα στις σκέψεις αυτές τις ημέρες, είναι το κείμενο σου!
    Δεν με βασανίζει κάποιο πρόβλημα υγείας, αλλά άλλα θέματα. Και πρόσεξα ότι όσο δεν ήμουν ήρεμη όλα γύρω μου σκοτείνιαζαν.
    Όταν αποφάσισα να είμαι ήρεμη σαν να άλλαξαν όλα και να πήγαν προς το καλό!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Φεβ. 19, 2016 @ 10:53:24

      Μάρθα μου, παρακολουθώ πάντα με πολλή αγάπη τα “βήματά” σου! και χαίρομαι που κινείσαι με αυτό τον τρόπο- αξίζει να το προσπαθούμε, ειδικά τώρα εσύ που έχεις έναν μικρό θησαυρό μέσα σου!
      Από την εμπειρία μου, στις εγκυμοσύνες μπορεί να μάς συμβούν διάφορες αναποδιές, αλλά αυτή η μικρή ζωούλα μέσα μάς λες και μάς δίνει μια ιδιαίτερη δύναμη και ένα ιδιαίτερο κίνητρο να παλέψουμε με χαμόγελο…

      πολλά φιλιά σε εσένα και στα πλασματάκια σου ❤

      Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

      Ἀπάντηση

  3. yianna panou
    Φεβ. 18, 2016 @ 13:03:09

    Αχ και να το καταλάβαιναν αυτό όλοι πριν τπυς χτυπήσει την πόρτα η φοβία του θανάτου… Προσεύχομαι για ότι καλύτερο για αυτήν την σοφή μανούλα…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Φεβ. 19, 2016 @ 10:54:27

      Αχ, Γιάννα μου…
      μακάρι να μην χρειαζόταν κανείς να πάθει για να μάθει.
      Ανθρώπινο να ξεχνάμε, να “ξεφεύγουμε”… αλλά πάντα μπορούμε να επανορθώνουμε.

      Οι προσευχές μας κοντά της…

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  4. Μέλια
    Φεβ. 18, 2016 @ 13:15:57

    Αλεξία μου και τα “βαριά” κείμενα είναι μέσα στη ζωή, δεν γίνεται να γυρίζουμε την πλάτη στη θλίψη.

    Έχουμε βάλει την γαλήνη και την ηρεμία μας “κάτω” από την καθημερινότητα και χάσαμε το χαμόγελό μας.
    Τα χαμόγελα των παιδιών, μας οπλίζουν με αισιοδοξία και δύναμη για να συνεχίσουμε τον αγώνα μας.
    Η Πίστη μας είναι η δύναμή μας!
    Και τα συγκλονιστικά λόγια αυτής της μανούλας μαρτυρούν πόση δύναμη έχει μέσα της.

    Την σκέφτομαι με αγάπη και προσεύχομαι να πάνε όλα καλά…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Φεβ. 19, 2016 @ 10:57:17

      Έτσι όπως τα λες, Μέλια μου…

      Έχει πολλή δύναμη αυτή η μανούλα… κι αυτό φαίνεται και από την ταπεινή ομολογία της- αν και εγώ , που την γνωρίζω, είμαι σίγουρη ότι είναι ένα άτομο ήρεμο και πολύ συγκροτημένο…
      Οι αρρώστιες είναι για όλους- τελικά, ο καρκίνος χτυπά ακόμα και πραγματικούς αγγέλους (έχω παραδείγματα, ακόμα και αγίων, όπως ο άγιος Παΐσιος).
      Ο Θεός ξέρει το συμφέρον της κάθε ψυχής.

      Θα προσευχόμαστε όλε ςμας…

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  5. Ελευθερία
    Φεβ. 20, 2016 @ 10:38:40

    Ο Θεός να της δίνει δύναμη και πίστη…δύσκολη κτάσταση…
    θα ευχόμαστε…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. Μαρία Έλενα
    Φεβ. 20, 2016 @ 14:43:20

    Το χαμόγελο γιατρεύει από πολλά
    Φιλάκια …

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  7. Ευαγγελία
    Φεβ. 23, 2016 @ 23:56:18

    Τις ευχές μας σε αυτή τη μανούλα να πάνε όλα καλά.Αν δεν σε είναι κόπος και αν δεν θεωρείται αδιακρισία απο μέρος μου αν έχεις νεότερα για τηνυγεία της πες μας.Η Παναγία να μας σκεπάζει όλους μας!Ευαγγελία (μάνα των 4)

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

