Ατσάλινη βέργα και αντίσταση-Σοφία Κιόρογλου

 

Η ποίηση μάς λείπει στις μέρες μας…
Λέμε και γράφουμε τόσα πολλά, αλλά την τέχνη του λόγου λίγοι την ασκούν με επίγνωση και συναίσθηση της ευθύνης, ώστε να παράγεται κάτι ωφέλιμο …
Η Σοφία Κιόρογλου, διαδικτυακή φίλη και blogger, γράφει με τον δικό της μοναδικό τρόπο, μεταφέροντας μέσα από τα ποιήματά της μηνύματα, αλήθειες και αξίες ζωής.
Πολύ αξιόλογα και τα θρησκευτικά ποιήματά της, με αναφορά σε αγίους και στους Αγίους Τόπους.

 


Αναδημοσιεύω ένα από τα αγαπημένα μου ποιήματα, για να την συστήσω και σε εσάς.

Μπορείτε να το διαβάσετε  στο ιστολόγιο της Σοφίας ΕΔΩ

Sofia Kioroglou

Άμεμπτος και ακέραιος
σαν φωτεινός αστέρας να φέγγεις.
Στη βουή του κόσμου
Ατσάλινη βέργα και αντίσταση.

Στα σκοτεινά και καταχθόνια
να λάμπεις το φως το αιώνιο
άμωμος κόκκος ελπίδας
Ασκόρπιστος στο φύσημα του ανέμου.

Δεῖτε τὸ πρωτότυπο

8 Σχόλια (+add yours?)

  1. Sofia Kioroglou
    Φεβ. 10, 2016 @ 10:57:13

    Από τα πολύ αγαπημένα μου Αλεξία. Σε ευχαριστώ πολύ. Φιλιά

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Φεβ. 10, 2016 @ 11:02:34

      Μεγάλη χαρά και τιμή μου να αναδημοσιεύω την ποιητική εργασία σου, Σοφία μου!
      φιλιά και την αγάπη μου

      Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

      Ἀπάντηση

      • Sofia Kioroglou
        Φεβ. 10, 2016 @ 11:16:35

        έφτιαχνα καφέ στην κουζίνα και σκεφτόμουν μήπως άρχιζα να γράφω για τους Αγίους τόπους κάτι σαν οδοιπορικό…ΕΣύ μου έδωσες το έναυσμα. Στον ελεύθερο μου χρόνο( αν και ελάχιστος) να ξεκινήσω κάτι τέτοιο. Άσε με να το επεξεργαστώ. Θα σου στείλω και μια ιστορία για τον Βατάτζη να την δημοσιεύσεις. Την έστειλα στον πρόσφατο διαγωνισμό των Απανταχού Κρυπτοχριστιανών και θα το συμπεριλάβουν στην ανθολογία. Θα στο στείλω

        Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

        Ἀπάντηση

        • momyof6
          Φεβ. 10, 2016 @ 12:39:17

          Σοφία μου, με πολύ ενδιαφέρον θα διαβάσω την ιστορία για τον άγιο Ιωάννη Βατάτζη! και φυσικά θα την αναδημοσιεύσω.

          και το οδοιπορικό για τους Αγίους Τόπους να το ξεκινήσεις, πρώτα ο Θεός, και πιστεύω πως θα το ολοκληρώσεις σιγά σιγά.
          Ελάχιστος ο χρόνος μας, το καταλαβαίνω πολύ καλά , από προσωπική πείρα… αλλά με την βοήθεια του Θεού μπορούμε και γράφουμε, προς δόξαν Του…)

          χαίρομαι που τα λέμε και επικοινωνούμε!

          Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

          Ἀπάντηση

  2. Μέλια
    Φεβ. 10, 2016 @ 11:13:28

    Όσες φορές και να το διαβάσω αυτό το ποίημα, με συγκινεί το ίδιο.
    Σ’ ευχαριστώ Σοφία μου!.

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 2 ἄνθρωποι

    Ἀπάντηση

  3. ΕΥΤΥΧΙΑ
    Φεβ. 10, 2016 @ 17:45:05

    Εξαιρετικό ποίημα! Πανέμορφο! Βγάζει τόσο δυνατά μηνύματα!
    Σοφία, χαίρομαι πολύ, που σε γνωρίζω μέσα από την ποίηση σου. Εύχομαι ο Θεός να σε έχει πάντα καλά και να ευλογεί τον αγώνα σου!
    Ευχαριστώ και την Αλεξία που το αναδημοσίευσε!
    Καλό απόγευμα!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. Ελευθερία
    Φεβ. 25, 2016 @ 10:09:38

    Σοφία μου το είχα δει πριν μέρες,όταν ήμουν ακόμα άρρωστη.Τι να πω!Είναι πραγματικά πολύ όμορφο και δυνατό ποίημα και αντανακλά την πίστη σου!Θα τολμούσα να πω πως είναι ομολογία πίστεως!!
    Σε ευχαριστούμε…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

