Ένα βιντεάκι για την μαμά! (από την κόρη μου)

 

 

Πλεόν τα μεγάλα παιδιά μας δεν ζωγραφίζουν κάρτες- όπως παραδοσιακά φτιάχναμε εμείς για τις μαμάδες μας- αλλά μάς στέλνουν βιντεάκια! ❤

 

 

με συγκίνησε πολύ, όταν το είδα στην οθόνη μου… 

καθώς και τα λόγια που το συνόδευαν- και τα κρατώ μόνο για εμένα…

 

Να τα χαιρόμαστε τα παιδάκια μας- και να μάς χαίρονται.

 

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. Ευτυχία Χατzηνικολάου
    Φεβ. 02, 2016 @ 21:19:21

    Είναι τόσο μα τόσο γλυκό και συγκινητικό!!!
    Να τη χαίρεσαι την κορούλα σου Αλεξία μου, μαζί με όλα σου τα παιδάκια και να σε χαίρονται κι αυτά!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Ελευθερία
    Φεβ. 02, 2016 @ 21:26:34

    Απλά υπέροχο!Και συγκινητικό πολύ…να τα χαίρεσαι όλα τα αγγελούδια σου Αλεξία μου και εκείνα εσένα…
    φιλάκια,χρόνια πολλά στις μητέρες…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Μέλια
    Φεβ. 02, 2016 @ 22:03:28

    Ένα συγκινητικό βίντεο αφιερωμένο σε μια τρυφερή μανούλα. Να χαίρεσαι το κορίτσι σου και όλα τα παιδάκια σου Αλεξία μου!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες…

    την αγάπη μου..

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. ΑΧΤΙΔΑ
    Φεβ. 03, 2016 @ 07:34:44

    Αχ! αυτές οι κόρες..μοναδικές, δηλώνω κοριτσομάνα , λατρεύω τα κορίτσια.Να τη χαίρεσαι κορίτσι μου.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. momyof6
    Φεβ. 03, 2016 @ 10:36:52

    Καλές μου φίλες Αχτίδα, Μέλια και Ελευθερία, σάς ευχαριστώ θερμά για τις ευχές και την αγάπη σας.
    πολύ την χάρηκα την φετινή γιορτή , που την γιορτάσαμε και διαδικτυακά, με όμορφες αναρτήσεις- συμμετοχές- από φίλες και από την κορούλα μου.

    και του χρόνου! ❤

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  6. mummy's little man
    Φεβ. 03, 2016 @ 11:06:49

    Αλεξία τι γλυκό βιντεάκι και τι γλυκό το κοριτσάκι σου. Να τα χαίρεσαι όλα τα παιδάκια σου!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  7. ΑΓΓΕΛΙΚΗ
    Φεβ. 03, 2016 @ 12:41:53

    Καλά λέω όποτε διαβάζω αναρτήσεις σου να έχω και χαρτομάντηλα μαζί μου.Αχ πολύ όμορφο και συγκινητικό, να ΄σαι καλά με την οικογενειά σου, να χαίρεσαι τα παιδάκια σου.Με κάτι τέτοια εγώ τουλάχιστον αισθάνομαι ο πιο πλούσιος άνθρωπος του κόσμου.Μια όμορφη και αγαπησιάρικη καλημέρα.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Φεβ. 04, 2016 @ 08:30:45

      Αγγελική μου… σκέφτομαι πως τέτοιες στιγμές μένουν ανεξίτηλες στη μνήμη και στην καρδιά και μάς δίνουν τόσο “πλούτο”!…

      και καθώς θα βλέπουμε , αργότερα, παλιές φωτογραφίες και ενθύμια, θα νιώθουμε την ίδαι συγκίνηση….

      να είσια καλά, φίλη μου, να τα χαιρόμαστε τα αγγελούδια μας

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  8. My Little Cosy World
    Φεβ. 03, 2016 @ 14:19:23

    Μα είναι απλά τέλειο! Μπράβο στην κορούλα σου! Να χαίρεσαι όλα τα παιδάκια σου Αλεξία μου! Τα φιλιά μου!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

