Δυο βιβλία γραμμένα από καρδιάς…

.rodoula

.

Είναι κάποια βιβλία που ξεχωρίζουν… που τα διαβάζεις, μιλούν στην ψυχή σου και θέλεις και πάλι να “χαθείς” στις σελίδες τους, αλλά και να τα προτείνεις και σε άλλους. (Προσωπικά πιστεύω πως, ένα βιβλίο έχει ιδιαίτερη αξία , όταν αξίζει να διαβαστεί όχι μία, αλλά περισσότερες φορές, και που αφήνει πάντα κάτι καλό , που σε βοηθά να γίνεις λίγο καλύτερος άνθρωπος, που σε ωθεί σε κάτι ανώτερο…)

Είχα την ιδιαίτερη χαρά να διαβάσω τα δύο μυθιστορήματα της φίλης μου Ροδούλας Σερδάρη- Παπαϊωάννου- το πρώτο είναι παιδικό και το δεύτερο νεανικό μυθιστόρημα- και θα  ήθελα να τα συστήσω σε εσάς.

 

Ζήτησα , λοιπόν, από την Ροδούλα να γράψει μια περιγραφή για τα βιβλία της, και να σάς τα παρουσιάσω. Τα όσα γράφει η ίδια, είναι λίγα και διατυπωμένα με μετριοφροσύνη- αυτό που θα ήθελα να προσθέσω, και που για εμένα είναι το πιο σημαντικό, είναι το ότι πρόκειται για βιβλία που μόνο καλό προσφέρουν στους αναγνώστες , μικρούς και μεγάλους, και προκαλούν προβληματισμούς γόνιμους,  δείχνουν κατευθύνσεις ζωής…

 

Το πρώτο το διαβάσαμε και το συζητάμε με τα παιδιά μου, ενώ το δεύτερο θα τους το συστήσω όταν θα έχουν την κατάλληλη ηλικία- και είμαι σίγουρη ότι και εκείνο θα το εκτιμήσουν ιδιαiτερα.

 

Ας δούμε τι γράφει η Ροδούλα για τα βιβλία τους, που δίκαια τα θεωρεί ως “πνευματικά της παιδιά” (τα δυο πρώτα βιβλία στα οποία αναφέρεται, είναι βιβλία μουσικής, καθώς η Ροδούλα είναι μουσικοπαιδαγωγός και διατηρεί το δικό της Μουσικό Εργαστήρι ).

.

“Τρία είναι τα βιβλία που ευλογήθηκα να γράψω μέχρι τώρα.

Κάθε φορά που γράφω ένα βιβλίο, θέλω κάτι να μοιραστώ. Θέλω κάτι να περάσω απέναντι. Κάτι , που και εμένα την ίδια με προβλημάτισε, ή με απασχόλησε.

.

Το πρώτο μου βιβλίο, ήταν  μουσικό-παιδαγωγικό: «Μαθαίνω μουσική παίζοντας, τραγουδώντας και ζωγραφίζοντας» Εκδ. Φ. Νάκας 2004.

 Αφορά παιδαγωγούς και μουσικοπαιδαγωγούς. Επειδή κι εγώ η  ίδια, δυσκολευόμουν να βρω έτοιμα σχέδια μαθημάτων, και ιδέες, ακόμη και ένα πλάνο για να οργανώσω τα μαθήματά μου και τους στόχους μου μέσα στη χρονιά, σιγά-σιγά, έφτιαξα ένα δικό μου. Οι ιδέες πολλές φορές, γεννιόντουσαν στην τάξη, από τους ίδιους τους μαθητές. (Αυτοί είναι και οι καταλληλότεροι κριτές για το  αν μια δραστηριότητα είναι καλή ή όχι).

Στη συνέχεια, σκέφτηκα ότι θα βοηθούσα συναδέλφους μου, εάν μάζευα όλες μου τις ιδέες  σε ένα βιβλίο και τις μοιραζόμουν. Ο Φ. Νάκας, μου έδωσε αυτή την ευκαιρία.

.

annoula

.

Το δεύτερο μου βιβλίο, είναι ένα παιδικό μυθιστόρημα.  «Η Αννούλα στην κατασκήνωση» εκδ. Κέδρος 2006   Η τριβή μου με τα δικά μου τα παιδιά, αλλά και τα πνευματικά μου παιδιά , στα διάφορα σχολεία που εργαζόμουν, με ενέπνευσαν.  Αυτό το βιβλίο όμως, δεν απευθύνεται μόνο σε παιδιά. Δεν έχει  να πει και να μοιραστεί κάτι μόνο με παιδιά, αλλά και με τους γονείς τους. Ακόμη και με τους παππούδες τους.

Μια σύντομη παρουσίαση του βιβλίου:

“Ποτέ δε θα το πίστευε η Αννούλα πως η εικοσαήμερη παραμονή της σε μια κατασκήνωση, στην οποία μάλιστα είχε πάει με το ζόρι, θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του χαρακτήρα της, αλλά και των σχέσεών της με τους γονείς και τους συνανθρώπους της.
“… Η Αννούλα, με έναν καλά κρυμμένο ενθουσιασμό πίσω από ένα ανέκφραστο πρόσωπο, ανέβηκε αργά αργά -παρ’ όλο που ήθελε να τρέξει- σε ένα από τα επάνω κρεβάτια και είπε ψυχρά: “Εγώ θα κοιμάμαι εδώ”.”
Τι ήταν λοιπόν αυτό που άλλαξε τα δεδομένα; Τι έγινε τελικά κατά τη διάρκεια της κατασκηνωτικής περιόδου;
Φτιάξτε το σακίδιό σας και ετοιμαστείτε να περάσετε είκοσι υπέροχες ημέρες στην κατασκήνωση μαζί με την Αννούλα και τις φίλες της, για να τα μάθετε όλα”.

.

.

Το τελευταίο μου βιβλίο, είναι ένα νεανικό μυθιστόρημα. «Με το άρωμα της αγάπης» εκδ. Δυάς  2015.  Είχε γραφτεί πριν από περίπου οχτώ χρόνια. Μέσα του, καταθέτω τη δική μου ματιά απέναντι στη ζωή.”

 

μια περίληψη του βιβλιου:

Η Έλενα, μια 28άχρονη σύγχρονη γυναίκα και επιστήμων χημικός μηχανικός, καταφέρνει να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα. Η εταιρεία που προσλαμβάνεται της δίνει την δυνατότητα αυτή να ζήσει μεγάλες στιγμές. Απρόσμενα όμως η ζωή μετατρέπεται σε κόλαση όταν διαπιστώνει πως υπάρχει αλαζονεία, υπεροψία, αδικία και εκμετάλλευση από την εργοδοσία.

Η σκληρότερη όμως στιγμή είναι, όταν υφίσταται την σεξουαλική παρενόχληση από τον νεαρό εργοδότη της. Αν και παντρεμένη προσπαθεί να το αντιμετωπίσει με θάρρος και ψυχραιμία. Όμως αντιλαμβάνεται έγκαιρα πως πρέπει να επαναστατήσει και να αποχωρήσει από την εταιρεία.

Μια είδηση όμως τρομακτική την κάνει να αναθεωρήσει την απόφασή της και να αντιμετωπίσει το μεγαλύτερο δίλημμα της ζωής της. Αυτό που θα της ανατρέψει την ζωή και θα νιώσει άλλα συναισθήματα που έρχονται αντιμέτωπα με την λογική των ανθρώπων. Αντιδρά στις πιέσεις του περιβάλλοντός της προσπαθώντας να παραμείνει πιστή στις πεποιθήσεις της για τις ηθικές της αξίες. Άραγε θα τα καταφέρει; Θα παραμείνει το όνειρό της πραγματικότητα; Θα διατηρήσει την αξιοπρέπειά της; Θα παραμείνει αναλλοίωτη η συναισθηματικότητά της; Ή θα αναθεωρήσει τα πάντα;”

.

me to aroma ths agapis

.

Εύχομαι ολόψυχα να είναι πάντα καλοτάξιδα τα βιβλία της Ροδούλας ,με το καλό να εκδωθούν και τα άλλα που έχει ήδη γράψει, αλλά και να συνεχίσει να γράφει- το χάρισμα της συγγραφής το θεωρώ ως δώρο Θεού, ως “τάλαντο” που όσοι το έχουν οφείλουν να το καλλιεργούν προς δόξαν Θεού και για προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.

.

Την Ροδούλα Σερδάρη- Παπαϊωάννου μπορείτε να την βρείτε και στο ιστολόγιό της:annoula-rodoula.blogspot.gr

και στην σελίδα της “Άννούλας”:
www.facebook.com

.

 

με την αγάπη μου,

Αλεξία

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. sofiakioroglou
    Δεκ. 30, 2015 @ 19:08:13

    Πολύ ωραία! Θα τα έχω υπόψη! Ευχαριστώ! Καλή Χρονιά με ευλογίες!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Ροδούλα
    Ἰαν. 04, 2016 @ 00:10:25

    Αλεξία μου, ειλικρινά με συγκίνησες! Σ’ ευχαριστώ πολύ για την αναφορά σου στα βιβλία μου, μα κυρίως, για την αγάπη σου!
    Σου εύχομαι ό,τι καλό στη ζωή σου, γιατί το αξίζεις!
    (Νόμιζα ότι είχα αφήσει το σχόλιό μου πριν από μέρες, αλλά μάλλον λόγω βιασύνης δεν το καταχώρησα)

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰαν. 04, 2016 @ 14:37:16

      Ροδούλα μου, σε ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου!

      τα βιβλία σου τα αγάπησα και τα συνιστώ, γιατί πραγματικά ξεχωρίζουν από όλα τα σύγχρονα μυθιστορήματα (δεν μου αρέσει να μιλώ συγκριτικά, αλλά αυτό πρέπει να το πω).. και τέτοιες προσπάθειες οφείλουμε να τις στηρίζουμε

      καλή συνέχεια! στην συγγραφή και σε ολα ❤

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

