Μια μανούλα φωτογραφίζει και γράφει…

.

Κάποια γεγονότα- συναντήσεις τις θεωρώ μεγάλες ευλογίες για την ζωή μου… και το έχω γράψει αρκετές φορές εδώ μέσα ότι, μέσω του blogging έχω συναντήσει τόσο αξιόλογους ανθρώπους, με τους οποίους επικοινωνούμε πραγματικά, έστω εκ του μακρόθεν, και έχουμε δημιουργήσει φιλικές σχέσεις.

Έτσι αισθάνομαι και όλες εσάς τις φίλες- φίλους, που βρισκόμαστε και τα λέμε εδώ μέσα…

Η Μαριάννα από το μπλογκ 365 days of bliss, μια γλυκιά μανούλα και ταλαντούχος φωτογράφος, με συγκίνησε αφάνταστα με την πρωτοβουλία της να συμπεριλάβει μέσα σε ανάρτησή της και τις δικές μου δημιουργίες, που φορούν τα αγγελάκια της! ❤ . Βέβαια, τα όσα γράφει για το πρόσωπό μου και η αγάπη της τής υπαγορεύει, είναι λίγο υπερβολικά 🙂 (σου το είπα , Μαριάννα μου! )

 

.

Δεν θα γράψω περισσότερα…

χαρείτε την ανάρτησή της ΕΔΩ

.

 

υγ η ανάρτησή μου αυτή έγινε πολύ διστακτικά και μετά από γλυκό  “μάλωμα” που δέχτηκα από φίλες, γιατί δεν προβάλλω την δουλειά μου 🙂 .

η φωτογραφία ανήκει στη Μαριάννα.
7 Σχόλια (+add yours?)

  1. marian3dv
    Δεκ. 17, 2015 @ 09:40:09

    …και λίγα έγραψα Αλεξία μου 🙂
    Εμείς ευχαριστούμε για τις ομορφιές που έφτιαξες!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. mama-Irini
    Δεκ. 17, 2015 @ 09:50:25

    οκ… θα συμφωνήσω με τις φίλες που σε μαλώνουν και αμέσως μετά…. για να μη μαλώσω και εγώ εσένα, θα μαλώσω εμένα που κάκιστα μέχρι σήμερα δεν είχα “εμβαθύνει” στις δημιουργίες σου. Ας είναι καλά η Μαριάννα, λοιπόν, που μας “ξανασυστήνει” και οι φίλες σου που σε αγαπούν και σε μαλώνουν!
    πάω τώρα να επισκεφτώ και τις πιο φρέσκιες επίσημες σελίδες σου, φιλιά!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Tzina Varotsi (@TzinaVarotsi)
    Δεκ. 17, 2015 @ 12:54:01

    όπως ακριβώς το είπες .. ήταν μάλωμα αλλά μάλωμα αγάπης κι ευτυχώς έπιασε τόπο :))

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. Μέλια
    Δεκ. 18, 2015 @ 09:52:10

    Εξαιρετική η ανάρτηση της Μαριάννας πολύ τη χάρηκα!
    Πανέμορφα χαρούμενα τα αγγελούδια της!

    (προσπάθησα να αφήσω ένα σχόλιο στο ιστολόγιό της αλλά δεν τα κατάφερα μάλλον κάτι λάθος θα έκανα)

    Καλή επιτυχία σου εύχομαι Αλεξία μου μέσα από την καρδιά μου!

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

