Μια αγκαλιά …

.7

.

Θα συμβεί κι αυτό, όπως σε κάθε ζωντανή σχέση:

και θα αγαπηθούμε, και θα διαφωνήσουμε, και θα λογοφέρουμε.

Αυτό που προέχει είναι η διατήρηση της αγάπης…

και όταν φτάσουμε να ψυχρανθούμε, έστω προς ώρας…

τότε ας θυμόμαστε τι χάσαμε .

.

Μια αγκαλιά αρκεί για να αναθερμανθεί η σχέση μας.

Μια αγκαλιά,ακόμα και αν πρέπει να την «επιβάλουμε» στον εαυτό μας

«ρίχνει» τον εγωισμό μας, ταπεινώνει τις μικρότητές μας

μας φέρνει και πάλι κοντά.

Και ένα ολόψυχο: «Συγγνώμη»….

.

Κάποιοι τα λένε «αρνητικά συναισθήματα», ωραιοποιώντας τα ίσως…

δικαιολογώντας την εμφάνισή τους στην συμπεριφορά μας, στην ψυχή μας.

Πιστεύω πως καλύτερα εκφράζονται με την λέξη «πάθη».

«εκ νεότητός μου πολλά πολεμεί με πάθη».

.

Και υπάρχει και κάποιος, ο αντίδικος, που τα φουντώνει μέσα μας και τα υποδαυλίζει

Αυτή είναι η άχαρη «δουλειά» του.

Το δικό μας τίμημα της ελευθερίας, το πληρώνουμε…

.

Ας επιλέγουμε:

Λουλούδια ή αγκάθια στην ψυχή μας;…

Για να ζούμε αρμονικά, ως οικογένεια, ως «γωνιά του Παραδείσου»…

.

με την αγάπη μου

Αλεξία

.

(από το προσωπικό μου ημερολόγιο)

11 Σχόλια (+add yours?)

  1. Martha Blogging
    Νοε. 19, 2015 @ 10:21:07

    Βρε Αλεξία μου, κάθε φορά που σε διαβάζω (ακόμα και αν δεν αφήνω σχόλιο, είμαι πάντα εδώ να ξέρεις!) έχεις τόσα πολλά να μου προσφέρεις!
    Εγώ πάντως αγαπώ όλα τα συναισθήματα. Όλα έχουν κάτι να μας προσφέρουν! Αρκεί βέβαια σαν βάση να υπάρχει πάντα η αγάπη!
    Από την άλλη επειδή σήμερα είναι πολύ πιεσμένη ημέρα, δεν θα λειτουργήσω με αγάπη. Περισσότερο γιατί από συγκεκριμενο άτομο δεν δέχτηκα αγάπη, αλλά κουτσομπολιό, ζήλεια, φθόνο. Θα λειτουργήσω όμως ήρεμα και με κατανόηση.

    Σε φιλώ!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Νοε. 19, 2015 @ 10:39:13

      Το ίδιο ισχύει και για το δικό σου μπλογκ, Μάρθα μου, είμαι και εγώ πάντα εκεί! ❤

      Νομίζω πως τελικά, αν βάλουμε την αγάπη, όλα τα μετατρέπει εκείνη σε θετικά συναισθήματα (ή αρετές, θα έλεγα…). Μάλλον λέμε το ίδιο, με άλλα λόγια.

      Αυτή η ηρεμία και η κατανόηση που θα δείξεις, νομίζω πως πηγάζουν πάλι από την καρδιά σου, που είναι γεμάτη αγάπη…
      Σου εύχομαι ολόψυχα ό,τι καλύτερο!

      σε φιλώ

      Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

      Ἀπάντηση

  2. Katerina Konstantinou
    Νοε. 19, 2015 @ 11:30:08

    Πόσο δίκιο έχεις Αλεξία μου! Πόσα πράγματα γιατρεύονται με μια αγκαλιά! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Νοε. 19, 2015 @ 21:32:49

      Είναι , πράγματι, θεραπευτική η αγκαλιά, από πολλές απόψεις…
      και δεν την έχουν ανάγκη μόνο τα μωρά και τα παιδιά, αλλά και οι ενήλικες (διάβασα παλιότερα ένα σχετικό άρθρο).

      Να είσαι καλά, Κατερίνα μου!

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  3. eleniplus
    Νοε. 19, 2015 @ 11:32:26

    Μεγαλώνοντας έχω καταλάβει πόσο μεγάλη είναι η δύναμη της αγάπης, της συγχώρεσης (αλλά και της αδιαφορίας σε κάποιες περιπτώσεις). Αντίθετα, τα αρνητικά συναισθήματα, μας “τρώνε” κι εμάς τους ίδιους. Ναι αγάπη, αγκαλιά και μια μονο συμβουλή για τα αγαπημένα ζευγάρια: ας μην κοιμόμαστε ποτέ μαλωμένοι.

    Καλημέρα σε όλες και σε όλους
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Νοε. 19, 2015 @ 21:34:46

      Βεβαίως, υπάρχει και η καλή αδιαφορία… είναι , νομίζω , θέμα ωριμότητας.

      Αυτή η συμβουλή, Ελένη μου, είναι από τις πιο σοφές που είχαμε ακούσει στα πρώτα μας βήματα :
      “ας μην κοιμόμαστε ποτέ μαλωμένοι”.

      φιλιά πολλά

      Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

      Ἀπάντηση

  4. momyof6
    Νοε. 19, 2015 @ 12:19:50

    Η φίλη μου η Ρεγγίνα http://mamareggina.blogspot.gr/ έγραψε στο facεbook- το μεταφέρω εδώ:

    Τι ωραία που τα λες Αλεξία, επιλέγουμε αγκαλιά αγάπη συγχώρεση…
    (Προσπαθώ να σχολιασω μέσα αλλά δυστυχώς δεν μπορώ απο το κινητό)

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. YiannaM Panou
    Νοε. 19, 2015 @ 21:59:30

    Ναι μωρέ, αυτό… Μια αγκαλιά… Έχεις τόσο δίκιο…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. Μέλια
    Νοε. 21, 2015 @ 12:12:24

    Μια ζεστή αγκαλιά Αλεξία μου δεν κοστίζει τίποτα, αλλά είναι τόσο πολύτιμη για όλους μας,

    Αφήνω “απότιστα” τα αγκάθια της ψυχής και μαραίνονται,ποτίζω τα λουλούδια της και ανθίζουν….

    Τι να γράψεις όμως για τη “σωτήρια” δύναμη αυτής της συγκλονιστικής αγκαλιάς;;
    Παρά μόνο ότι ο Θεός είναι παντού και η αγκαλιά Του είναι πάντα “ανοιχτή” για όλα τα παιδιά Του!

    http://www.iatropedia.gr/articles/read/4272

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Νοε. 21, 2015 @ 21:56:24

      “Μια ζεστή αγκαλιά δεν κοστίζει τίποτα, αλλά είναι τόσο πολύτιμη για όλους μας”.
      το τονίζω, ως υπενθύμιση…

      απίστευτο το συμβάν με τα μωράκια!…
      σε ευχαριστώ που το παρέθεσες!

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

