«Με την στεναχώρια δεν βγαίνει τίποτα…»

(από το προσωπικό μου ημερολόγιο…)

.

flower (1)

.

(…έτσι λέει η μαμά μου…)

και βλέπω ότι εν τέλει έχει δίκιο, όσο και αν παλιότερα την «παρεξηγούσα».

.

Θέλεις να στεναχωριέσαι;

Θέλεις να γκρινιάζεις;

Θέλεις να κλαις;

μπορείς ελεύθερα να το κάνεις 😦

αλλά ποιο το αποτέλεσμα;τι θα αλλάξει;

.

και, μήπως, μεταφέρεις τα ίδια συναισθήματα και γύρω σου;…

αυτό να προσέξεις!

.

κάποια πράγματα πάρ’ τα, απλώς, ως δεδομένα.

και να μην ξεχνάς να είσαι ευγνώμων για αυτά που έχεις…

και γι αυτά που δεν έχεις.

.

Με ένα «δόξα τω Θεώ!» όλα ομορφαίνουν! 

.

.

Καλό Σαββατοκύριακο!

Αλεξία

14 Σχόλια (+add yours?)

  1. Tzina Varotsi
    Νοε. 14, 2015 @ 12:18:23

    έτσι είναι!.. καλή σου μέρα Αλεξία 🙂

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. sigrekiannainteriors
    Νοε. 14, 2015 @ 15:09:01

    Πραγματικά έτσι είναι!
    Καλό Σαββατοκύριακο Αλεξία μου!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Ελευθερία
    Νοε. 14, 2015 @ 22:43:09

    Έτσι είναι!!Προσωπικά δε θέλω ούτε να κλαίω,ούτε να γκρινιάζω Αλεξία μου καλή.Αλλά πάλι δε νομίζω να υπάρχει και κανένας που να το θέλει αυτό.Δυστυχώς όμως,όπως διαπιστώνω,σε εμένα συμβαίνει κάποιες φορές αυτό πολύ έντονα!Και όπως λες και εσύ μεταφέρονται τα άσχημα συναισθήματα και στους γύρω μας και ειδικά στα παιδιά και στο σύζυγο.
    Αυτό το ” δόξα τω Θεώ” για το οποίο γράφεις εδώ είναι μεγάλο “όπλο” αλλά και μεγάλη παρηγοριά.
    Όπλο γιατί συνήθως στεναχωριόμαστε εξ’αιτίας κακών λογισμών που μας έρχονται(απ’το πουθενά;;;).Η δοξολογία είναι ένα μέσον να “ξορκίσουμε” αυτό το κακό!Και μόλις γίνει αυτό έρχεται η γλυκιά παρηγοριά…
    Κρατώ αυτό που λες:μ’ένα “δόξα τω Θεώ” αλλάζουν όλα.(και συμπληρώνω και μ’ένα χαμόγελο)
    την αγάπη μου και την ευγνωμοσύνη μου(δε φαντάζεσαι πόσο κουράγιο για να μη λυγίσω μου δίνουν τα όσα γράφονται εδώ)
    σ’ευχαριστώ για όλα…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Νοε. 14, 2015 @ 23:00:01

      Ελευθερία μου…με συγκινείς, πολύ…
      η αγάπη και η χάρη του Θεού ας μάς ενώνει εν Χριστώ, ώστε να βρίσκουμε αποκούμπι η μια στην άλλη.

      σε ευχαριστώ θερμά για όσα γράφεις
      να είσαι πάντα καλά, γλυκιά μου φίλη

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  4. Μέλια
    Νοε. 16, 2015 @ 19:00:12

    Στα δύσκολα πες “σ’ ευχαριστώ Θεέ μου” και προχώρα…

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. Δεσποινα Κ
    Νοε. 17, 2015 @ 12:42:56

    Αχ γλυκια μου Αλεξια να ξερες ποσο φορες εχω πει και εγω το ιδιο πραγμα!!! Φιλια!!!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. Giota Lim
    Νοε. 17, 2015 @ 14:53:47

    Μου φαίνεται πως θα εκτυπώσω την ανάρτηση και θα την κολλήσω στο ψυγείο μιας που εγώ είμαι ο ορισμός της γκρίνιας και της κλάψας…..ξέρω ότι δεν βγαίνει κάτι αλλά δε μπορω να το αλλάξω.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Νοε. 17, 2015 @ 21:33:57

      Και εγώ, Γιώτα μου, τα γράφω εδώ μπας και συνετιστώ, 🙂 για να τα διαβάζω και να τα ξαναδιαβάζω, να “δεσμεύομαι” και να προσπαθώ να τα τηρήσω….

      με την βοήθεια του Θεού, μπορούμε να βελτιωθούμε σιγά σιγά

      την αγάπη μου

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  7. Zina
    Νοε. 23, 2015 @ 16:25:36

    βοηθαει να ξεσπασεις, να δυναμωσεις και να βγεις πιο δυνατη!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

