Φθινοπωρινά λουλούδια…και σκέψεις

.

q2

.

Την σημερινή ανάρτηση την χαρίζω στην καλή μου την Ε… που χθες το βράδυ μου είπε στο τηλέφωνο: “Κάθε μέρα μπαίνω στο ιστολόγιό σου και, αν δεν δω καινούρια ανάρτηση, στεναχωριέμαι…” Πώς να μην συνεχίσεις, λοιπόν;…Πάντα με συγκινεί αυτή η επικοινωνία μαζί σας, είναι η μόνη αλλά τόσο σημαντική ανταπόδοση…

Το φθινόπωρο είναι συχνά εποχή αναδιοργάνωσης και νέων στόχων- και αυτό συμβαίνει και σε εμένα.

Οι τελευταίες μέρες είναι ιδιαίτερα απαιτητικές- διαβάζω πολύ,αναζητώ πληροφορίες στο διαδίκτυο, προσπαθώ να μάθω κάποια “δεξιότητα” .

Και μέσα σ΄όλα, τι να πρωτο-ασχοληθείς;…προτεραιότητα έχει πάντα η οικογένεια. και τελευταίο έρχεται, συχνά, το νοικοκυριό. Γιατί οι δουλειές του σπιτιού “δεν τελειώνουν ποτέ”… και όπως είχα γράψει και παλιότερα, προσπαθώντας να το τηρώ: “τι θα μείνει , όταν περάσουν τα χρόνια; τα καθαρά πατώματα και τα αστραφτερά τζάμια;…” Κάπως έτσι επιχειρώ να βάλω σε μια σειρά όσα απαιτούν από εμένα χρόνο και δυνάμεις- και να φτάνω στο τέλος της μέρας νιώθοντας ότι αξιοποίησα όσο το δυνατόν καλύτερα τον χρόνο μου… τουλάχιστον δεν τον σπατάλησα…

Λοιπόν, ενώ έλεγα ότι δεν θα γράψω, πάλι έπιασα τα λόγια… 

Σήμερα, ενώ πολλά έχω στο μυαλό μου να γράψω, προτιμώ να δούμε και πάλι φύση,που μας ηρεμεί, μας γαληνεύει και μας ξεκουράζει-  και κυρίως τα φθινοπωρινά λουλούδια που μόλις ανθίσανε στους κήπους και στις αυλές της γειτονιάς.

Το νινί στο μάρσιπο, στην σημερινή μας βολτούλα, θα έλεγε: “Μα τι την έπιασε την μαμά; Σκύβει και ξανασκύβει, και όλο κλικ κλικ ακούω!” 🙂

.

q2 .

.q8.

q3 .

q4 .

q5 .

άσπρα χρυσάνθεμα, αγιοδημητριάτικα

q6 .

q7 .

τριφυλλάκι ανθισμένο

q1.

μανιταράκια…

μανιταράκια...

.

νυχτολούλουδο…

q12

.

κίτρινο γιασεμί

q13

.

και ο φθινοπωρινός ουρανός,

q14

στο ηλιοβασίλεμα…

.

μανιταράκια...

.

με την αγάπη μου,

Αλεξία

18 Σχόλια (+add yours?)

  1. Tzina Varotsi
    Ὀκτ. 19, 2015 @ 20:33:20

    έχεις δίκιο.. αυτό που μένει τελικά είναι οι στιγμές.. κι όχι τα αστραφτερά πατώματα .. νά’ σαι καλά Αλεξία μου!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. yianna panou
    Ὀκτ. 19, 2015 @ 20:49:28

    Υπέροχες φωτογραφίες Αλεξία μου!!! Φιλιά πολλά!!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Αραμπατζή Ευθυμία
    Ὀκτ. 19, 2015 @ 20:50:14

    Αχ, πόσο ζηλεύω Αλεξία!Η φύση αυτήν την περίοδο έχει υπέροχους χρωματισμούς και πανέμορφα λουλουδάκια που μας ηρεμούν!Σε ευχαριστούμε για τις υπέροχες φωτογραφίες

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ὀκτ. 19, 2015 @ 21:36:23

      Έτσι είναι, Ευθυμία μου
      και προσπαθώ πολύ για να βγω- έστω και για λίγα λεπτά- από το σπίτι κάθε μέρα, να περπατήσω στη φύση….

      εγώ σας ευχαριστώ για την αγάπη σας ❤

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  4. Τριανταφυλλένια
    Ὀκτ. 20, 2015 @ 00:58:26

    Κι εγώ μαζί με τη φιλενάδα σου είμαι!!!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. Μαρια
    Ὀκτ. 20, 2015 @ 15:15:06

    Αλεξια μου κ εγω περιμενω κάθε μέρα να διαβάσω κάτι στη σελίδα σου.. Κάτι ενθαρρυντικό για όλες εμάς που παλεύουμε για την ψυχική ισορροπία των παιδιών μας σ ευχαριστω

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. Ελευθερία
    Ὀκτ. 20, 2015 @ 18:16:41

    Και σε εμένα δίνουν πολύ κουράγιο οι αναρτήσεις σου Αλεξία μου. Οι φωτογραφίες σου είναι πραγματικά υπέροχες.Σήμερα τις είδα από το πρωί και τις “κράτησα” για να παίρνω δύναμη.
    Να είσαι καλά,σε ευχαριστώ πολύ…
    φιλιά…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ὀκτ. 20, 2015 @ 22:01:25

      Ελευθερία μου, είσαι πράγματι από τους ανθρώπους που στηρίζουν τόσο αυτή την μικρή προσπάθεια…και σε ευχαριστώ θερμά γι αυτό.
      το μόνο που ζητάω από εσάς είναι μια μικρή προσευχούλα, για δύναμη και κουράγιο…

      την αγάπη μου πάντα

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  7. Μέλια
    Ὀκτ. 20, 2015 @ 22:06:39

    Αχ καλή μου Αλεξία!
    Πρώτα χάζεψα και απόλαυσα τις πανέμορφες φωτογραφίες σου και μετά διάβασα το κείμενο. Με πήγες μία μεγάλη λουλουδιασμένη βόλτα στην ευλογημένη φύση.
    Και σ’ ευχαριστώ για τις ξένοιαστες στιγμές που μου χάρισες!

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  8. momyof6
    Ὀκτ. 20, 2015 @ 22:12:07

    Μεγάλη ευλογία η φύση…
    και πολύ χαίρομαι που κάναμε μαζί την βολτούλα μας!

    εγώ σε ευχαριστώ, Μέλια μου, για όλα…
    την αγάπη μου

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  9. emama christina
    Ὀκτ. 21, 2015 @ 22:12:08

    Λατρεύω τη φθινοπωρινή φύση και λάτρεψα τις φωτογραφίες σου Αλεξία μου!
    Φαντάζομαι το νινί και εσένα να φωτογραφίζετε παρέα. Θα ήθελα να σας βλέπω από κάπου!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ὀκτ. 22, 2015 @ 22:34:24

      Οι φωτογραφίες μου δεν έχουν ιδιαίτερες αξιώσεις…
      αλλά η φωτογράφιση με το νινί είναι το κάτι άλλο!

      άσε, έλεγα… θα μας βλέπει κανείς και θα γελάει!!! 😉

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  10. Δεσποινα
    Νοε. 04, 2015 @ 07:49:27

    Τι υπεροχή λουλουδένια ανάρτηση!!!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

