Φθινοπωρινές εικόνες από έναν περίπατο στην εξοχή

.

?????????????

.
Μέρες είχα να βγω μια βόλτα στην εξοχή… ο άστατος , βροχερός και υγρός καιρός,  μια ίωση που με ταλαιπωρεί ,  τα μικρά που ήταν και αυτά αδιάθετα, με κράτησαν μέρες στο σπίτι.

Όμως χθες ένιωσα ότι, έστω για λίγο, πρέπει να βρεθώ κοντά στην φύση. Και αφού τα παιδιά είχαν πάει με τον μπαμπά στις απογευματινές τους δραστηριότητες, πήρα το μωρό μας και κάναμε την βολτούλα μας.

Γύρισα χαρούμενη και ανανεωμένη… 

Λίγες φωτογραφίες, χωρίς ιδιαίτερες αξιώσεις – (πώς να φωτογραφίσω με το νινί στον μάρσιπο; …) – αλλά με την ομορφιά και την γαλήνη που μας χαρίζει η επαφή με την Δημιουργία…

.

 

η πασχαλιά άνθισε, Οκτώβρη μήνα… την “μπέρδεψε” ο καιρός

.

111

τα τελευταία τριαντάφυλλα της χρονιάς…

.

112

.

.

11111

.

φθινοπωρινός ουρανός στο σούρουπο…

.

117

.

118

.

115

.
116

.

.

114

.

γατάκια αγαπημένα- όλα τα μωρά έχουν την δική τους χάρη! ❤

.

119

.

110

.

.

.

και τα τελευταία λουλούδια στο μπαλκόνι μας… την άνοιξη πάλι…

.

1112

.

1113

.

1114

.

1115

.

 

.

Με την αγάπη μου,

Αλεξία

14 Σχόλια (+add yours?)

  1. Tzina Varotsi
    Ὀκτ. 16, 2015 @ 16:00:57

    εγώ γιατί δεν βλέπω φωτογραφίες;.. Αλεξία .. τις διέγραψες;

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ὀκτ. 16, 2015 @ 16:35:20

      Αυτά γίνονται όταν κάνεις τόσο βιαστικές αναρτήσεις! 🙂
      Τις είχα ανεβάσει απευθείας από την “Συλλογή” του κινητού μου, και γι αυτό δεν εμφανιζόταν σε “δημόσια χρήση”.
      Τώρα τις ανέβασα στην Συλλογή πολυμέσων του μπλογκ, και νομίζω πως είναι ορατές σε όλους.

      σε ευχαριστώ, Τζήνα μου, που το επισήμανες!

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  2. Μαρία Έλενα
    Ὀκτ. 16, 2015 @ 17:17:47

    Όμορφες φωτος
    Φιλάκια …

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Ελευθερία
    Ὀκτ. 17, 2015 @ 09:00:06

    Πολύ όμορφες Αλεξία μου!Χρειάζονται πότε πότε αυτές οι βολτούλες που ανανεώνουν τη διάθεση.
    Πολλά φιλιά,καλό Σαββατοκύριακο σε όλους σας…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ὀκτ. 17, 2015 @ 23:21:24

      πράγματι, Ελευθερία μου, δίνουν πολύ δύναμη αυτοί οι περίπατοι στην φύση…
      και για λίγο μόνο να βγούμε στον καθαρό αέρα, αλλάζει η διάθεσή μας.

      να είσαι καλά, καλό Σαββατοκύριακο και σε εσάς!
      την αγάπη μου

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  4. Eλίνα
    Ὀκτ. 17, 2015 @ 12:16:26

    Αλεξία, πόσο τυχερή είσαι που ζεις σε τέτοια μέρη!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ὀκτ. 17, 2015 @ 23:22:54

      ήταν όνειρο ζωής να ζήσουμε κοντά στην φύση, μετά από πολλά χρόνια στην μεγαλούπολη…
      και δοξάζω συνεχώς τον Θεό που πραγματοποιήθηκε.

      Να είσαι καλά, Ελίνα μου!

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  5. Μέλια
    Ὀκτ. 18, 2015 @ 12:07:39

    Μια βόλτα στη φύση και σε συγκλονίζει το μεγαλείο του Θεού. Όλα σωστά βαλμένα στη θέση τους!

    Να είσαι καλά Αλεξία μου με ταξίδεψες για άλλη μια φορά..

    Όσο για τις φωτογραφίες σου τι να πω… ταξιδιάρικες, πανέμορφες!!

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. momyof6
    Ὀκτ. 18, 2015 @ 22:22:46

    πολύ χαίρομαι που “ταξιδέψαμε” μαζί, Μέλια μου!
    η επαφή με την φύση και το μεγαλείο της Δημιουργίας, μας φέρνει πιο κοντά στον Δημιουργό…

    να είσαι πάντα καλά, την αγάπη μου ❤

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  7. Parentslandgr
    Ὀκτ. 19, 2015 @ 09:03:20

    Και εμενα μου αρεσει να φωτογραφιζω τη μαγεια του ουρανου. Μου μοιαζει παντα σαν πινακας ζωγραφικης.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  8. mummy's little man
    Ὀκτ. 19, 2015 @ 12:15:15

    Άκρως φθινοπωρινές οι φωτογραφίες και με το μωράκι αγκαλίτσα είναι ότι πρέπει1

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

