Δύο Liebster Award- και μια ανοιχτή πρόσκληση προς τις νέες μαμαδο- bloggers

.
 .
Όσα βραβεία Liebster έχω λάβει , τα εκτιμώ πολύ και με συγκινούν… (ΕΔΩ θα τα βρείτε όλα)
Είναι μια επιβράβευση “απτή” για τον κόπο που κάνω για το μπλογκοσπιτάκι μου και με γεμίζουν με χαρά , δύναμη και διάθεση για συνέχεια.
.
 Ναι, χρειάζεται κι αυτό, γιατί μέσα στους ρυθμούς της καθημερινότητας, με τόσες απαιτήσεις και τόσες ανάγκες γύρω μου και μέσα την οικογένειά μου, το blogging μπορεί να φαίνεται προς στιγμήν μια ακόμα δύσκολη πρόκληση… που αξίζει όμως σίγουρα τον κόπο, μιας που δίνει τόση ανταπόδοση αγάπης και θετικών συναισθημάτων.
 .
Τις τελευταίες μέρες έλαβα δυο ακόμα βραβεία από δυο πολύ αγαπημένα ιστολόγια και ευχαριστώ θερμά!
.
το πρώτο ήρθε από την μαμά Μαρίνα και το μπλογκ littleboxofluv 
.
και το δεύτερο από την μαμά Μερσίνη και το μπλογκ Τοσοδούλικα
 .

 .
Η Μαρίνα είναι η μανούλα του Φατσουλίνου και γράφει με τον δικό της, υπέροχο και πολύ τρυφερό τρόπο για την ζωή της με το παιδάκι της.
Όπως γράφει η ίδια:“Είμαι μια ευτυχισμένη μονογονιός και μεγαλώνω την αγάπη της ζωής μου μόνη μου τους τελευταίους μήνες”.
.
.
 
Η Μερσίνη έχει το δικό της γλυκό “τοσοδούλικο”! όπως συστήνεται η ίδια:

 “Είμαι μαμά με πρόωρα γεννημένα μωρά (δίδυμα). Για την ακρίβεια έχω πια ένα γιο στη γη και έναν στον ουρανό.

Στο blog μου θα διαβάσεις πως γνωρίστηκα πρόωρα με τα μωρά μου και όλα όσα έμαθα και μαθαίνω για την προωρότητα.
Επίσης θα βρεις ιατρικές πληροφορίες σχετικές με την προωρότητα, ιδέες για γνώση και παιχνίδι με τα παιδιά καθώς και ιστορίες προωρότητας που έχουν μοιραστεί μαζί μας μέχρι τώρα φίλες μαμάδες.”
.
 .
Οι ερωτήσεις της Μαρίνας  …- και οι απαντήσεις μου:
 .
1. Τι σε ώθησε στην δημιουργία του μπλοκ;
η αγάπη μου για το διάβασμα και το γράψιμο…ο υπολογιστής και το διαδίκτυο μας δίνουν μεγαλύτερο εύρος απ΄ ό,τι τα τετράδια και τα μολύβια μας!
.
2. Από ποιον ή από που πηγάζει η έμπνευση σου για τις αναρτήσεις του μπλοκ σου;
κυρίως από την οικογένειά μου και τις μικρές μας, καθημερινές στιγμές, τις χαρές και τους προβληματισμούς μου- αλλά και απ΄όσα βλέπω και ακούω να εξελίσσονται γύρω μου
.
3. Αν ήταν να διαλέξεις κάποιο άλλο όνομα για το μπλοκ σου ποιο θα ήταν αυτό;
το όνομα το άλλαξα σχετικά πρόσφατα, με τον ερχομό του μωρού μας- από momyof6 έγινε “Οικογένεια, μαι αγωνιά του Παραδείσου” που είναι γενικότερο και όχι περιοριστικό , όπως ήταν ο αριθμός.
Δεν νομίζω να το αλλάξω ξανά.
.
4. Ποια είναι η γνώμη της οικογένειας σου για το μπλοκ σου;
Ο άντρας μου και τα παιδιά μου το αγαπούν, το χαίρονται και το καμαρώνουν πολύ!
Δεν το έχω κάνει ακόμα γνωστό σε πολλούς συγγενείς και φίλους, αν και σιγά σιγά γίνεται κι αυτό…
.
5. Ποια ώρα της ημέρας γράφεις περισσότερο;
Το βράδυ, αφού κοιμηθούν τα παιδιά, ή νωρίς το πρωί.
.
6. Ποια είναι η αγαπημένη σου φράση;
“Δόξα τω Θεώ!”
.
7. Τι σε κάνει να ξεκαρδίζεσαι στα γέλια;
Τα γέλια των μικρών μου!
.
8. Ποια παιδική ανάμνηση σου έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό;
Οι οικογενειακές μας εκδρομές και τα καλοκαίρια στο χωριό
.
9. Τι είναι πιο σημαντικό για σένα το οποίο θέλεις να μεταφέρεις στα παιδιά σου;
Η αγάπη στο Θεό και στον άνθρωπο, και η πίστη στην Αιωνιότητα της ψυχής
.
10. Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο στη ζωή σου;
η Αιωνιότητα και η Άλλη ζωή
.
 .
Στις ερωτήσεις της Μερσίνης έχω ήδη απαντήσει σε παλιότερη ανάρτηση- τις αντιγράφω εδώ, τροποποιώντας λίγο κάποιες:
 .
1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;
 Το “μικρό” μου ιστολόγιο, το momyof6.wordpress.com ,αρχικά λειτούργησε ως αρχείο και “αποθήκη” άρθρων που διάβαζα και με ενδιέφεραν, και δεν ήθελα να χαθούν μέσα στο πέλαγος του διαδικτύου.

Από καιρό τα αποθήκευα στον υπολογιστή μου, αλλά αφού πλέον συνήθισα το blogging,σκέφτηκα να τα μοιράζομαι και με άλλους.

Πλέον γράφω περισσότερο δικά μου κειμενάκια.

 .
2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;
 Με ενθουσιάζει η λάμψη και το χαμόγελο στα μάτια των παιδιών- μου δίνει ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον της πατρίδας μας και του κόσμου όλου…
 .
3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
 Η επικοινωνία είναι ένα από τα ζητούμενα του blogging. Η ανταπόκριση των αναγνωστών δίνει δύναμη για συνέχιση της προσπάθειας και η ανταλλαγή απόψεων βοηθά στο να αντικρίσουμε καλύτερα την πραγματικότητα και να βελτιωθούμε ως πρόσωπα.
 .
4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
 εδώ αναρτώ άρθρα για το μεγάλωμα των παιδιών μας, από την εγκυμοσύνη και τον θηλασμό ως την εφηβεία (όπως κατανέμονται και οι ηλικίες των παιδιών μου!).πρακτικά θέματα για την οργάνωση της οικογενειακής ζωής, συνταγές, κατασκευές για τα παιδιά, παραμύθια, μουσική…αλλά και θέματα πνευματικά ή εθνικά, κοινωνικά και πολλά άλλα…¨πολυπρόσωπο” αυτό το ιστολόγιο…όπως και η καθημερινότητα μας ως γονείς!!!
Τελευταία έχω αρχίσει να αναρτώ περισσότερα προσωπικά κείμενα, ως ανταπόκριση στο αίτημα των αναγνωστών.
 .
5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
 Πολλές φορές επικοινώνησα διαδικτυακά με άλλους bloggers…και αυτή η επικοινωνία μου έδωσε μεγάλη χαρά.
Έχω επικοινωνήσει και τηλεφωνικά με κάποιες φίλες  και εύχομαι να έρθει η στιγμή να συναντηθούμε και από κοντά!
.
6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
Ένα από τα όνειρά μου είναι να συμμετέχουν και τα παιδιά μου στις αναρτήσεις!- ήδη τα μεγαλύτερα με βοηθούν με πολλή προθυμία και χαρά, καθώς κατέχουν περισσότερο κάποια θέματα που αφορούν τους υπολογιστές.
 .
7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
 Νομίζω πως η ταχύτητα στις δουλειές του σπιτιού είναι ένα από τα “χαρίσματά” μου- δεν μπορώ να ισχυριστώ ωστόσο ότι γίνονται με τελειότητα, αλλά η αποτελεσματικότητα μετράει! 🙂
.
8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
 Αναλόγως με τις “συνθήκες” στο σπίτι…προτεραιότητα έχουν πάντα τα παιδιά .
Αν υπάρχει διαθέσιμος χρόνος, το blogging είναι για εμένα ξεκούραση και αναζωογόνηση!
Κάθε ανάρτηση μου παίρνει κάπου μισή ώρα για να την γράψω.
 .
9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
Όπως είπα και παραπάνω, ξεκίνησα με αναδημοσιεύσεις άρθρων που διάβαζα και δεν ήθελα να χάσω.
Πλέον προσπαθώ περισσότερο να γράφω και δικά μου κείμενα, με αφορμή κάποια γεγονότα της οικογενειακής μας ζωής, προβληματισμούς και σκέψεις…
.
10) Ευχές για τον αναγνώστη.
 Εύχομαι στους αναγνώστες μας καλή δύναμη και ο Θεός να σας χαρίζει ό,τι καλύτερο, ό,τι έχει ο καθένας ανάγκη.
.
Στις μανούλες που με διαβάζουν ,να χαίρονται τις οικογένειές τους και να απολαμβάνουν τους καρπούς του κόπου τους…
.
.
Θα ήταν τιμή μου να παραλάβουν το βραβείο, ελεύθερα, οι νέες μαμαδο bloggers που δεν το έχουν ακόμα παραλάβει, αλλά και όποια-ος άλλη-ος  blogger το επιθυμεί.
Ας περάσουν να το πάρουν και ας αφήσουν στα σχόλια από κάτω το λινκ της ανάρτησής τους.
Είναι μια ευκαιρία να μάς συστήσετε τα μπλογκ σας.
Θα μου δώσετε μεγάλη χαρά να σας γνωρίσω καλύτερα! 
.

.
Οι  κανόνες του βραβείου είναι:
1. Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
2. Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
3. Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις  και έχουν λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. (Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε.)
4. Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
5. Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.
.
.
Οι ερωτήσεις που θέτω:
1. Τι σε ώθησε στην δημιουργία του μπλοκ;
2. Από ποιον ή από πού πηγάζει η έμπνευση σου για τις αναρτήσεις του μπλοκ σου;
3. Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
4.Πόσο χρόνο αφιερώνεις στο blogging; σου αρκεί ή θα ήθελες περισσότερο;
5.Τι σου προσφέρει το blogging σε συναισθηματικό επίπεδο;

6.Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο – ή, έστω, ένα από τα αγαπημένα σου;

7.Τι σε ξεκουράζει , σε ηρεμεί και σε χαλαρώνει;

8.Εργάζεσαι; (εκτός σπιτιού, εννοώ, γιατί ως μαμά σίγουρα δεν σταματάς ποτέ!)

9.Τι ονειρεύεσαι για το μέλλον της πατρίδας μας;

10.Τι πιστεύεις ότι είναι αυτό που σου δίνει την μεγαλύτερη δύναμη στον καθημερινό σου αγώνα;

.
.
με την αγάπη μου,

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. marinaangel
    Ὀκτ. 07, 2015 @ 08:47:16

    Αλεξία μου σε ευχαριστώ για την αναφορά σου στην ανάρτηση σου. Όλο τέτοια βραβεία σου εύχομαι. Χαίρομαι ιδιαίτερα που έχεις τον Θεό και την Παναγία μας οδηγό σου.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ὀκτ. 07, 2015 @ 20:51:19

      Σε ευχαριστώ και εγώ Μαρίνα μου, για την τιμή!
      είναι πολύ όμορφο να έχουμε τέτοιες ζεστές σχέσεις μεταξύ μας, εμείς οι bloggers.

      Η Παναγία μας πάντα να σας σκεπάζει.

      την αγάπη μου

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  2. Μαρία Έλενα
    Ὀκτ. 07, 2015 @ 15:05:26

    Όμορφες οι απαντήσεις σου.
    Εγώ το έχω πάρει αυτό το βραβείο.
    Φιλάκια …

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

