Ένα βραβείο αγάπης για το ιστολόγιό μου- και μια αλυσίδα αλληλογνωριμίας

.
.
Όταν ξεκίνησα δειλά το blogging, δεν περίμενα ότι θα περιβαλλόμουν από τόσες φίλες με αγάπη και ενδιαφέρον για το μπλογκοσπιτάκι μου και το πρόσωπό μου. 
Και όμως, εδώ μέσα γνώρισα ανθρώπους που νοιάζονται για τον άλλο, που προσφέρουν απλόχερα την στήριξή τους και που έχουν πάντα κάτι όμορφο να παρουσιάσουν στον κόσμο του διαδικτύου, χωρίς κανένα όφελος , πέρα από την χαρά της επικοινωνίας…
.
Από την φίλη μου την Γιάννα και το αγαπημένο της μπλογκ, με την νέα ονομασία: “Όταν γεννήθηκα ξανά”  , έλαβα με χαρά ένα ακόμα βραβείο Liebster (τα προηγούμενα εδώ) και την ευχαριστώ θερμά, για την αγάπη της και την επιλογή του ιστολογίου μου, ανάμεσα από τόσα άλλα.
Γιάννα μου, εύχομαι ολόψυχα να συνεχίσεις με δύναμη, χαρά και καλή διάθεση όλα όσα κάνεις!
 .
Απαντώ, λοιπόν, στις ερωτήσεις της Γιάννας-σε μια μίνι ανάκριση! 🙂 Θα γράψω αυθόρμητα, ό,τι μου έρχεται στο μυαλό.
 .

 .
Οι ερωτήσεις- και οι απαντήσεις μου:
Χωρισμένες σε 5 για το blogging και 5 προσωπικές.
 .
 1.Θέλω να μου συστηθείς, όπως δεν έχεις συστηθεί ξανά.

\τι να γράψω τώρα; Δεν είμαι καλή να παρουσιάζω τον εαυτό μου…

Είμαι μαμά επτά μικρών ανθρώπων, από 13 ετών έως 4 μηνών, που το καθένα έχει τον δικό του, ολόγλυκο χαρακτήρα ❤

Σύζυγος ενός υπέροχου άνδρα,που πάντα με στηρίζει σε ό,τι και να κάνω (αλλιώς δεν θα τα έβγαζα πέρα…)

Κόρη, αδελφή, πολύ ευγνώμων για τους γονείς και τα αδέλφια μου… 

Μπλόγκερ (ε, το προσπαθώ κι αυτό… 🙂

Αγαπώ το διάβασμα – πολύ! 

την μουσική, την μαγειρική, το πλέξιμο με βελονάκι , την κηπουρική, τα λουλούδια μου, τα ζωάκια μου

τα ταξίδια και τις εκδρομούλες

μου αρέσει να είμαι δασκάλα για τα παιδιά μου

και γενικότερα προσπαθώ να βρίσκω σε κάθε στιγμή της ζωής, είτε εύκολη είτε δύσκολη, μια μικρή ευλογία…

.

 2. Τι θα διαβάζω αν ακολουθήσω το μπλογκ σου;

Πολλά και διάφορα: από κείμενα που διαβάζω και με εμπνέουν,  μέχρι δικά μου κειμενάκια, με χαρές, προβληματισμούς ή δυσκολίες της καθημερινής μου ζωής. Εδώ θα βρεις και λίγες φωτογραφίες μου και συνταγές μαμαδίστικες. Αναρτώ ό,τι προλαβαίνω από τα πολλά που θα ήθελα να μοιραστώ.

.

3.Πες μου 5 παραξενιές σου.

Ποιες να διαλέξω από τις πολλές;;; 🙂

.δεν βαριέμαι ποτέ το ίδιο κέικ

.βολεύομαι μόνο σε μια συγκεκριμένη καρέκλα στο γραφείο μου

.αν πιάσω το βελονάκι, δεν το αφήνω

.τελευταία “κόλλησα” με την ραπτομηχανή μου

.μπορώ να διαβάσω πάμπολλες φορές τα ίδια και τα ίδια βιβλία

.

4.Έχεις σκεφτεί ποτέ να “blogάρεις” επαγγελματικά;

Δεν θα το ήθελα καθόλου, γιατί νομίζω ότι θα αλλοιώσει τον τρόπο που γράφω και εκφράζομαι αυθόρμητα… έτσι θα είχα στο μυαλό μου κάποιο οικονομικό όφελος, το οποίο νομίζω πως θα καθόριζε την θεματολογία μου, σύμφωνα με τις επιθυμίες άλλων.Το blogging για εμένα είναι χαρά και “δόσιμο” , “μοίρασμα”.

.

5. Γιατί διάλεξες τον συγκεκριμένο τίτλο για το μπλογκ σου;

Αρχικά ήταν momyof6, αλλά με τον ερχομό του νέου μέλους της οικογενείας μας, μιας και δεν ήταν εύκολο να αλλάξω το user name, μετατρέποντάς το σε  momyof7…θέλησα να  κάνω γενικότερο τον τίτλο του μπλογκ…Και έγραψα ως κεφαλίδα :”Οικογένεια, μια γωνιά του Παραδείσου”, γιατί πιστεύω ότι η οικογένειά μου είναι η μεγαλύτερη ευλογία στη ζωή μου, μια πρόγευση Ουρανού…

.

6.Μοιράσου μαζί μας μια από τις αγαπημένες σου στιγμές μέσα στην μέρα.

Δύσκολη η επιλογή … τι να διαλέξω από τόσες ευλογίες;..ας διαλέξω κάτι “χωρίς παιδιά” :
όταν ηρεμεί το σπίτι και έχω λίγο χρόνο με τον καλό μου, γιατί μέσα στην μέρα δεν βλεπόμαστε. Είναι η ώρα που “γεμίζουν οι μπαταρίες μου”.

.

7.Πόσο χρόνο αφιερώνεις στο blogging;

Συνήθως κάνω μέρα παρά μέρα ανάρτηση, κι αυτή μου παίρνει κάπου μισή ώρα. Λίγα λεπτά μου παίρνουν και οι απαντήσεις στα σχόλιά σας και στα μηνύματά σας, και αυτές οι στιγμές της επικοινωνίας είναι από τις αγαπημένες μου! 

.

8. Εξομολογήσου ένα ανεκπλήρωτο όνειρο σου.

Θα ήθελα να σπουδάσω Παιδαγωγικά- αν και είχα την ευκαιρία να περάσω σ’ αυτή την σχολή, δεν την είχα βάλει καθόλου στο μηχανογραφικό. ΄Και σπούδασα κάτι άλλο, που μου άρεσε πολύ, αλλά δεν άσκησα ως επάγγελμα. Πλέον, ως μαμά, το έχω λίγο μετανοιώσει, αλλά ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα το καταφέρω να πάρω το πτυχίο της δασκάλας!

.

9. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο όλως των εποχών;

Δύσκολη η επιλογή… θα διαλέξω ένα “διαχρονικό” βιβλίο, το Ψαλτήρι του Δαυϊδ, που όσες φορές κι αν το διαβάσω, μιλάει στην ψυχή μου: είναι ύμνος, προσευχή, και συνάμα πολύ ανθρώπινο και συναισθηματικά γραμμένο κείμενο, που ταιριάζει πολύ με την δική μου ψυχοσύνθεση.

.

10.Τι σου προσφέρει το blogging σε συναισθηματικό επίπεδο;

Πολλά… η επικοινωνία με μανούλες είναι πολύ τονωτική για εμένα, μου δίνει την αίσθηση ότι δεν είμαι μόνη στον αγώνα μου, και από εκεί αντλώ πολλή δύναμη, κουράγιο, θετική διάθεση και χαρά. Είναι ένα αποκούμπι αυτή η γωνίτσα μου…

.

Με την σειρά μου θα απονείμω το βραβείο σε κάποια αγαπημένα blogs- ποιο να πρωτο διαλέξω δεν ξέρω! Μακάρι να μπορούσα να το δώσω σε πολύ περισσότερες…

    1. Το σπιτάκι της Μέλιας 
    2. Όταν στέλνει ένα παιδί…
    3. Misionary mom at home
    4. Κορίτσι Μάλαμα
    5. Ροδούλα- Αννούλα
    6. 365 days of bliss
    7. Μαμά για σπίτι
    8. For happy moments
    9. Mamangelic
    10. και , τέλος, ανταποδίδω το βραβείο στη Γιάννα και στο “όταν γεννήθηκα ξανά…”

.

Κορίτσια μου, θα σας ζητήσω να απαντήσετε στις ακόλουθες ερωτήσεις:

-Γιατί ξεκίνησες το blog σου;

-Λίγα λόγια για την σχέση σου με άλλους bloggers

-Τι ήταν εκείνο που σε δυσκόλεψε περισσότερο στην μέχρι τώρα πορεία σου στο blogging;

-Σε συζητήσεις με φίλους, αναφέρεσαι στο blog σου;

-Τι σου προσφέρει το blogging σε συναισθηματικό επίπεδο;

-Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο – ή, έστω, ένα από τα αγαπημένα σου;

-Τι σε ξεκουράζει και σε χαλαρώνει;

-Εργάζεσαι; (εκτός σπιτιού, εννοώ, γιατί ως μαμά σίγουρα δεν σταματάς ποτέ!)

-Τι ονειρεύεσαι για το μέλλον της πατρίδας μας;

-Τι πιστεύεις ότι είναι αυτό που σου δίνει την μεγαλύτερη δύναμη στον καθημερινό σου αγώνα;

.

Ακολουθώντας τους κανόνες, κάνετε την δική σας ανάρτηση και αφήνετε τον σύνεσμο της ανάρτησής σας σε σχόλιο κάτω από αυτό το ποστ.

.

Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής:

 1. Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
2. Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
3. Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις  και έχουν λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. (Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε.)
4. Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
5. Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.
.

Θα περιμένω με χαρά τις απαντήσεις σας και την συνέχεια αυτής της αλληλογνωριμίας!

.

με την αγάπη μου

Αλεξία

.

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. Κοσμας Μουτεβελης.
    Σεπ. 26, 2015 @ 02:57:51

    Η αγαπη εναι μεσα σε καθε καρδια αρκει να μπορε να την εξωτερικευει…….Ο καλος Θεος να σας δινεει δυναμη σε καθε καλο.Το κενο του νοηματος της ζωης μας ποτε δεν καλυπτεται με υλικα πραγματα.! ! !

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. yianna panou
    Σεπ. 26, 2015 @ 07:16:45

    Αλεξία μου τι ωραίες απαντήσεις νιώθω πως σε ξέρω λίγο καλύτερα τώρα! Σε ευχαριστώ για το βραβείο – θα φροντίσω να απαντήσω άμεσα!! Φιλιά πολλά

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Σεπ. 26, 2015 @ 16:27:46

      Γιάννα μου, δεν μπορούσα να μην σου το αντι-προσφέρω!
      αν και έχεις κάνει ήδη ανάρτηση, αν θέλεις πρόσθεσε τις επιπλέον ερωτήσεις- απαντήσεις

      εγώ σε ευχαριστώ! φιλιά

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  3. kallikent
    Σεπ. 26, 2015 @ 09:04:43

    Πολύ ωραίες απαντήσεις! Να ‘σαι καλά και εσύ και η οικογένειά σου! Και keep blogging!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. Missionary Athome
    Σεπ. 26, 2015 @ 10:05:10

    Σε ευχαριστώ πολύ!! Το πρώτο μου βραβείο και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη!
    Οι απαντήσεις σου αγγίζουν όλες την καρδία μου! και οι ερωτήσεις σου για εμάς το ίδιο.! – να σου πω και ένα μυστικό;- και εγώ θα ήθελα να είχα σπουδάσει παιδαγωγικά, αν και δεν νομίζω πως πλέον έχω την ίδια όρεξη για διάβασμα .
    υ.γ. χαίρομαι που ”κόλλησες” και με την ραπτομηχανή σου 🙂

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Σεπ. 26, 2015 @ 16:30:29

      Ω, έχουμε την ίδια επιθυμία;
      τελικά τα παιδαγωγικά θα έπρεπε μάλλον να τα είχε σπουδάσει κάθε μαμά 🙂

      το βραβείο σου αξίζει για την όμορφη δουλειά σου, πολύ χάρηκα και την τελευταία σου ανάρτηση.
      Με εμπνέεις στο ράψιμο, αλήθεια! από εσένα και την Τριανταφυλλένια ξεσηκώθηκα!

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  5. Μαρία Έλενα
    Σεπ. 26, 2015 @ 15:45:47

    Όμορφες οι απαντήσεις σου
    Φιλάκια …

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. Μέλια
    Σεπ. 26, 2015 @ 20:42:27

    Οι αυθόρμητες απαντήσεις σου Αλεξία μου, ολοκλήρωσαν την εικόνα που είχα στο μυαλό μου για σένα.

    Είσαι ένας άνθρωπος χαρά Θεού… γλυκιά μανούλα, τρυφερή σύζυγος!
    Γλυκομίλητη , ευγενική, μοιράζεσαι απλά, φιλικά σχεδόν τα πάντα μαζί μας,

    Όταν επισκέπτομαι το ιστολόγιό σου νιώθω σαν το σπίτι μου… άνετα και ζεστασιά!
    Είμαι τυχερή που “συναντηθήκαμε” στον απέραντο κόσμο του διαδικτύου.

    Ο Θεός να σου δίνει δύναμη! Αγάπη και ευτυχία στο σπιτικό σου.

    Όσο για το βραβείο στο ταπεινό μου “σπιτάκι” με συγκίνησες και σε χιλιοευχαριστώ.

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Σεπ. 27, 2015 @ 16:51:23

      Μέλια μου, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Μακάρι να τα άξιζα.
      αποτελούν, ωστόσο, ένα κίνητρο για βελτίωση…

      Ευχαριστώ πάντα τον Θεό για το συναπάντημα που είχαμε…

      Καλή δύναμη και σε εσένα, να συνεχίσεις με χαρά την όμορφη δουλειά σου μέσα από το αγαπημένο Σπιτάκι σου.

      την αγάπη μου πάντα ❤

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

