Ένα τραπέζι κερασμένο για τα παιδιά…

.

Κάτι απίστευτο και πολύ όμορφο συνέβη σήμερα- ένα μεγάλο “ευχαριστώ” θέλουμε να εκφράσουμε προς τους άγνωστους συνανθρώπους μας που, με πολλή ευγένεια και λεπτότητα, “κέρασαν” στην οικογένειά μας ολόκληρο τον λογαριασμό που κάναμε, στο μαγαζί που καθήσαμε να φάμε το μεσημέρι… και αυτό γιατί, όπως μας εξήγησε ο σερβιτόρος, χάρηκαν που είδαν τα παιδιά… ο ίδιος δεν το πίστευε, έλεγε πως πρώτη φορά συνέβη στο μαγαζί τους. Και εμείς φυσικά μείναμε έκπληκτοι.

τραπέζι

πώς το περιγράφει η κόρη μας :

“Κυριακή σήμερα και αποφασίσαμε  να πραγματοποιούμε μια μικρή  βόλτα στην πόλη!  😊

Φάγαμε το πρωινό μας και χορτάτοι ξεκινήσαμε με προορισμό μας την παραλία !

Νοικιάσαμε ένα μεγάλο ποδήλατο ( για να μας χωράει όλους) και  μια ακόμη περιπέτεια μόλις είχε αρχίσει !

 

Όταν τελειώσαμε με όλα αυτά  καθίσαμε κάπου να φάμε !

Παραγγείλαμε και … αρχίσαμε να τρώμε .

Κάποια στιγμή μας πλησιάζει ένας σερβιτόρος…

 Και προς μεγάλη μας έκπληξη τον ακούμε να μας λέει : πως πριν από λίγο έφυγαν δύο κύριοι που του πλήρωσαν και τον δικό μας λογαριασμό!!! “

***

μέσα στο βαρύ κλίμα των ημερών, τέτοιες κινήσεις ανθρωπιάς δίνουν ελπίδα…

όταν νοιαζόμαστε και για τους συνανθρώπους μας, ο Θεός δεν θα μας αφήσει- και σαν άτομα και σαν έθνος…

με την αγάπη μου,

Αλεξία

21 Σχόλια (+add yours?)

  1. Tzina Varotsi
    Αὔγ. 23, 2015 @ 22:52:04

    Απίστευτο και συνάμα ελπιδοφόρο! 🙂

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. Decofairy
    Αὔγ. 24, 2015 @ 01:17:26

    Καταπληκτική κίνηση! Μπράβο τους 🙂
    Μου εχει τύχει κατι ανάλογο οταν αγοράζαμε καφε με τον άντρα μου όπου ενας κύριος ηθελε να μας τον κεράσεις γιατι τον ξετρελανε η μικρη μας, ενός έτους τοτε. 😊 εμεις βεβαια ειχαμε ήδη πληρώσει αλλα μας εκανε τόση εντυπωση η προσφορα του.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Elena
    Αὔγ. 24, 2015 @ 08:48:52

    Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα “άνθρωποι”….Πολύ ευγενική η κινήσή τους…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. ntina nt
    Αὔγ. 24, 2015 @ 10:19:34

    Τι γλυκο και συγκινητικό! Ευτυχως δεν εχει χαθεί ακόμα η ανθρωπιά! Να περνάτε πάντα όμορφα Αλεξία μου με την υπέροχη, μεγαλη οικογένεια σου!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. elpidatwoboysandhope
    Αὔγ. 24, 2015 @ 11:02:58

    τι ομορφη κινηση!! Μπραβο στους αγνωστους φιλους…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. natasa
    Αὔγ. 24, 2015 @ 16:24:45

    Είναι πολλές και μεγάλες οι ευλογίες του Θεού, αρκεί μόνο να αφήνουμε τη ζωή μας στα χέρια Του.. (αυτό δεν είναι άλλωστε η πολυτεκνία;) Αν και τρίτεκνη μέχρι στιγμής, βιώνουμε ένα θαύμα καθημερινά και είμαι σίγουρη πως το βιώνετε κι εσείς -έτσι απλά μέσω άγνωστων και γνωστών κυρίων… Ζη Κύριος ο Θεός…

    Πάλι με συγκίνησες..

    Την αγάπη μου σε όλους σας!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  7. Μέλια
    Αὔγ. 24, 2015 @ 21:53:56

    Τα παιδιά είναι δώρο Θεού,όταν βλέπεις μια μεγάλη ευτυχισμένη οικογένεια με χαρούμενες φατσούλες αγαλλιάζει η ψυχή σου!
    Πολύ ευγενική και συνάμα πολύ συγκινητική η κίνηση των δύο κυρίων, σίγουρα δεν θα σας ξεχάσουν ποτέ!

    Η “γωνιά του Παραδείσου” η οικογένειά σου Αλεξία μου είναι χάρμα οφθαλμών.
    Να είστε γεροί και πάντα ευτυχισμένοι.

    την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  8. momyof6
    Αὔγ. 25, 2015 @ 00:39:45

    Σε ευχαριστούμε πολύ, Μέλια μου!
    ας μας δίνει ο Θεός δύναμη, ο καθένας έχει τον δικό του αγώνα…
    και όταν βλέπεις ότι έχεις “συνοδοιπόρους” ακόμα και αγνώστους ανθρώπους, παίρνεις κουράγιο…υπάρχει ακόμα ανθρωπιά και ευγένεια!

    την αγάπη μου

    υγ πόσο την χάρηκα αυτή την οικογένεια στο βιντεάκι!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  9. mama-irini
    Αὔγ. 25, 2015 @ 08:21:48

    Τι όμορφη η εμπειρία σας, Αλεξία μου!
    Και τι καταπληκτική η κίνηση του εστιάτορα, μπράβο του!
    Μια ιστορία που σίγουρα θα της άξιζε μια θέση στην ενότητα του blog μου που τιτλοφορώ “Χαρίζοντας χαμόγελα… Χαμογελώ κι εγώ”.
    Σε ευχαριστούμε που τη μοιράστηκες μαζί μας.
    Κάτι τέτοια πρέπει να τα κάνουμε γνωστά γιατί ακόμα υπάρχουν άνθρωποι!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σε όλη σου την όμορφη οικογένεια!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  10. mama-irini
    Αὔγ. 25, 2015 @ 14:58:39

    Αχ, βρε Αλεξία μου… επανέρχομαι γιατί από την απροσεξία μου διαβάζοντας το κείμενό σου νόμιζα πως ο καταστηματάρχης σας κέρασε το γεύμα.
    Όπως και να έχει, πραγματικά δεν ξέρω αν είναι πιο σημαντικό που η κίνηση αυτή έγινε από δυο άγνωστους “γείτονες”, που από ότι καταλαβαίνω ούτε καν προηγήθηκε κάποια συνομιλία τους μαζί σας. Τι να πώ; Απλά υπέροχοι!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Αὔγ. 25, 2015 @ 16:51:22

      Πράγματι ,δεν είχαμε καν μιλήσει μαζί τους!
      Και μας έκανε τόση εντύπωση η λεπτότητά τους,που δεν μας γνωστοποίησαν την πρόθεσή τους να πληρώσουν,για να μην μας κάνουν να αισθανθούμε άβολα…

      Έτσι είναι Ειρήνη μου,αξίζει να διαδίδονται τέτοιες ευγενικές και ανθρώπινες κινήσεις, για να βρίσκουν μιμητές…ο καθένας μας ό,τι και όσο μπορεί…

      Πέρασα και διάβασα και πάλι τις αναρτήσεις σου, πολύ ελπιδοφόρες! Αν θα ήθελες,ευχαρίστως να συμπεριλάβεις κι αυτή.

      Φιλιά και την αγάπη μου ♡

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  11. euapap
    Αὔγ. 25, 2015 @ 19:08:05

    Καταπληκτικό! τί όμορφο , πώς μπορείς βρε παιδί μου να δώσεις χαρά σε μια οικογένεια !! θα το κάνω και εγώ (όταν μπορέσω)

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  12. Ελευθερία
    Αὔγ. 26, 2015 @ 17:59:19

    Κάτι τέτοιες κινήσεις δείχνουν πως δε χάθηκε ακόμα η ανθρωπιά και η αγάπη από τον κόσμο μας!Είναι να δοξάζει το Θεό κανείς!
    Είναι καλό να σκεπτόμαστε (και να το δείχνουμε φυσικά),όσο μπορουμε, ειδικά σε πολύτεκνες οικογένειες,όπως η δική σας Αλεξία μου,που είναι πραγματικά αξιέπαινες.
    Ο Θεός μας πιστεύω πως προστατεύει ιδαίτερα αυτές τις οικογένειες,γιατι τα αφήνουν όλα στην πρόνοιά Του.
    Την αγάπη μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  13. momyof6
    Αὔγ. 26, 2015 @ 23:02:05

    Έτσι ακριβώς, Ελευθερία μου, να δοξάζουμε τον Θεό γιατί σε τέτοιες δύσκολες εποχές, υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται τον διπλανό τους και θέλουν να χαρίσουν αγάπη…από το υστέρημά τους, πιθανόν.

    Πλούσια τα ελέη του Θεού, σε όσους εμπιστεύονται την ζωή τους στα χέρια Του.
    Μακάρι να έχουμε αυτή την πίστη…

    την αγάπη μου

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

